KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

وبلاگ گروهی داستانک !

داستانک

در بین وبلاگ‌های متنوع و رنگارنگ فارسی که گشت می‌زنیم، فراوان برمی‌خوریم به نوشته‌های ادبی و هنری خواندنی که در این بوستان سبز خودنمایی می‌کنند، و خواندنشان مایه تفرج و نشاط است، و لذت و شیرینی را به کام تلخمان می‌رسانند.
از جمله ادبیات و داستان‌نویسی که در میان وبلاگ‌های فارسی رایج است و می‌شود مجموعه‌هایی بزرگ از این محصولات را گردهم آورد.
داستان کوتاه کوتاه(یا همان "داستانک") در دنیای ادبیات عمر زیادی ندارد، اما از قالب‌های مطلوب و جالب توجه امروز نویسندگان در جهان و ایران است، و هم نشریات ادبی و عمومی به آن توجه نشان می‌دهند.

به خاطر علاقه‌ای که به داستان و داستان‌نویسی دارم، مدتی پیش به نظرم رسید با توجه به این که داستانک با ذات سرعت و کوتاهی در فضای وب همخوانی دارد، می‌توان مجموعه‌ای پر و پیمان از آن را فراهم کرد، و به تدریج آن را به محل مراجعه و مطالعه علاقه‌مندان و هنردوستان در فضای وب فارسی بدل کرد. به همین دلیل وبلاگ داستانک ایجاد شد که به وبلاگ مخصوص این فعالیت بدل گردد، و باز هم از آنجا که علاقه‌مندم این کار به یک تلاش گروهی(همان TeamWork فرنگی) تبدیل شود، دوستان و علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در این وبلاگ،‌ در پا گرفتن این حرکت و بالیدن این نهال شریک شوند. البته بعدها با همین ایده می‌توان کارهای بسیار جالب‌تری هم کرد که فعلا از آن می‌گذرم، و ترجیح می‌دهم نظرات دوستان هنرمند و هنردوست را بخوانم.

چند نکته:
۱- چند نفر از دوستان پیشاپیش اظهار علاقه کرده‌اند که امیدوارم به زودی وارد میدان شوند.
۲- البته در میان وبلاگ‌نویسان خودمان، همین الآن هستند دوستان قدیمی و باسابقه که قبل از این حرکت، خودشان داستان می‌نوشتند، اما آنها هم می‌توانند در این کار همراه شوند، و به غنای آن کمک کنند.
۳- علاقه‌مندان کافی است با ایمیل، یا کامنت، علاقه‌مندیشان را برسانند.
۴- در باره خود "داستانک" در همان وبلاگ، به اندازه کافی سخن خواهیم گفت.

http://admin.blogsky.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد