KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

روز دانشجو با خون شروع شد و با بیدار دلی ادامه خواهد یافت!

روز دانشجو بر همه ی همکلاسی های روشن دل فرخنده باد !

روز دانشجو با خون شروع شد و با بیدار دلی ادامه خواهد یافت

 

یار دبستانی من ، با من و همراه منی

چوب الف بر سر ما، بغض من و آه منی

حک شده اسم من و تو، رو تن این تخته سیاه

ترکه ی بیداد و ستم ، مونده هنوز رو تن ما

دشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علفاش

خوب اگه خوب ؛ بد اگه بد ، مرده دلای آدماش

دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه

کی میتونه جز من و تو درد مارو چاره کنه ؟

 

 

دانلود یار دبستانی

 

نظرات 4 + ارسال نظر

بغض من و آه منی

با درود بر همه ی دوستان عزیز٬ دانشجویان محترم

من هم به نوبه ی خودم یاد و خاطره ی شهدای ۱۶ آذر ۳۲ پاس داشته٬ و جایگاه یاران دبستانی در بندمان را سبز می دارم.

با امید به آزادی همه ی یاران دبستانیمان
تا درودی دگر بار بدرود

رویا, IT, جمعه 16 آذر 1386 ساعت 21:20

بهترین آرزو ها
تقدیم به همکلاسی های عزیزم!
و امیدوارم سال های پر خاطره ای را با هم بگذرانیم!!
دانشجو، روزت مبارک!!

من هم روز دانشجو را به همه دوستان تبریک میگمک
دانشجو، روزت مبارک!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد