KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جدایی

 

رفتی و از رفتنت در سینه غم دارم هنوز

دست پر مهر تو را گویی که کم دارم هنوز

فکر میکردم پس از چندی فراموشت کنم

لیک اندوه جدایی در سرم دارم هنوز!

        شعر از:فرناز فامیلی

 

 سالیست که چشم من به در دوخته است !


 

نظرات 24 + ارسال نظر
ali, it, پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 10:10

alie ama kheili dg ehsasie

غلامی, IT, پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 10:33

زیبا بود ولی کوتاه

باز هم زیبا بود ، همکلاسی !

, , پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 10:41

so nice

, , پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 10:43

قشنگ بود همکلاسی عزیز

محمد حسین رونیاسی, IT, پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 10:43

زیبا و کوتاه.تلاشتونو ادامه بدید.به امید روزی که کتاب اشعارتونو بخونم.موفق باشید.

سید عباس آل طعمه, ایتی, پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 10:50 http://360.yahoo.com/abbas_fe

با عرض تبریک
سالروز ازدواج
حضرت علی (ع) وحضرت فاطمه(س)

باز هم مثل همیشه زیبا بود
و این مطلب به خاطرم رسید


دنیا به مثال کوزه ای زرین است این آب کمی تلخ کمی شیرین است
از دوست جدا شدن چه سخت است این بازی تلخ سرنوشت است
مرغ شب خوابید و من از گریه بیدارم هنوز گر چه رفتی از برم مشتاق دیدارم هنوز
شمع سوزان توام این کونه خاموشم نکن از کنارت میروم اما فراموشم نکن

روزبه کریمی, IT, خواجه نصیر پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 11:20

چون ققنوسی سراسر شور پرواز تویی
خوش اوج گرفته در سرآ غاز تویی
عالی بود!
لطفاْ ادامه بدید!

media center arround the world, it, khaje nasir پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 11:38

afarin kheili khub bud azizam ali bud kheili jaleb bud

microsoft .net frame work, it , khaje nasir پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 11:43

poet is the best way to say your feeling
poet is the best way to say you are live
poet is the best way to say your love

یاسمن حمیدی, صنایع, پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 11:54

ساده و زیبا
ممنونم همکلاسی

کهکشان, IT, خواجه نصیر پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 12:10 http://kahkeshan-kntu.coo.ir


دل من چشم به در دوخته بود


با خود عشق در آمیخته بود


چون ترا دید دلم ، فکر نکن


برگزید از دم اول دل تو


روی تو آتش سرخی برافروخته بود


دل من غافل از این عشق نبود


همه عمر دلم سوخته بود !


گر چه دیر آمدی از دور ولی


دور شد عاقبت از من دل تو


سر بی مهر و دل غافل تو


من دگر ماندم و یک آتش ناب


شب تنهایی ، سکوت و اضطراب


م.اکبری, IT, پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 12:17

بسیار زیبا بود.امیدوارم هرچه زودتر شعر بعدی تون در همکلاسی ببینیم.موفق باشید

kheyli ziba bood,omidvaram betalashe khod edame dade va shahede movafaghiyate rooz afsoone shoma hamkelasiye aziz bashim.

رویا, IT, پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 12:45

دلم سوخت!
کوتاه ولی پر از احساس!

محمد بازایی, فناوری اطلاعات, خواجه پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 20:48

عالی بود واقعا سر شار از احساس بود .............

محمد لطیفی,, it,, شنبه 24 آذر 1386 ساعت 11:02

besiar ali va ziba negashte shode bod
omidvaram ketabi az shoma dar hamin rabete bebinim va lezat bebarim
be omide movafaghiat shoma doste aziz

فوق العاده است.موفق باشید.

بسیار زیبا بود،موفق باشید

Salar, Omraan, tehran markaz دوشنبه 10 دی 1386 ساعت 22:23

man be in hese latife shoma hesadat mikonam
va baratun arezuye movafaghiyat mikonam.
va eftekhar mikonam dar mamlekati ke shaaernama ziyad hast,fardi mese shoma hast ke baraye shere irani eftekharafarin bashe.
sepasgozaram

روح اله عنایتی, IT, خواجه نصیر سه‌شنبه 25 دی 1386 ساعت 21:46

تبریک میگم به خاطر شعرهای خیلی قشنگتون

منتظر شعرهای بعدی شما هستم

موفق باشید

, , سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 13:29

بسیار زیباست،موفق باشید

, , چهارشنبه 10 بهمن 1386 ساعت 18:45

من همونم که گفتی اگر وقت کردی بیا بخون حالا طرف کی هستش؟ :d

, , پنج‌شنبه 11 بهمن 1386 ساعت 20:20

مرحبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد