KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

به من بگو که کدامین راه را دنبال کنم؟


به من بگو که کدامین راه را دنبال کنم؟


 

به خاطر می آورم نوایه آن پیانو را چه نوایه دلپذیرو غریبی بود چه احساس یگانه و چه اشفتگی عاطفی به یاد می اورم پیشتر ها می گفتی شبان را دوست می داری پس هماکنون نیز دوباره عاشقم باش روزهایه بارانی هیچگاه به هوس های شورانگیز ما بدرود نمی گویند انگاه که با هم هستیم میبینم که روز های بارانی در چشمان تو جان می گیرند پس به من بگو اری به من بگو که کدامین راه را دنبال کنم؟ چهره ی تو را در تلولو نور افتاب تصور می کنم ومنظره ی اسمان ابی را که همواره حواسم را اشفته می سازد به خاطر می اورم ان روزها همواره می گفتی که شبان را دوست می داری پس هم اکنون نیز عاشقم باش !

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید توکلی, IT, خواجه نصیر چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 21:24 http://kntu.Blogsky.com

زیبا بود !
آفرین !

امیدوارم دانشجویانی که متن عاشقانه مینویسن حضورشونو در همکلاسی پر رنگ تر کنند ، هم شما و هم بقیه دوستان دیگر !

علی منتجبی , , چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 23:10

خوب بود امیدوارم هر دفعه بهتر از سری قبل بنیسوید

, , جمعه 14 دی 1386 ساعت 21:11

این عکس چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد