KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آیدین نیکخواه بهرامی درگذشت

با عرض تاسف و اندوه بسیار درگذشت ناگهانی آیدین نیکخواه بهرامی بسکتبالیست و فرزند استاد نیکخواه بهرامی٬ استاد فیزیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی٬ را به پدر و خانواده گرامی اش تسلیت میگوئیم.

منبع : سایت خبری جام جم

نظرات 13 + ارسال نظر
, , جمعه 7 دی 1386 ساعت 17:33

خدا رحمتش کنه!

, , جمعه 7 دی 1386 ساعت 17:38

خدا رحمتش کنه!

شفیعی , صنایع, جمعه 7 دی 1386 ساعت 18:25

تسلیت عرض میکنم

arefeh khoshbakht marvi , sanaye , جمعه 7 دی 1386 ساعت 20:15

من هم به نوبه ی خودم این واقعه ی تلخ را به همه ی بازماندهایشون تسلیت عرض میکنم.امیدوارم استاد بزرگم جناب دکتر بهرامی ما را هم در غم خودشون شریک بدونند.

حقیقتا متاثر شدم ، هم از درگذشت یک افتخار ملی (( آیدین نیکخواه بهرامی نقش بزرگی در قهرمانی تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا داشت. جام جم ))
و هم از غم استاد عزیزمون ، دکتر نیکخواه بهرامی

تسلیت میگم !

احسانی, IT, جمعه 7 دی 1386 ساعت 20:56

درگذشت آدین نکیخواه بهرامی را به جامعه ورزش و خانواده این جوان ناکام تسلیت عرض می کنم.
خدا رحمتش کنه.
برای شادی روحش یه فاتحه بخوونید.

متینا نعیم, , جمعه 7 دی 1386 ساعت 23:10

واقعا باورش مشکل ،
امیدوارم غم اخرشون باشه !

عاطفه شفیعی, صنایع, جمعه 7 دی 1386 ساعت 23:33

زندگی صحنه ی ریبای هنرمندی ماست هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود صحنه پیوسته به جاست...(روحش شاد)

برای شادی روحش صلوات

, شیمی, علوم شنبه 8 دی 1386 ساعت 11:57 http://jadeyezaman.blogfa.com

باورم نشده هنوز.....
یعنی میشه......
غم بزرگیه
امیدوارم خداوند صبر ی به خانواده ایشون عنایت کنند

رویا, IT, شنبه 8 دی 1386 ساعت 15:24

خدا رحمتش کنه.
خیلی متاثر شدم.
غم آخرشون باشه!

زهرا خوش خو, مدیریت جهانگردی, یکشنبه 9 دی 1386 ساعت 15:40

هنوز از این خبر شک زده هستم.من شماره ی بلوز تیمم رو از روی شماره ی ایدین بر داشتم.خداوندا به خانواده اش صبر بزرگی عطا فرما

سوده, نرم افزار, یکشنبه 9 دی 1386 ساعت 20:30

برای شادی روحش صلوات بفرستیم و برای خانواده اش از خدا صبر بخوایم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد