KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

پسر8ساله،مشاور فنی نرم افزارهای یک شرکت کامپیوتری

"کارسون پیج" پسر8ساله ساکن ایالت تگزاس آمریکا موفق شد در ارزیابی یک نرم افزار به شرکت Actel  که یکی از شرکت های مهم کامپیوتری است،کمک کند.

درجشن تولد دوسالگی کارسون،پدرش به او یک کامپیوتر هدیه داد.قبل از چهار سالگی،استفاده از برنامه های کامپیوتر را به صورت خودآموز یادگرفته بود ودر 4سالگی می توانست سیستم عامل ویندوز کامپیوتر خودش را نصب وتغییر دهد وحتی مشکلات درایورهای کامپیوترش را هم برطرف کند.درهفت سالگی توانست با استفاده از نرم افزارشرکت Actel  مدارهای کامپیوتری را برنامه ریزی کرده و امسال هم وقتی که یک شرکت در منطقه کالیفرنیای آمریکا ازاو خواست که سیستم شان را چک کند،توانست چندین BUG  (عیب) در نرم افزارشان کشف و گزارش کند.

شرکت Actel  (سازنده چیپ های کمپیوتری) از کار این پسرک هشت ساله آمریکایی پرحرف وپرانرژی بسیار راضی است و معتقدند که تست شدن محصولات شان توسط او کمک زیادی به آن ها درعیب یابی وبهبود محصولات کرده است.پدر کارسون که مشتری این شرکت و خود،مهندس الکترونیک است، پسرش را با این شرکت آشنا کرد.این شرکت،از کارسون که با محصولات سایر شرکت ها هم آشنا بود،خواست تا درباره نقاط قوت و ضعف محصولات آن ها هم نظر بدهد.

مهندسان شرکت Actel  درباره او می گویند:"ما او را خیلی دوست داریم.وقتی با او صحبت می کنیم،انگار با یک شخص محترم که خیلی بیشتر از سنش می فهمد، حرف می زنیم."

 


 

نظرات 1 + ارسال نظر

متن مفید و جالبی بود !
ورودتان را به همکلاسی تبریک میگم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد