KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

هفته ملی پژوهش و فناوری 24 آذر آغاز می‌شود

مدیر کل دفتر پشتیبانی و خدمات پژوهشی وزارت علوم:

هفته ملی پژوهش و فناوری 24 آذر آغاز می‌شود

 

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر پشتیبانی و خدمات پژوهشی وزارت علوم گفت: هفته ملی پژوهش و فناوری از 24 تا 28 آذز در سراسر کشور برگزار می‌شود و برنامه‌های این هفته در طی سال اجرا می‌شود.
  
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس امید فاطمی مدیر کل دفتر پشتیبانی و خدمات پژوهشی در یک نشست خبری با اشاره به اینکه دبیرخانه هفته پژوهش به دبیرخانه دائمی اطلاع رسانی پژوهش فناوری تغییر نام داده است، خاطر نشان کرد:‌ مراسم هفته پژوهش و فناوری سال 86 در سه قسمت مراسم استانی از 17 تا 22 آذر، مراسم ملی از 24 تا 28 آذر و مراسم اصلی در طول سال برگزار می شود.
وی در ادامه تصریح کرد: در مراسم استانی، نمایشگاه‌هایی از دستاوردهای پژوهش و فن‌آوری استان‌ها، نمایشگاه فن‌بازار استانی، نمایشگاه کتاب و مراسم ویژه تجلیل از پژوهشگران برتر هر استان برگزار می‌شود.
فاطمی با اشاره به اینکه زنگ پژوهش در مدارس به صدا در می‌آید گفت: در هفته پژوهش و فناوری نمایشگاه طرح‌های ویژه پوهشی برگزار می‌شود و از دانشمندان برگزیده ایران تقدیر خواهد شد و مسابقه پژوهشی با موضوع آموزش پژوهش محور در سطح مدارس در هفته پژوهش برگزار خواهد شد.
به گزارش فارس، جشنواره پژوهش و فن‌آوری در طول سال برگزار می‌شود و با برقراری ارتباط میان تولید کنندگان و مشتریان فن‌آوری در روز ویژه‌ای مرتبط با فن‌آوری برترین فن‌بازار معرفی و تقدیر می‌شود.
در مراسم اختتامیه هفته ملی پژوهش و فناوری تقویم کل برنامه‌های سال پژوهش ارائه می‌شود.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد