KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

@ ارتباط با ریاست محترم حراست دانشگاه صنعتی خواجه نصیر

 

به نام خدا

بنده دیروز با ریاست محترم حراست دانشگاه ، حاج آقا نوربخش در مورد مشکلات آموزشی و تحقیر شدن دانشجویان توسط بعضی از مسئولین ، صحبت کردم ! 

با نماینده های دانشجویان الکترونیکی ( از هر سه رشته ) هم هماهنگ کرده ام !

قرار بر این شده است که موازی با فعالیت های نمایندگان عزیزمون جهت رفع مشکلات ، از اونجایی که بعضی از مسئولین ثابت کرده اند که فراموش کارند و وعده ها را از یاد می برند ، مشکلات دانشجویان الکترونیکی مستقیما از طریق ایمیل به حاج آقا نوربخش ارسال شود !

به دلایلی نمی توانم اهمیت این کار را برایتان توضیح بدهم ، اما از همگی شما خواهشمندم ، مشکلات خود را به n_ali_110@yahoo.com  ارسال نمایید ، البته قرار نیست که از این ایمیل پاسخی دریافت کنید ، هدف این است که مشکلات به صورت کاملا مستند در یک جا جمع آوری شوند تا اگر بعضی از مسئولین مصلحتا فراموشی گرفتند ، برای درمانشان از این اسناد استفاده گردد !

آیا می دانید بعضی از مسئولین منکر مشکلات هستند و اخیرا گفته اند که فقط چند دانشجویی که به دانشگاه مراجعه می کنند ، مشکل دارند و وضع آموزشی بقیه کاملا با کیفیت است ؟!

خواهشمندم تک تک شما ، تخته وایت برد های بی کیفیت خود را هر روز به این ایمیل ارسال نمایید ، قطعا از تک تک این ایمیل ها به عنوان سند برای دفاع از شما استفاده خواهد شد !

اگر منزل شما نزدیک ساختمان مرکزی است ، می توانید هروقت به دانشگاه مراجعه می کنید با خودتان چند تخته وایت برد پرینت گرفته شده ، یا در سی دی برای حراست ببرید !

جمعه ی این هفته 140 نفر در کلاس حضور داشتند و صدای استاد محترممان جناب شادمان به انتهای کلاس نمی رسید ، دانشجویان برای اعتراض به این مساله به آقای زمانی رجوع کردند و برخورد ایشان را دیدند ، کاش آن روز به جای صحبت با آقای زمانی ، صدای استاد را ضبط می کردیم و آن را تقدیم حراست می نمودیم تا حراست مشکل را پیگیری کند !

به دلیل اینکه احتمالا اکثر شما با حراست و مسئولین دیگر آشنایی ندارید ، به اطلاع شما می رسانم که مسئولین حراست ، حاج آقا نوربخش ( ریاست ) و خانم آشنا ( معاونت ) به شدت مورد اطمینان همه نماینده های عزیز ما هستند !

این مساله رو می تونید مستقیما از نماینده های عزیز هم بپرسید !

مسئولین حراست تا امروز بیشترین حمایت را از ما کرده اند ! صمیمانه ، نه ! خیلی خیلی خیلی صمیمانه از آنها تشکر می نمایم !

 

خواهشمندم ، هر ایمیلی که به حاج آقا نوربخش میفرستید ، همزمان آن را به ایمیل report_problem@yahoo.com نیز بفرستید (CC) ، تا نمایندگان شما هم یک منبع از اسناد برای دفاع از شما در اختیار داشته باشند !

 

N_Ali_110@Yahoo.com  to :

 

report_problem@Yahoo.com  cc :

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
عاصمی زاده, کامپیوتر, یکشنبه 18 آذر 1386 ساعت 23:16

بسمه تعالی
ممنونم از اینکه به فکر مشکلات دانشجویان الکترونیکی هستید باتید این رو هم خاطر نشان کنید که عده ای از بچه ها به علت کیفیت بد کلاسها ترجیح میدن به جای رفتن به کلاس و ناراحت شدن از دست مسئولین خود مطالعه کنند که این کمی سخت است

از لطفی که داری ممنونم !

اصل کارو نمایندهای گلمون میکنند ، من فقط سعی میکنم گوشه ای زحماتشون رو گزارش کنم !

اگه میشه همین مطلب رو به ایمیل رئیس حراست هم بفرست !

مشکلات دیگه رو هم برای حاج آقا نوربخش بفرستید !
خیلی خوبه که در جریان باشند و از زبان افراد مختلف مشکلات رو بشنوند و پیگیری کنند !
به حاج آقا خیلی اعتماد دارم !

دوستان عزیزم !!!

من نظر آقای توکلی رو درباره ارسال ایمیل به حاج آقا نوربخش کاملا تایید می کنم.چون که ایشون با تمامی قسمتهای دانشگاه (از جمله ریاست دانشگاه) در ارتباط هستند و همینطور ایشون لطف و عنایت خاصی به دانشجویان مجازی دارند. و دیگه فکر نمی کنم نیاز به گفتن این باشه که تعداد ایمیلهایی که به حاج آقازیاد تر باشه مطمئنا در انتقال سریعتر و بهتر مشکلات به مسئولین تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت

مجید, , یکشنبه 18 آذر 1386 ساعت 23:55

حمید عزیز،با سلام
بهتر است از بچه ها می خواستی ضمن ارسال ایمیل به آدرس حراست یک cc نیز به یک آدرس مورد قبول همگی نیز بفرستند تا بتوانی نتیجه کلی را ثبت شده داشته باشی وگرنه دیوار حاشا بلند است.ضمنا رعایت استقلال هویت بچه ها با طرف های مورد مذاکره رعایت گردد.همیشه پسر خاله ،پسر خاله نمی ماند.

سلام ، دوست خوبم

پیشنهاد تو رو پذیرفتم و یه ایمیل معرفی کردم ، و پسورد اونو به نماینده ها میدم !

اما یه چیزی رو صادقانه و از ته دل بهت میگم ، حاج آقا نوربخشو حقیقتا قبولش دارم ! اینو اگه از نماینده ها هم بپرسی بهت میگن !

به هر حال از پیشنهادت ممنونم !

دانشجوهای عزیز !

امروز صبح زمان و مکان تجمع رو چند تا از دوستان با مشورت تعیین کردند !

من نمی خوام بگم که نرید ولی میخواستم یادآوری کنم که نزدیک روز دانشجو هستیم و ممکنه نیروهای امنیتی ، تجمع شما رو با تجمعات دیگه اشتباه بگیرند !

در این صورت مشکلاتی پیش میاد که پیش بینی آن برای من و شما کار آسونی نیست !

بنده با تجمع جلوی در ساختمان مرکزی دانشگاه شدیدا مخالفم !

هر چی فکر می کنید درسته انجام بدید ، بنده دخالت نمی کنم ، فقط نظرمو دادم

با سلام خدمت شما دوست خوبم و نمایندگان عزیز
به نظر من هم،این فکر بهتری هست نسبت به تصمیمات دیگه

عاقل آنست که اندیشه کند پایان را!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد