KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اخبار ورزشی

اخبار ورزشی

 

تنبیه بازیکنان استقلال در ورزشگاه آزادی

فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، بازیکنان را به دلیل عملکرد ضعیف در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، پس از پایان بازی مجبور به دویدن دور زمین کرد.

کریمی پس از شکست سه بر دو برابر نفت آبادان به نفرات تیم اجازه خروج از زمین را ندارد و در حالی که پروژکتورهای ورزشگاه نیز خاموش شده بود، آنها را مجبور به دویدن دور زمین ورزشگاه کرد.

این حرکت کریمی با استقبال تماشاگران استقلال مواجه شد و آنها به شدت سرمربی تیم را تشویق کردند.

در ابتدا فقط 5 بازیکن (یوسفی، منیعی، شفیعی، پولادی و روانخواه) اینگونه تنبیه شدند و با درخواست تماشاگران سایر بازیکنان نیز به این جمع اضافه شدند.

هواداران علیه فردوسی پور نیز شعار دادند.

تماشاگران نیز تا مدت ها پس از پایان بازی ورزشگاه را ترک نکردند.

The image “http://www.tandorost.com/khabar/f-karimi.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

تروسیه همچنان گزینه اول سرمربیگری فوتبال ایران

عضو کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال گفت: در صورتی که پیش از موعد کنفدراسیون فوتبال آسیا سرمربی این تیم انتخاب نشود بازیکنان تیم ملی را کمیته‌ای متشکل از پیشکسوتان وخبرگان فوتبال انتخاب می‌کنند.

علی رغبتی ادامه داد: در حال حاضر دوگزینه از فوتبال آمریکای جنوبی واروپا را مد نظر داریم ولی هنوز با آنها به توافقات نهائی نرسیده‌ایم.

وی در مورد بازی‌های دوستانه تیم ملی گفت: ابتدا باید نظر مثبت فیفا وکنفدراسیون فوتبال آسیا را جلب کنیم ودر صورت بر آورده شدن خواسته آنها تاریخ جدید را اعلام کنیم.

وی در پایان در مورد مذاکره با فیلیپ تروسیه گفت: تروسیه با فوتبال زاپن قرارداد همکاری دارد وبه موجب آن باید 3 ماه از سال را با آنها باشد. ولی ما به دنبال آن بودیم که تروسیه را به صورت تمام وقت در اختیار تیم ملی ایران داشته باشیم؛ به همین خاطر، طرح جذب وی فعلا از دستور کار ما خارج شد اما اگر وی قرارداد خود را با ژاپنی‌ها لغو کند، همچنان گزینه اول ما برای سرمربیگری تیم ملی ایران است.

تروسیه همچنان گزینه اول سرمربیگری فوتبال ایران

احتمال جدایی تیموریان از بولتون

هافبک ایرانی تیم بولتون انگلیس گفت : ماه آینده برای تمدید قرارداد با سران باشگاه گفتگو می کنم و در صورت به توافق مالی نرسیدن از این تیم جدا می شوم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، آندرانیک تیموریان از جمله لژیونرهای ایرانی است ، که در لیگ برتر انگلیس و برای تیم بولتون بازی می کند.

این روزها اخبار و شایعات زیادی مبنی احتمال جدایی وی از تیم بولتون منتشر می شود ، اگرچه چندان برای انتقال به یک تیم دیگر بی تمایل نیست .

هافبک 24 ساله پایان سال جاری قراردادش به پایان می رسد و به نظر می رسد در صورت به توافق نرسیدن با مسئولان بولتون این تیم را به قصد یکی از کشورهای آلمان یا اسپانیا ترک کند.

تیموریان در این باره گفت : اگر یکی از تیم های خواهانم از آلمان یا اسپانیا در زمینه مالی با بولتون به توافق برسند ، لیگ برتر را ترک خواهم کرد.

وی ادامه داد : ماه آینده نشستی با سران باشگاه بولتون خواهم داشت تا بیشتر این مسئله را بررسی کنیم .

هافبک ملی پوش ایرانی اظهار داشت : پیشنهادهای خوبی از تیم های آلمانی و اسپانیایی در اختیار دارم و چنانچه نشستم با مسئولان بولتون به لحاظ مالی نتیجه ندهد ؛ طبق قوانین یوفا می توانم با طرف های خواهان وارد مذاکره شوم.

The image “http://www.finalsportnews.com/media/c7d8xt1j8ll.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

با سفر بلاتر به‌ ژاپن‌ و تشکیل‌ جلسه‌ اضطرارى‌ در توکیو فیفا امروز در مورد فوتبال‌ ایران‌ تصمیم‌ مى‌گیرد

به گزارش«جهان» با سفر سپ‌بلاتر رئیس‌ فیفا به‌ ژاپن، امروز (شنبه) جلسه‌ اضطرارى‌ کمیته‌ اجرایى‌ فیفا در توکیو تشکیل‌ مى‌شود و طى‌ آن‌ در ارتباط‌ با آینده‌ فوتبال‌ ایران‌ نیز بحث‌ و تبادل‌ نظر و تصمیم‌گیرى‌ خواهد شد.
فیفا با اشاره‌ به‌ این‌ مطلب‌ که‌ در طول‌ یک‌ ماه‌ گذشته‌ چند نامه‌ از سازمان‌ تربیت‌بدنى‌ ایران‌ دریافت‌ کرده‌ که‌ حاوى‌ احترام‌ به‌ قوانین‌ فیفاست‌ یادآور شده‌ این‌ فدراسیون‌ تمایل‌ داشت‌ وضعیت‌ فعلى‌ فوتبال‌ ایران‌ تا روز 11 آذر (دهم‌ دسامبر) خاتمه‌ یافته‌ ولى‌ با عدم‌ برگزارى‌ انتخابات‌ این‌ مشکل‌ همچنان‌ پابرجا ماند.
آندریاس‌ هرتز سخنگوى‌ فیفا روز گذشته‌ با تأ‌یید این‌ مطلب‌ که‌ این‌ سازمان‌ یک‌ سازمان‌ حقوقى‌ و بین‌المللى‌ ورزشى‌ است‌ و نه‌ یک‌ سازمان‌ سیاسی، گفت: قبل‌ از جام‌جهانى‌ 2006، فیفا با درخواست‌هاى‌ رسمى‌ و غیررسمى‌ برخى‌ کشورها براى‌ راه‌ ندادن‌ ایران‌ به‌ جام‌جهانى‌ روبه‌رو بود و اگر ما در پى‌ سیاسى‌ کارى‌ بودیم‌ نمى‌بایست‌ ایران‌ را در آن‌ رقابت‌ها راه‌ مى‌دادیم‌ ولى‌ همه‌ شاهد بودند ایران‌ در جام‌جهانى‌ بازى‌ کرد.
سخنگوى‌ فیفا با ابراز این‌ مطلب‌ که‌ ایران‌ جایگاه‌ خوبى‌ در جهان‌ فوتبال‌ دارد و یک‌ قدرت‌ در آسیا به‌ شمار مى‌رود گفت: حضور على‌ دایى‌ در مراسم‌ قرعه‌ کشى‌ جام‌جهانى‌ 2010 نشان‌دهنده‌ احترام‌ به‌ فوتبال‌ ایران‌ است.
وى‌ در پایان‌ از هر گونه‌ اظهار نظر در مورد این‌که‌ امروز چه‌ تصمیمى‌ در مورد فوتبال‌ ایران‌ اتخاذ خواهد شد خوددارى‌ کرد ولى‌ یادآور شد فیفا مى‌خواهد هر چه‌ زودتر این‌ موضوع‌ پایان‌

The image “http://www.persianfootball.com/news/images/iff-lgoBan.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

طالب‌لو مشکل‌ عصبى‌ دارد / یا استقلال‌ را درست‌ مى‌کنم‌ یا مردانه‌ مى‌روم/ آن‌ آقا در کنار زمین‌ مرتب‌ یک‌ کیلو آدامس‌ مى‌جود/روى‌ هم‌ 2 توپ‌ روى‌ دروازه‌ استقلال‌ آمد اما ما 3 گل‌ خوردیم.

به گزارش «جهان» و به نقل از خبر ورزشی مصاحبه‌هاى‌ فیروز کریمى‌ همیشه‌ جذاب‌ است‌ و دیروز جذابتر. سرمربى‌ استقلال‌ آنقدر حرفهاى‌ جالب‌ و عجیب‌ بر زبان‌ آورد که‌ براى‌ دقایقى‌ باخت‌ این‌ تیم‌ را فراموش‌ کردیم. با هم‌ چکیده‌اى‌ از حرفهاى‌ آقافیروز را مى‌خوانیم:
* تقصیر رسانه‌هاست. شما این‌ بازیکنان‌ را بزرگ‌ مى‌کنید در حالى‌ که‌ اغلب‌ آنها اصلاً‌ فوتبالیست‌ نیستند!
* روى‌ هم‌ 2 توپ‌ روى‌ دروازه‌ استقلال‌ آمد اما ما 3 گل‌ خوردیم!
* از بازى‌ شاگردانم‌ راضى‌ هستم. ما استحقاق‌ برد داشتیم‌ اما براى‌ افزایش‌ بازدهى‌ به‌ زمان‌ و کار نیاز داریم.
* از عملکرد خط‌ حمله‌ و دروازه‌بانمان‌ راضى‌ نیستم‌ و باید یک‌ بازنگرى‌ اساسى‌ انجام‌ بدهم.
* نفت‌ آبادان‌ فقط‌ دو فرصت‌ داشت‌ اما 3 گل‌ به‌ ما زد. قصد توهین‌ به‌ تیم‌ حریف‌ را ندارم‌ منظورم‌ این‌ است‌ که‌ 2 گل‌ از گلهاى‌ صنعت‌ نفت‌ به‌ واسطه‌ اشتباهات‌ فردى‌ خود استقلالى‌ها به‌ ثمر رسید.
* شاید به‌ خاطر اینکه‌ وحید طالب‌لو مجالى‌ براى‌ خودسازى‌ پیدا کند به‌ وى‌ استراحت‌ بدهیم. احساس‌ مى‌کنم‌ وحید از نظر عصبى‌ و روحى‌ مشکل‌ دارد.
* دقیقه‌ 78، بازیکنان‌ را جمع‌ کردم‌ و تاکتیکى‌ را به‌ آنها گفتم‌ که‌ مى‌توانستیم‌ تیم‌ حریف‌ را با استفاده‌ از آن‌ ببریم‌ اما خطاى‌ بچگانه‌ یوسفى‌ همه‌ چیز را بر هم‌ زد. اگر یوسفى‌ اخراج‌ نمى‌شد بازى‌ را مى‌بردیم.
* همان‌ طور که‌ پاداش‌ پیروزى‌ نقدى‌ است، جریمه‌ ناکامى‌ هم‌ نقدى‌ است. از طرف‌ دیگر کارى‌ که‌ من‌ با استقلالى‌ها کردم، تنبیه‌ نبود. آنها در زمین‌ به‌ آن‌ اندازه‌اى‌ که‌ مى‌خواستم، ندویدند و به‌ همین‌ خاطر بعد از پایان‌ مسابقه‌ بازیکنان‌ را دواندم‌ تابه‌ استاندارد لازم‌ برسند.
* الگوى‌ من‌ در فوتبال‌ آلکس‌ فرگوسن‌ نیست. آن‌ آقا در کنار زمین‌ مرتب‌ یک‌ کیلو آدامس‌ مى‌جود. الگوى‌ من‌ حق‌طلبى‌ مردم‌ است‌ و بزرگمردانى‌ همچون‌ حضرت‌ علی(ع)، امام‌ خمینی(ره) و پوریاى‌ ولى‌ الگوهایم‌ تلقى‌ مى‌شوند.
* یا استقلال‌ را درست‌ مى‌کنم‌ یا اینکه‌ مردانه‌ مى‌آیم‌ و مى‌گویم: خداحافظ‌ استقلال.
* هم‌اکنون‌ 5 مریض‌ بدحال‌ دارم‌ و چند نقطه‌ بدنم‌ هم‌ مشکل‌ دارد اما مانده‌ام‌ و مردانه‌ کارى‌ کنم. اگر قرار است‌ در میانه‌ جدول‌ بمانیم، مى‌رویم‌ و چند بازیکن‌ جوان‌ مى‌آوریم.
* اگر این‌ روند بد نتیجه‌گیرى‌ ادامه‌ داشته‌ باشد، باید یک‌ ریزش‌ اساسى‌ داشته‌ باشیم.
* افشین‌ قطبى‌ مربى‌ بزرگى‌ است‌ و توانایى‌ خودش‌ را ثابت‌ کرده‌ است. من‌ مصاحبه‌ علیه‌ ایشان‌ را به‌ طور کامل‌ تکذیب‌ مى‌کنم.
* ناصر حجازى‌ مدیرفنى‌ تیم‌ ماست‌ و احترامش‌ بر همگان‌ واجب. همان‌ طور که‌ او در پیروزى‌ هفته‌ قبل‌ ما نقش‌ داشت، در این‌ ناکامى‌ هم‌ سهیم‌ است.
* در تیم‌ من‌ هیچ‌کس‌ بزرگ‌ نیست. از فردا هم‌ همه‌ بازیکنان‌ باید سر تمرین‌ بیایند، حتى‌ آن‌ بازیکنى‌ که‌ دستش‌ را گچ‌ گرفته‌ است.
* هفته‌ آینده‌ بازى‌ بسیار سنگینى‌ در جام‌حذفى‌ داریم‌ و باید تغییر سیستم‌ بدهیم‌ روى‌ همین‌ اصل‌ به‌ امیرحسین‌ صادقى‌ استراحت‌ دادم‌ و پنجشنبه‌ شب‌ این‌ مسئله‌ را با خود او هم‌ در میان

http://www.aftab.ir/news/2007/may/23/images/1155be00dd637d4a95b2c722ef026473.jpg

 

"فابیو کاپلو" به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس برگزیده شد

واندیش-کاپلو جایگزین "استیو مکلارن" شد.

به گزارش یوفا هیات مدیره‌اتحادیه فوتبال انگلیس انتخاب کاپلو را به‌عنوان‌سرمربی اینده تیم ملی فوتبال انگلیس تایید کرد و این ایتالیایی دیشب وارد لندن شد.

کاپلو متولد ‪۱۹۴۶‬است وفوتبال حرفه‌ای راازسن ‪۱۸‬سالگی در باشگاه "اسپال" آغاز کرده است.

وی در سال‌های ‪ ۱۹۶۷‬تا ‪ ۱۹۶۹‬در باشگاه رم، هفت سال از ‪ ۱۹۶۹‬تا ‪ ۱۹۷۶‬در یوونتوس و سه سال آخر عمر بازیگری خود از ‪ ۱۹۷۶‬تا ‪ ۱۹۷۹‬را در آ.ث میلان سپری کرد.

او همچنین از‪ ۱۹۷۲‬تا ‪ ۳۲ ،۱۹۷۶‬بار در تیم ملی ایتالیا بازی کرده و هشت گل نیز برای این تیم به ثمر رسانده است.

کاپلو در مقام سرمربی در باشگاه‌های بزرگ اروپایی نیز کار کرده است.

وی دودوره پنج و یک ساله از سال ‪ ۱۹۹۱‬تا ‪ ۱۹۶۶‬و ‪ ۱۹۹۷‬تا ‪ ۱۹۹۸‬در میلان، دو دوره مشابه یک ساله از ‪ ۱۹۹۶‬تا ‪ ۱۹۹۷‬و ‪ ۲۰۰۶‬تا ‪ ۲۰۰۷‬در رئال مادرید اسپانیا،پنج سال از ‪۱۹۹۹‬تا‪ ۲۰۰۴‬در رم و دو سال از ‪ ۲۰۰۴‬تا‪ ۲۰۰۶‬در یوونتوس کار کرده است.

این مربی‌ایتالیایی تاکنون موفق به بردن ‪ ۹‬جام قهرمانی در دوره ‪ ۱۶‬ساله مربیگری خود شده است.

کاپلو به استفاده از بازیکنان مصمم، با غیرت و متعهد به تیم و لو با قابلیت‌های متوسط به جای ستاره‌های بی‌اعتنا به تعهدات خود و غرور تیمی شهرت دارد.

برای نمونه،سال گذشته وقتی مذاکره وعقد قرارداد دیوید بکام فوتبالیست سرشناس انگلیسی با باشگاه "لس آنجلس گالاکسی" آشکار شد،کاپلو بدون توجه به آوازه ونفوذ بکام، برای مدتی وی را نه تنها از ترکیب اصلی ونیمکت ذخیره‌ها که از تمرین‌های رئال مادرید نیز اخراج کرد.

باید دید آیا کاپلو در یک دوره سه تا چهار ساله قادر به ترمیم زخم‌های ناشی ازحذف تیم ملی انگلیس از جام ملت‌های اروپا وبرآوردن یکی‌از خواسته‌های دیرین هواداران این تیم در جهت قهرمانی در جام جهانی و جام ملت‌های اروپا خواهد بود یا نه

The image “http://www.asroma.it/UserImages/1890.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد