KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سایت رسمی دانشجویان الکترونیکی !

 

افتتاح سایت http://www.kntus.ir را به نمایندگان عزیز دانشجویان محترم مهندسی صنایع و مهندسی نرم افزار صمیمانه تبریک میگم !

 

با سلام خدمت دانشجویان

.هدف از تشکیل این وب سایت ، خبر رسانی ، پرورش روحیه علمی و حل مشکلات دانشجویان می باشد
.این وب سایت توسط نمایندگان دو رشته نرم افزار و صنایع گردانده می شود

...به زودی در مورد امکانات و خدمات این وب سایت توضیح خواهیم داد

با تشکر - مدیریت ( فرزان بالکانی )

   
 
 
photo : فرزان بالکانی - سعید اسماعیلی - پویا صفری - حمید توکلی

نظرات 5 + ارسال نظر

صمیمانه تبریک میگم و برای اتحاد بیشتر بین رشته ها دعا می کنم

, IT, یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 22:19

تبریک!!
جمع شون جمعه! ولی گلشون (IT) کمه!!

ممنونم حمید جان!

واقعا خوشحالم از این حادثه ی فرخنده٬ و اینکه بعد از تلاش های فراوان٬ که خود شاهد آن بودم بالاخره سایت دوستان نمایندگان کامپیوتر و صنایع هم به راه افتاد٬ یاد آن روزها گرامی٬ به یاد دارم که روزی برای مراجعت به دانشگاه برای مطرح نمودن مشکلات٬ به ساختمان مرکزی مراجعت نموده بودیم٬ و دیدیم که دوستان نماینده ی صنایع و کامپیوتر در صددند تا مجوز سایت را از دانشگاه تهیه فرمایند٬ من و دوست خوبم آقای توکلی هم که در آنجا بودیم از طرح این سایت استقبال کرده و نامه ی درخواست آن را امضا کردیم٬ خوشحالم که امروز میبینیم دوستان خوبمان به صورتی فعال و مستعد به فعالیت می پردازند٬ برای آنها از صمیم قلب آرزوی بهترین ها را دارم.

پویا جان از تو هم ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد