KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

قطعه ادبی

تو به من خندیدی

 و هیچ  نمی دانستی که من با چه دلهره ای سیب را از باغچه ی همسایه دزدیدم           باغبان از پس من تند دوید       

  سیب را دست تو دید       

  غضب آلود به من کرد نگاه

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک 

و تو رفتی و هنوز                                  سالهاست

 آرام آرام                                               خش خش گام تو تکرار کنان

می دهد آزارم             و من اندیشه کنان      غرق این پندارم        

 که چرا خانه کوچک ما سیب نداشت.

نظرات 4 + ارسال نظر
, , دوشنبه 12 آذر 1386 ساعت 15:50

hala chera sib chera porteghal na han? asan chera raft sibo bardasht ? khoob kerm dasht dige tablooe.

عجب؟!؟!

reza yakuza, , دوشنبه 12 آذر 1386 ساعت 15:50

in man boodama

احمد انصاری, آی تی, دوشنبه 12 آذر 1386 ساعت 15:52

کار ما نست شناسایی راز گل سرخ
کار ما شاید این است
که در افسون گل سرخ شناور باشیم

مرسی !!! خیلی قشنگه!!!

رویا, , دوشنبه 12 آذر 1386 ساعت 16:07

دلم سوخت!
متن خیلی قشنگی بود. بازم از این متن ها بنویس!!

حتما عزیزم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد