KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نمی دونم بیکار بودم یه چیزی زدم

 

آقا من اهل این تیریپا نیستم که بخوام هی بنویسم و وقت خودمو خودت رو تلف کنم اما یه مواردی هست که حال می کنم واست دوره کنم مهمترینش این بود که افشین قطبی امد قاطی قرمزا.بدیش سوراخ شدن استقلال در هفته های اغازین فصل بود اما برای تاکیید بیشتر دوباره میگم که افشین اومد تو پرسپولیس اما این وسط یه اتفاقایی افتاد که کلی از بچه ها وقت گذاشتن که من اصلا نمی خوام بگم که این اتفاقا مال سیستم دانشگاه بود و همچنین نمی خوام بگم که مشکلات حل شده یا نه اما بلاخره باید یه گوشه چشمی به اینا مینداختیم دیگه از اینا که بگذریم طبع شاعری دوستان بود که من می خوندم اما یادم می رفت ته بعضیاشون نظر بدم  از اینجا از همشون عذر می خوام...

آره این بود اتفاقای مهم کشور !!!

اما یه مسابقه گذاشتم تا ببینم کی هوشش از همه بالاتره هرکی این رو خوند و جواب داد اسمش میره قاطی بقیه تا من به قید قرعه بهشون جایزه بدم. حالا جایزه مهم نیست چیه مهم اینه که بتونی به این سوال جواب بدی!!!

سوال : به نظر تو با این وضع سیستم دانشگاه و طبع شعر بچه ها و این که افشین الان تو پرسپولیسه آیا بارسلنا تو لالیگا قهرمان می شه یا ممد آقا باید بره تو یه شهره دیگه پرتقال بفروشه ...

هرکی میگه من تو این ترم همه ی درسامو میفتم شماره ی ۱ و هرکی می گه من زمستون میرم آلاسکا شماره ی ۲ رو بزنه.

با تشکر امیر رضا

تدوین : امی

امضا : یاکوزا

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد