KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانشجویان الکترونیکی ِ علاقه مند به نجوم چه کسانی هستند ؟

 


تشکیل انجمن نجوم دانشجویان الکترونیکی


به نام خدا

     با توجه به اینکه در بین دانشجویان الکترونیکی تعداد علاقه مندان به فعالیت های علمی در شاخه ی نجوم ، قابل توجه است ، میخواستم از کسانی که تمایل به اینگونه فعالیت ها در محیط دانشگاه دارند خواهش کنم که جهت هماهنگی بیشتر ، نام و نام خانوداگی و رشتشون رو به ۰۹۱۲۶۶۵۳۱۴۵ اس ام اس کنند ، همچنین در صورت لزوم در مورد فعالیت های قبلی و میزان اطلاعاتشون توضیح مختصری بدن !

متشکرم !

تعدادی از دوستان علاقه مند به نجوم :

1.      روح اله عنایتی  فناوری اطلاعات
2.      عارفه خوشبخت مروی  صنایع
3.       بهمن پاکروان فناوری اطلاعات 
4.      فرزانه محمدی  صنایع
5.      فرزان بالکانی نرم افزار
6.      المیرا الله بخشی  فناوری اطلاعات
7.      مجتبی معصوم پور  نرم افزار
8.      مهسا شبانکاره  صنایع
9.      سید مهدی دزفولی نرم افزار
10.  آرمین همدمی صنایع
1۱.  نیکروز مهرتاش - فناوری اطلاعات
1۲.  محمد رشیدی - فناوری اطلاعات
1۳.  فائزه غلامی - فناوری اطلاعات
1۴.  فائزه نعیم - فناوری اطلاعات
1۵.  فهیمه قجاوند - فناوری اطلاعات
1۶.  امیر رضا قاضی پور - فناوری اطلاعات
1۷.  مهسا قاضی پور - فناوری اطلاعات
1۸.  بابک باقری - نرم افزار
۱۹.  فرانک بزرگمهری - صنایع
2۰.  یاسمن وفایی - فناوری اطلاعات
2۱.  رویا خدابخش - فناوری اطلاعات
2۲.  پگاه شعبانی - صنایع
2۳.  میلاد میرزا خورشیدی - صنایع
2۴.  شیدا طائفه - نرم افزار
2۵.  مهرداد سلیمی - نرم افزار
2۶.  علی منتجبی - نرم افزار
2۷.  سهیل ایوز خانی - صنایع
2۸.  عطیه رویایی - صنایع
۲۹. علی رستمی - فناوری اطلاعات
۳۰. مهرداد نکوپور - فناوری اطلاعات

  

پس از ارسال اس ام اس ، اسم شما در لیست فوق قرار می گیرد !

 

ستاره شناسی در همکلاسی

 

نظرات 17 + ارسال نظر

امیدوارم موفق باشید ، منم به نجوم علاقه دارم ولی نه تا اون حد که بخوام فعالیتی در این زمینه انجام بدم ، ولی به عنوان یه همکلاسی سعی میکنم در کنارتون باشم و اگه کمکی بود در خدمتم !

روح اله عنایتی, IT, شنبه 1 دی 1386 ساعت 01:48

منم با شما موافقم
و از همین جا امادگی خود را جهت هر گونه همکاری با شما و بقیه دوستان برای ترویج علم نجوم را اعلام می کنم.

arefeh khoshbakht, sanaye , یکشنبه 2 دی 1386 ساعت 19:07

nothing could be beter:D ba kamale mail amadeye hamkari hastam

مجید, , پنج‌شنبه 6 دی 1386 ساعت 13:45

با سلام
انجمن نجوم دانشگاه برای عضو گرفتن محدودیت ایجاد نموده؟
اگر محدودیت نیست شاید بهتر باشد از آن راه وارد شد؟
موفق باشید

سلام.
من آسمون رو خیلی دوستش دارمُ اما تا حالا درست ندیدمش و سر رشته هم ندارم. اگر منو بپیذیرید در خدمتتون خواهم بود

غلامی, IT, یکشنبه 9 دی 1386 ساعت 11:43

من به نجوم خیلی علاقه دارم ولی تا حالا هیچ فعالیتی در این زمینه نداشتم ولی خیلی دوست دارم اسمان شب رو بررسی کنم .

فائزه نعیم , , یکشنبه 9 دی 1386 ساعت 11:51

خیلی دوست دارم تو این زمینه فعالیتی داشته باشم
امیدوارم بتونم

نجوم همیشه برام جالب بوده ...ولی تا حالا جدی دنبالش نکردم...

فرانک بزرگمهری, صنایع, یکشنبه 9 دی 1386 ساعت 21:01

به نجوم علاقه دارم و اگه بتونم با شما همکاری می کنم.

رویا و یاسمن!!, IT, دوشنبه 10 دی 1386 ساعت 13:04

ما دو نفر هم خیلی به نجوم علاقه مندیم!
اگر می شه ما هم همکاری می کنیم!!

(یاسمن وفایی IT)
(رویا خدابخش IT)!!

نیکروز مهرتاش, , یکشنبه 16 دی 1386 ساعت 10:06 http://s

سلام ... اقا این اسم و فامیل ما رو اشتباه نوشتین !!!
نام : نیکروز
نام خانوادگی : مهرتاش

فعلا

سهیل ایوزخانی, صنایع, جمعه 26 بهمن 1386 ساعت 18:42

سلام منم تا جائی که بتونم در خدمتم.
(و الله نور السماوات و الارض و هو بکل شئی علیم)
موفق باشید

علی رستمی, , شنبه 27 بهمن 1386 ساعت 08:23

من جا موندم ( دو نقطه دی )

حسی, , شنبه 25 اسفند 1386 ساعت 12:19

, , شنبه 25 اسفند 1386 ساعت 12:20

حسین رنجبر, نرم افزار, شنبه 25 اسفند 1386 ساعت 12:54

منم هستم چون همه ا نجمن ها رو هسم ستاره روهم دوس دارم

مائده فرخی-برق شنبه 4 آبان 1387 ساعت 20:01 http://www.danesh6869.blogfa.com

من خیلی به نجوم علاقه دارم .اما نمی دونم اگه عضو شم باید چه فعالیت هایی داشته باشم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد