KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

این دنیا تنها هنگامی زیباست که در کنار تو باشم


این دنیا تنها هنگامی زیباست که در کنار تو باشم


زیبایی دنیا را تنها آن لحظه که به چشمانه تو نگریستم در یافتم و از ان پس هیچ لحظهای از عمرم بدون اندیشه ی تو سپری نشداگرعمر من تنها یک شب باشدارزو دارم همان یک شک شب را با تو بگزرانم زیرا که محبوبم این دنیا هنگامی زیباست که در کنار تو باشم

من دلبسته ی عشق  تو شدم و دیدی که به عشق تو پاسخ دادم تو اجازه دادی که عشقت را در دل احساس کنم پس با قلبم تو را صدا میزنم اگر عمر من تنها یک شب باشد ارزو دارم همان یک شب را با تو بگزرانم چرا که محبوبم این دنیا تنها هنگامی زیباست که در کنار تو باشم ! ای عزیزتر از جان آرزوی زندگی با تو را در دل دارم و می خواهم هر شب در عشق تو سوق گردم

 

نظرات 8 + ارسال نظر
رویا, IT, چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 22:07

هر دو پستت خیلی قشنگ بودن!!
امروز همکلاسی پر از احساس شده!
خبریه؟!!
ببین برف چه تاثیری رو دل مردم میذاره!!

علی منتجبی , , چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 23:23

به قول رویا خانم خبریه؟ایشا... به سلامتی.مطلبنون قشنگ بود بلاخره یه تنوع هم توی متنهای همکلاسی ایجاد کردید.خوب بود موفق باشید.

مجتبی معصوم پور, نرم افزار, چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 23:44

دلم لک زده واسه شیرینی یکی عروسی کنه ما شیرینیش رو بخوریم

حمید توکلی, IT, خواجه نصیر پنج‌شنبه 13 دی 1386 ساعت 07:09 http://kntu.Blogsky.com

اتفاقا بنده هم از اینکه الان در صفحه ی اصلی فقط متنهای عاشقانه هست لذت بردم ، همکلاسی باید هم عاشقانه باشه ، هم علمی ، هم سیاسی ، هم اجتماعی ، هم ورزشی ، هم هنری ، هم....

چون همکلاسی نماد دانشجوی خواجه نصیره و اگه همکلاسی مطلب عاشقانه نداشته باشه شاید این تصور بوجود بیاد که دانشجوی خواجه نصیر فقط سرش تو کتابه و چیزی از عشق نمی دونه !

ممنونم از همه ی عاشقانه نویس ها !

, , پنج‌شنبه 13 دی 1386 ساعت 10:47

khafe bemir .

سید محمد مهدی دزفولی, کامپیوتر, دوشنبه 17 دی 1386 ساعت 23:13

سلام. قشنگ بود...امید وارم که اون چیزی رو که دوست داری بهش برسی...

M RezZa Z, bargh-elek, دوشنبه 17 دی 1386 ساعت 23:49

kheyli bahaeeeeeeeeeeeeeeee.mese nevisandash.

علی فیروزی, صنایع, خواجه نصیر دوشنبه 17 دی 1386 ساعت 23:54

فوق العاده بود!!! دیگه از این متن های عاشقونه کم گیر میاد
ماشاالله به این قلم !!! به این ذهن خلاق!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد