KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دعوتنامه انجمن برنامه نویسی

با سلام خدمت شما دوستان و دانشجویان عزیز

رشته های ما ارتباط زیادی به برنامه نویسی داره (فناوری اطلاعات و نرم افزار و صنایع - تحلیل سیستم ها) و به اون شکل که من میبینم خیلی از دوستان قبل از ورود به دانشگاه دستی در برنامه نویسی (حالا به شکلهای مختلفی) داشتند و هنوز هم ادامه میدن به این شکل که بعضی ها الآن به شدت حرفه ای هستن در این زمینه

پس اینجور بهتر دیدیم که بچه هایی که به برنامه نویسی علاقه دارن رو کنار هم توی یه تیم جمع کنیم تا بتونیم کارهای قدرتمندی ارائه بدیم. و اینگونه بود که راه برای تشکیل انجمن برنامه نویسان باز شد.

توجه شود که انجمن برنامه نویسان با انجمن رباتیک یک مقداری فرق داره. من خودم هم از رباتیک خوشم میاد و سعی کردم که عضو این انجمن هم باشم. ولی بعضی از بچه ها هستن که تجربه ای در رباتیک ندارن یا شاید علاقه ای به رباتیک ندارن. پس شاید بتونن این انجمن رو انتخاب کنن. کار ما فقط توی برنامه نویسی های کاربردی هست.

ممنون.

لیست اعضا تا کنون:

سید علیرضا کلانتری تفت٬ نرم افزار

فزران بالکانی٬‌ نرم افزار

نرگس دیاله آبادی٬ نرم افزار

کیارش مظفری٬ نرم افزار

سوده مدرس٬ نرم افزار

بابک باقری٬ ـــ

مریم دوست عباسی٬ نرم افزار

مجتبی معصوم پور٬ نرم افزار

الیار عاصمی زاده٬ نرم افزار

محمد رشیدی٬ فناوری اطلاعات

امیر علی دلپیشه٬ نرم افزار

الناز ختمی٬ نرم افزار

شیدا طائفه٬ نرم افزار

نیما ابراهیمی٬ نرم افزار

معصومه آهنگری٬ نرم افزار

علی رستمی٬ فناوری اطلاعات

رویا خدابخش٬ فناوری اطلاعات

مهرداد سلیمی٬ نرم افزار

آرمان دیناروند٬ نرم افزار

خوشحال میشم اگر اقدامی برای عضویت انجام بدین

اسم خودتون رو توی نظرات وارد کنین

نظرات 25 + ارسال نظر
نرگس،نرم افزار, , یکشنبه 9 دی 1386 ساعت 08:37

سلام سلام،
به ضمانت خودت اسممو نوشتم!
امیدوارم مفید باشم.

سلام
من هم به نوبه خودم (A.S) میتونم تا حدی باهاتون همکاری کنم تا اونجایی که ..
فرزان کارمو دیده هو میشناستم !

کیارش.

مجید, , یکشنبه 9 دی 1386 ساعت 12:53

آقای کلانتری با سلام
بهتر نبود بجای انجمن کد نویسان انجمن برنامه نویسان تشکیل میشد و بعد بطور تخصصی کد نویسان هم در دل این انجمن جا می گرفت؟

از نظر شما خیلی ممنونم. چرا. و قبل از اینکه الآن بیام اینجا اسمش رو عوض کردم. ممنونم که یادآوری کردین

علی منو یادت نره!

بنده هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارم ، اما برای تو و سایر دوستان علاقه مند آرزوی موفقیت دارم و اگه کمکی لازم باشه ، در خدمتم !

سوده, نرم افزار, یکشنبه 9 دی 1386 ساعت 20:20

فکر خوبیه...

خوشحال میشم باهاتون همکاری کنم

با تشکر و احترام از زحماتتان

با سلام منم خوشحال میشم که عضو انجمن بشم

, , دوشنبه 10 دی 1386 ساعت 10:14

الیار عاصمی زاده نرم افزار

خوش حال میشم منم توی جمعتون بپذیرید. البته زیاد بلد نیستم. اما به قول دوست بزرگ:
I Have no Special Tallent, But I willingly Eager To Know

امیر علی۸۶, کامپیوتر, دوشنبه 10 دی 1386 ساعت 16:38

سلام همکاری با شما مایه افتخار منه !!!!!

الناز ختمی, نرم افزار, دوشنبه 10 دی 1386 ساعت 18:14

سلام من هم خوشحال میشم در حد توانم فعالیت کنم.هر چند چیز زیادی بلد نیستم.....!!!!

شیدا طائفه, software, سه‌شنبه 11 دی 1386 ساعت 05:41

می تونم بهتون افتخار بدم تو گروهتون باشم!

معصومه آهنگری, نرم افزار, چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 11:34

خوش حال میشم منم توی جمعتون بپذیرید

علی رستمی, , شنبه 15 دی 1386 ساعت 16:01 http://weblog.33ir.com

منم هستم!

رویا, , یکشنبه 16 دی 1386 ساعت 09:50

چیزی بلد نیستما!
ولی دلم می خواد عضو شوم و یاد بگیرم!!

(رویا خدابخش IT )

مهرداد سلیمی , نرم افزار , یکشنبه 16 دی 1386 ساعت 10:47

منم چیز زیادی بلد نیستم ولی خوشحال می شم که منو تو گروهتون قبول کنید

آرمان دیناروند, نرم افزار, سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 01:01 http://www.itech2.net

با سلام بنده در زمینه php و C++ و unix prgramming در خدمت هستم موفقم باشید

کیاناز صنایع, کامپیوتر(نرم افزار), خ چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 18:49

منم کمی برنامه نویسی بلدم و خوشحال می شم که باهاتون همکاری کنم.

سید کیارش فرح بخش محمدی, نرم افزار, سه‌شنبه 27 فروردین 1387 ساعت 11:55

اینجانبُ علاقه مند به عضویت در انجمن لرنامه نویسی هستم.

سمیرا طاهرخانی, نرم افزار, چهارشنبه 4 اردیبهشت 1387 ساعت 23:12

مهدی نظری - فنآوری اطلاعات و ارتباط یکشنبه 27 مرداد 1387 ساعت 00:28

ایده ی خیلی خوبیه. امیدوارم در کنار دوستان من هم بتونم تجربه ای کسب کنم. ضمنا در زمینه برنامه نویسی VB6 و VB.net و SQL Server 2000 و چند زبان برنامه نویسی سطح پایین فعالیت داشته ام. خوشحال می شم اگه بتونم کمکی به دوستان بکنم.

ابراهیم نرم افزار چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 12:24

سلام خدمت دوستان عزیز .خیلی دوست داشتم که با یه گروه برنامه نویسی کار کنم و خودم رو ارتقاء بدم .من تاحدودی با زبان php و c# , dotnetnuke, sqlserver2005 کار کردم خوشحال می شم اگه بتونم در کنار شما کار بکنم.

بتی - نرم افزار چهارشنبه 4 دی 1387 ساعت 01:32

امیدوارم بتونم مفید باشم و مهم تر از اون بتونم اینج چیزای زیادی یاد بگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد