KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

@ KSNA.IR -شورای صنفی دانشجویان الکترونیکی ؟ کعبه !

 

به نام خدا

امروز ساعت 10 صبح برای پیگیری کار www.ksna.ir   با معاونت محترم دانشجویی جناب دکتر بازارگان ، قرار داشتیم ! 

البته برای تیم مدیریتی سایت مشکل پیش اومده بود و نتونستند بیان !  در مورد خبرگزاری باید بهتون بگم که مساله ی خبرگزاری فقط مربوط به دانشجویان الکترونیکی نیست و قراره که ان شاالله با حمایت نهاد نمایندگی ولایت فقیه به شکل یک تشکل دانشجویی مستقل دربیاد !

با وجود اینکه از قبل قرار نبود در مورد مشکلات دانشجویان الکترونیکی صحبت شود اما ....

وقتی وارد اتاق دکتر بازارگان شدم ، دکتر بازارگان شروع به صحبت در مورد مشکلات دانشجویان الکترونیکی نمودند ، ایشون شورای صنفی دانشجویان الکترونیکی رو یک نیاز جدی عنوان کردند و گفتند که در جلسه ی بعدی با هیئت رئیسه قطعا این موضوع رو پیگیری می کنند !

در مورد کمبود امکانات دانشگاه صحبت کردند و اینکه استفاده از بعضی امکانات برای دانشجویان الکترونیکی تعریف نشده است توضیحاتی دادند ! 

من هم در مورد بعضی نکات آئین نامه ی شورای صنفی ازشون سوالاتی کردم و در مورد چگونگی انتخاب نماینده های فعلی توضیحاتی دادم ، در مورد اینکه دانشجویان شدیدا نیاز به اتحاد دارند و با تشکیل بعضی از تشکل ها مثل گروه نجوم ، گروه رباتیک ، گروه فنی آموزش الکترونیک ، تیم کوهنوردی و .... میشه انرژی دانشجو ها رو به سمت بهتری هدایت کرد توضیح دادم !

البته بنده از قبل برای پیگیری بعضی امور شورای صنفی با نماینده ها هماهنگ کرده بودم و تا به امروز هیچ کاری رو بدون هماهنگی با نماینده ها انجام ندادم ، به جز کارهایی که مربوط به کل دانشجوهای خواجه نصیر میشه !

در انتهای جلسه هم در مورد خبرگزرای صحبت شد و قرار بر این شده که اساسنامه که توسط علیرضا قهرمانی تهیه شده بعد از تائیدیه نهاد نمایندگی ، تقدیم معاونت دانشجویی بشه !

دکتر بازارگان برای آشنایی بیشتر با آموزش الکترونیکی خواستند که در سر کلاس حاضر شوند که متاسفانه چون برنامه جوانه روی سیستمشون نصب نبود نتونستم ایشون رو به کلاس زبان دانشجوهای صنایع دعوت کنم !

ایشون همکلاسی رو با دقت بررسی کردند و بنده با ورود به کنترل پنل همکلاسی ، جزئیات رو بهشون نمایش دادم ، ایشون نیم نگاهی به متن  @ بیا از تار ِ انتقاد و پود ِ اتحاد یه لباس قشنگ برای همکلاسیمون  انداخته و نظرات این متن رو هم مطالعه کردند ! و بعضی از اخبار عمومی دانشگاه رو هم مرور نمودند .

متن ساخت روبات خطی توسط یکی از دانشجویان الکترونیکی  رو هم بهشون نشون دادم !

من در مورد رخ دادن بعضی مسائل اجتماعی همکلاسی از جمله ، انتقاد کردن اعضا ، میزان  انتقاد پذیری و میزان صلح طلبی دانشجویان الکترونیکی ِ عضو همکلاسی توضیح دادم !

بعد از جلسه ، فرزان ( نرم افزار ) خانم صفاجو ( آی تی ) مهیار ( صنایع ) رو در مرکزی دیدم و جلسه رو توضیح دادم و تلفنی هم با خانم حمیدی ( صنایع ) در مورد جلسه صحبت کردم !

بعد از صحبت با نماینده های گلمون ، آگهی ثبت نام حج عمره توجه منو جلب کرد ، به مسئول مربوطه مراجعه کرده و ازش در مورد ثبت نام دانشجویان الکترونیکی پرسیدم و ایشون گفتند فعلا در این سایت      http://81.12.13.143/naspa/  ثبت نام کنید !  ان شاالله که مشکلی نیست !

بعد از ترک ساختمان مرکزی هم به جمع دوستان خوبم پویا صفری و مهدی دزفولی و ... در همایش چرا الیت ها به بهشت نمی روند ( دانشکده برق ) پیوستم !

بعضی از مسائل امروز رو بعد از تکمیل اطلاعات بعدا مینویسم !

مراسم بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر به مناسبت روز دانشچو

سمینار"امروز و فردای جنبش دانشجویی" شنبه در دانشکده علوم اجتماعی

دانشگاه، آخرین سنگر آزادی؛ فردا ساعت ۱۲ دانشگاه تهران

 

عمره دانشجویی ثبت نام می کنید ؟

نظرات 5 + ارسال نظر
علی رستمی, آی تی, یکشنبه 18 آذر 1386 ساعت 00:07 http://weblog.33ir.com

به زودی این خبرگزاری توانایی و حضور پررنگ دانشجوهایی مجازی که فقط بهشون توهین میشه رو به همه نشون میده!

عاصمی زاده, کامپیوتر, یکشنبه 18 آذر 1386 ساعت 00:09

به نام یکتای هستی
باسلام خدمت بزرگواران وعزیزان
با توجه به درخواست بعضی از دوستان از بنده حقیر مبنی بر چگونگی ثبت نام برای حج عمره دانشجویی ۱۳۸۷ می توانم بگویم برای ثبت نام اولیه وشرکت در قرعه کشی باید ابتدا در سایتhttp://81.12.13.143/naspa/ مراجعه کرده وپس از پرکردن برگه مشخصات از برگه مورد نظر باید پرینت بگیرید وبه همراه کپی کارت دانشجویی به رابط حج در دانشگاه تحویل دهید و ۲۷/۹/۸۷ در سالن آمفی تئاتر دانشکده برق در مراسم قرعه کشی حاضر باشید تا انشاالله زائر بیت الله الحرام باشید

فریما تیموری, آی تی, یکشنبه 18 آذر 1386 ساعت 00:39

سلام من این سوال برام پیش امده که چرا دانشگاه الان ثبت نام حج عمره را اعلام میکنه طوری که اگر شما به سایت لببیک بروید اعلام کرده که تا روز ۱۶مهلت ثبت نام بوده و بعدا شاید چون خدا خواسته تمدید شده اگر تمدید نمیشد حق ما به عنوان دانشجو ضایع میشد و اینو بدونید که مصلحتی در کار بوده و من از کوتاهی دانشگاه در اعلام کردن این سفر ملکوتی شکوه و گله دارم

فریما تیموری, آی تی, یکشنبه 18 آذر 1386 ساعت 00:44

من به نوبه ی خود از سایت لببیک ثبت نام کردم اشکالی نداره؟
فرم هم به دانشگاه تحویل دادم

مجید, , یکشنبه 18 آذر 1386 ساعت 14:15

حمید عزیز، با سلام
از اینکه نمیتوانم در همکلاسی عضو باشم مرا ببخشیدولی همیشه بعنوان دوست مجازی با همگی هستم.
امروز مسیری را رفتی که مقبول همه بچه ها است و با پتانسیل آنها همخوانی دارد.اگر بتوانید اهداف کوتاه مدت و شاید هم بلند مدت را توافق نمایید بعد با روشهای کاربردی قدم های آهسته ولی محکم بر می دارید و مطمئنا امتیاز های بسیار ظریفی را کسب میکنید.
آنان که برای ورود شما قوانین بسته گذاشتند نتوانستند تمام منافذ را ببندند، شما از انچه که به اسم تعریف نشده نام برده می شود استفاده نمایید حتی اگر حج عمره باشد.برای اثبات هویت از هر چیزی که مورد قبول بچه ها است استفاده نمایید.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد