KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دومین روز پیاپی تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا

دومین روز پیاپی تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان در بند 


خبرنامه امیرکبیر: جمعی از دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان در دومین روز پیاپی در تجمعی خواستار آزادی فرشاد دوستی پور دانشجوی در بند این دانشگاه شدند.

 

در این تجمع که در مقابل درب های پلمپ شده انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه در دانشکده علوم پایه برگزار شد، دانشجویان با سر دادن شعارهای «دانشجوی زندانی آزاد باید گردد» و «فرشاد دوستی پور آزاد باید گردد» و هم خوانی سرودهای «ای ایران» و «یار دبستانی» خواستار آزادی این دانشجوی دربند و تمامی دانشجویان دربند دیگر شدند.

 

در این مراسم نمایندگان کانون قومیتی ترک های دانشگاه بوعلی سینا ضمن محکوم کردن دستگیری فرشاد دوستی پور و کلیه فعالان سیاسی زندانی با تاکید بر اینکه فرشاد دوستی پور یک فعال حقوق بشر بود با اشاره به بخشی از سخنان فرشاد دوستی پور در دانشگاه تهران در مورد احزابی چون جبهه مشارکت گفت: تلخ ترین خاطره مشترک اقوام ایرانی شعار «ایرا برای همه ایرانیان » این حزب است ، شعاری شکست خورده که در طول ۸ سال دوره دولت اصلاحات هیچ گاه بدان عمل نشد و می بینیم که از بیش از ۲ هزار طرح ملی!!! حتی یک طرح در مناطق قومیتی چون آذربایجان یا کردستان نبوده است.

 

در ادامه مراسم امین نظری، دبیر انجمن اسلامی منتخب دانشجویان همدان، با بازگویی سخنان فرشاد دوستی پور دروغ پردازی هفته نامه یالثارات (ارگان انصار حزب ا…) را محکوم کرد و خواستار محکومیت گسترده این دروغ پردازی توسط دانشجویان شد.

 

در ادامه سیاوش حاتم، دیگر عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان همدان و عضو شورای عمومی دفتر تحکیم وحدت، خطاب به مسئولان گفت: امروز ترم تحصیلی پایان می یابد اما اطمینان داشته باشید، اگر در ابتدای ترم تحصیلی آینده فرشاد دوستی پور در کنار ما نباشد، دانشگاه بوعلی سینا روی آرامش به خود نخواهد دید.

 

دانشجویان پس از پایان مراسم با امضا طوماری خواستار آزادی هم دانشگاهی دربند خود شدند. قابل ذکر است در پی تجمع روز گذشته دانشگاه بوعلی سینا، گروهی از شرکت کنندگان در تجمع از جمله امین نظری به ستاد خبری اطلاعات استان همدان فراخوانده شدند.

 

۲۷۰۹۲۰۰۷۰۰۶.jpg

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد