KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

@ به نام سلطانی که برای صحبت با او احتیاجی به واسطه نیست !

 

به نام سلطانی که برای صحبت با او احتیاجی به واسطه نیست ! 

در مدتی که از شروع ترم میگذره ، مشکلات زیادی داشتیم ، یکبار برای رفع مشکلات در روز 29 مهر تجمع کردیم و نامه امضا کردیم ، با ریاست محترم حراست و معاونت محترم آموزشی صحبت کردیم ، قول هایی از جانب دکتر کاویان پور به ما داده شد که ( به هر دلیلی ) به انجام نرسید ، نماینده هایی انتخاب شدند ، بعضی توسط دانشجویان و بعضی به طرق دیگر ، مهم این است که همه شان سعی بر این داشتند که با گفتگوی اصولی با دانشگاه به رفع مشکلات ما دانشجویان بپردازند ، اما تا دانشگاه نخواهد راه حل جدی برای رفع مشکلات ارائه دهد و تا زمانی که می خواهد ما را با کلاس های بی برنامه ی حضوری و وعده های بی اعتبار سرگرم نماید ، از هیچ گفتگویی نتیجه نخواهیم گرفت !

دانشگاه بنده را مسئول برگزاری تجمع 29 مهر می داند و البته هیچ گاه به خاطر این موضوع مرا سرزنش نکرده است چون خوب میداند که تجمع 29 مهر بی دلیل نبوده است ! 

بعد از تجمع 29 مهر تجمع های زیادی برنامه ریزی شد که بنده ( که البته هیچ کاره ام ) در کار دوستان دخالت کرده و جلوی برگزاری تجمعات رو گرفتم تا مسیر مذاکرات نماینده ها بدون اختلال پیش رود و دوستان مایل به تجمع از روی لطفی که به من داشتند دخالت بیجای منو پذیرفته و تجمع نکردند !

تجمع نکردند که نمایندگان با خیال راحت به مذاکره بپردازند و گره را بدون دندان و با دست باز نمایند ، اما نتیجه ی زیادی از این مذاکرات گرفته نشد و قطعا با این وضع قادر به ادامه تحصیل نخواهیم بود ،  از شما به خاطر اینکه خوشبینانه به دانشگاه نگاه کرده و از شما برای دانشگاه فرصت طلبیدم ، معذرت می خواهم ! و شرمنده ی همتون هستم !

امروز صبح کنفرانسی با حضور تعداد زیادی از دانشجویان معترض برگزار شد ، تا برای تجمع برنامه ریزی شود ، بنده نظرات دوستان را بررسی کرده و در انتها نظرات شما را جویا خواهم شد !

برخی میگفتند جلوی دانشگاه تجمع کنیم ! و اگر دانشگاه پاسخ قانع کننده ای نداد بعد از همانجا به وزارت علوم مراجعت کنیم !

این پیشنهاد دقیقا برنامه ی تجمع 29 مهر بود ، به دو دلیل با تکرار تجمع 29 مهر مخالفم !

1 – آنموقع ما تازه دانشجو شده بودیم و حراست از آنجایی که میدانست ناشی هستیم با ما برخورد قانونی نکرد اما بعد از این برای هر تجمع جلوی دانشگاه با ما برخورد قانونی میکند .

2 – ما به اندازه کافی با دانشگاه صحبت کرده ایم !  نماینده های ما با وجود اینکه بارها با دانشگاه صحبت کرده اند اما برای اتمام حجت ، چهارشنبه پیش با تقدیم یک نامه ، مشکلات و درخواستهایمان را به ریاست محترم دانشگاه ، معاونت محترم آموزشی ، ریاست محترم آموزش الکترونیک ، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و معاونت محترم دانشجویی منعکس نمودند ، اگر مراجعه به دانشگاه برای صحبت است این را بدانید که به اندازه کافی صحبت شده است و هر صحبتی با دانشگاه یک امر تکراری محسوب می شود !

( به خاطر دو دلیل فوق اگر تجمع جلوی دانشگاه باشد ، نیمی از دانشجوها از ترس حراست برمیگردند خانه هایشان و نیمی دیگر هم با وعده های تکراری مسئولین خام و راضی می شوند )

برخی میگفتند مستقیما در جلوی وزارت علوم تجمع کنیم و نامه ای از قبل نوشته شده را همانجا امضا کرده و تقدیم وزارت علوم نماییم !

این یکی منطقی تر است !

برخی گفتند که خبرگزاری ها را خبر کنیم تا در زمان تجمع و امضای نامه به وزارت علوم  مشکلات را به همه مسئولین کشور منعکس نمایند !

اما در مقابل این نظر بعضی دیگر گفتند این کار باعث پایین آوردن شان آموزش الکترونیک است ، به نظر بنده اگر شان واقعی آموزش الکترونیک رو الان مخفی کنیم ، چهار سال دیگر توانایی مخفی کردن هیچ چیز را نخواهیم داشت !  و اگر افشای واقعیت های فعلی دانشگاه قراره وضع ما رو سامان بده بهتره موقتا این شان ظاهری زیر سوال بره و بعدا وقتی واقعی شد باعث افتخار بشه !

اما به هر حال چون نظریت اکثریت این است که مخفی کنیم من مخالفتی ندارم ، ولی این را بدانید که تجمع دانشجویی جلوی وزارت علوم قطعا مخفی نخواهد ماند ، و احتمالا در همه جای دنیا منعکس خواهد شد ، بنابراین اگر می خواهید تجمع شما در رسانه ها انعکاس پیدا نکند و فقط نامه ای نوشته و با طوماری از امضا تقدیم وزارت علوم و... کنید بهتر است دور از هر مکان سیاسی ، به تجمع و امضا بپردازید !

پیشنهاد بنده این است که گردهمایی آرامی داشته باشیم ، به امضای نامه بپردازیم و سپس نامه را تقدیم نماینده ها کرده تا آنها نامه را به وزارت علوم ارجاع بدهند !

پیشنهاد شما در مورد مکان گردهمایی چیه ؟

 چهارشنبه 14 آذر ، ساعت 10 صبح ، پارک ملت یا وزارت علوم ؟

 

از شما خواهشمندم که در نظرات این متن چه با نظرات بنده موافقید و چه مخالف با ذکر دلیل اعلام نمایید !

در نظرات این متن پاسخگو خواهم بود !  خواهشمندم با فونت فارسی تایپ نمایید !

 

نظرات 42 + ارسال نظر
کلانتری, , یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 14:28

نماینده انتخاب کردیم که دیگه مجبور به اینجور تجمع ها که آخرش مشخصه نباشه

بله ، درسته ، نماینده داریم ، نماینده کارش اینه که صحبت کنه و نتیجه بگیره ولی وقتی دانشگاه نمی خواد حرف نمایند ها رو بشنوه ، نمایند هم نمی تونه کاری بکنه ، اگر تونسته بود الان دانشجوها در مورد تجمع تصمیم گیری نمیکردند ، البته از همه نماینده هامون ممنونم و دستشونو میبوسم !

دانشگاه فقط به نماینده های گل ما وعده میده اما کلاس ما هنوز همون کلاس افتضاحه !

, , یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 14:32

نیکروزم, , یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 14:38

من با اعتراض به وازت علوم کاملا موافقم .. امیدوارم این وزارت هم هرچه سریعتر به مشکلات ما رسیدگی کنه

امیدوارم ، با بعضی از مسئولین که صحبت می کردم ، می گفتند که بعضی مسائل آموزش الکترونیک تعریف نشده و وزارت علوم باید تعریفشون کنه ، قطعا نقش وزارت علوم به عنوان مافوق دانشگاه میتونه موثر باشه !

, IT, یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 14:38

سلام
ما از شهرستان چه کار کنیم؟

پیشنهادم این است که حضور داشته باشید ، چون مطمئنا در نامه مسائلی خاص دانشجویان شهرستانی می باشد !

نیکروز م , , یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 14:43

من با انعکاس مشکلاتمون توی خبرگزاری ها موافقم و اصلا لازم به مخفی کاری نیستم ----- چهارشبه هم در پارک ملت حتما خواهم بود

من هم موافقم ، چون خیلی از مسئولین کشور ، روزنامه ها را زودتر از نامه ها می خوانند و بهتر پیگیری می کنند ،

درواقع رسانه ها منعکس کننده ی مهمترین مسائل جامعه هستند !

مشکل ما هم به وزارت علوم مربوط است و هم به وزارت فناوری اطلاعات !

اما تا دانشجویان دیگر موافقت نکنند در مورد انعکاس رسانه ای اقدام نخواهم کرد

محمدی , , یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 14:53

منم چهارشبه هستم ... باید به خبرگزاری ها هم خبر بدیم

من با خبرگزار یموافقم اما بعضی ها مخالفند و میگند باعث آبروریزیه !

ALI, , IT یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 15:04

, , یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 15:15

من فکر نمیکنم این تجمع نیاز باشه.چون هیچ دلیلی نداره

همه چیز عالیه !

, , یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 15:25

berim oloom ma too park mellat chikar mitoonim bokonim in kar ro mitoonim paye internet ham bokonim

من هم با وزارت علوم شدیدا موافقم ، و با دانشگاه شدیدا مخالفم !

و در مورد پارک نظری ندارم !

nima keramat , , یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 15:28

man ham moafegham kamelan .vali bayad ghablesh akharin harfemon ham bashon bezanim .va bacheha gharar gozashtan ke charshanbe berim sohbat konim .

عزیزم ما آخرین حرفمونو چهارشنبه پیش کتبا در یک نامه به مسئولین ارشد دانشگاه منعکس کردیم ، در ۲۹ مهر هم قرار بود بریم آخرین حرفمونو بزنیم ، رفتیم و دوماه علاف شدیم حالا اگه باز هم می خواهید مساله ۲۹ مهر تکرار بشه ، برید و آخرین حرفتونو هم بزنید ، برای گوش کر آخرین حرف و اولین حرف تفاوتی نداره !

مجید, , یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 15:42

آقای توکلی حتی اگر یک درصد اطمینان خاطر نداشته باشی نباید بچه ها رو به پارک بکشونی. حتی از چشم انداز این کار هم هیچگونه اطلاعی نداری!
با چند تا اگر و شاید کسی این کار ها رو نمی کنه !
امضا و تایید یک نامه یا قطعنامه امروزه نیازی به پارک ملت نداره
نا سلامتی خودت استاد حرکات الکترونیک هستی.
شاید فکر می کنی هر کس عضو ویا خواننده همکلاسی شده باید حرف شما را پیروی کند. پس آن دموکراسی که شعار می دادی کجاست؟
هنوز هم ۱۸ تیرها و ۱۶ آذر های ما بگوش دنیا نرسیده چه برسد به جمع شدن در پارک که اصلا اصالت دانشجویی ندارد و براحتی انگ اراذل و اوباش می خورید.

بی اطلاع هم نیستم ، نظر بنده اینه که بریم وزارت علوم و با پارک خیلی موافق نیستم !

من هیچوقت فکر نکردم که اعضا و بازدیدکنندگان محترم همکلاسی باید تابع من باشند ، هیچ جا چنین حرفی نزده ام !

مثلا دوست خوبم پویا صفری با بنده اختلاف نظر داره که در دو متن اخیر خودش از من انتقاد کرده و همین الان هم میتونه متن بنویسه و انتقاد کنه !

من الان به عنوان یک عضو ساده ی همکلاسی متن نوشتم و هیچ جای متن خودم رو مسئول همکلاسی معرفی نکردم !

این جا دموکراسی هست ، فکر می کنم دارید در مورد آزادی همکلاسی بی انصافی می کنید !

در ضمن کار ما سیاسی نیست اما قبول دارم که پارک هم جای خوبی نیست !

علی طهرانی, , یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 16:00

واقعا پارک ملت که چی با این کار چی میشه؟
اگر میخواهی امضا بلگیری که تا حالا 100 تا امضا دادیم نیازی هم نداره که جمع بشیم تو پارک ملت
یه کار اساسی بکن

پیشنهاد پارک ملت رو پس میگیرم ، درست می گویید ، من هم نظرم اینه که بریم وزارت علوم !

ما امضا رو قبلا به دانشگاه دادیم ، برای همینه که میگم با دانشگاه دیگه صحبت نکنیم و به مافوق دانشگاه ، وزارت علوم مراجعه کنیم

, , یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 16:20

hamid name ham mishe khode roze jome yemza kard

روز جمعه همه رشته ها نیستند ، ضمن اینکه نامه اگه فورا به وزارت علوم تقدیم نشه ، ممکنه از دست ما فرار کنه !

فکر می کنی توی دانشگاه میزارن بر علیه دانشگاه امضا جمع کنیم ؟

, , یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 16:24

لطفا دست از این بچه بازیا بردارین.درست تصمیم بگیرین.کاری نکنین که بعدا پشیمون بشین.

چشم ! از شما مشورت می خواهیم !

حسین مالکی, IT, یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 16:32

من با جمعه در سر کلاس و چهار شنبه جلوی وزارت علوم موافقم

جمعه نمیشه در دانشگاه ُ بر علیه دانشگاه اقدام کرد ، چهارشنبه وزارت علوم موافقم !

رنجبر حسین, نرم افزار, یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 16:34

وزارت علوم
بنده با نظره شما کاملا موافقم.
مرسی

من هم چهارشنبه ۱۰ صبح با وزارت علوم موافقم ، منم ممنونم از نظرتون

, , یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 16:37

بهتره تا از بچه ها مطمئن نشدید کاری نکید اگر هم قراره نامه ای رو بنوسید و امضا بشه سعی کنید بیش از ۳/۲ بچه ها امضا کنن وگرنه برای خودتون مشکل پیش میاد و در آخر افرادی که نامه رو تدوین کردم متهم میشن.

نامه رو با کمک دانشجو ها مینویسیم و با کمک خودشون ویرایش میکنیم و قبل از اینکه تجمع برگزار بشه ، نامه در وبلاگ قرار میگیره تا همه نظر بدن !

unknown, it, یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 16:41

میشه این مسخره بازیارو تموم کنی؟ما نخایم کسی جای ما تصمیم بگیره کیو باید بینیم؟

من جای کسی تصمیم نمی گیرم برای همینه که میگم همه بیان ! شما هم بیایید و جای خودتون ، تصمیم بگیرید !
یا بمونید تو خانه ، قرار نیست من جای شما امضا کنم !

, , یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 16:52

خودتون آتیش به ریشه خودتون نزنید

عزیزم ما ریشه ای نداریم ، ما چیزی برای از دست دادن نداریم !

فاطمه قرباوی, IT, یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 17:07

آقای توکلی من فکر می کنم بهتره باز هم به دانشگاه فشار بیاریم چون تا حالا فشارایی که آوردیم واسه ی کلاسای مجازی باعث شد که کلاسا تا حدودی بهتر بشه....صدا بهتر شده فقط تخته ها مشکل داره .......من با تجمع در وزارت علوم چندان موافق نیستم ....بهتر به خود دانشگاه فشار بیاریم....

البته این نظر من است.....موفق باشین....یا علی

بله با این فشارها ممکنه تا دوماه دیگه همه چی خوب بشه ، اما بعد از دوماه کسی قبول نمیکنه که ترم از نو شروع بشه ، بعد هممون مشروط میشیم و عملا ترم از نو شروع میشه و دوباره ازمون پول میگیرند و تحقیرمون میکنند میگن دیدید ترم ۱ رو افتادید ، بعد هم اطلاعیه میدن و میگن مشکلات ما جزئی هست و مشکل از دانشجو هستش !

اگر دانشگاه اشتباهشو میپذیرفت ..............

موفق باشید

, ّآی تی, یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 17:07

ما هنوز کتابخانه انجمن اسلامی و تخته کلاس فیزیک اصلی درست نشده یه نامه به مسوولین به نظر من برای یاداوری تقدیم کنیم

مسئولین وعده های خودشونو فراموش میکنند چه برسه به ....

با درود بر همگی دوستان
من فکر می کنم که ما با وزارت علوم به جایی نمی رسیم٬ چراکه اگر قرار باشد تا نامه ای به وزارت علوم بدهیم آنها باید فشار خود را بر دانشگاه بیاورند تا مشکلات ما را حل نمایند٬ و در واقع راه حل مشکلات ما در دست دانشگاه است٫ بنابر این چه بهتر که ما فشار خود را مشتقیما بر دانشگاه وارد آوریم و تیشه بر ریشه ی خود نزنیم تا بر مشکلاتمان افزوده شود

درود بر تو دوست عزیز
اگه فشار ما روی دانشگاه تاثیر خاصی داشت ، بهتر نتیجه میگرفتیم !
مطمئنا فشار وزارت علوم موثر تره !

در ضمن ما چیز خاصی برای از دست دادن نداریم و می خواهیم برای ریشه دار شدن اقدام کنیم !

مجید, , یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 18:17

آقای توکلی عزیز ، من واقعا از بی ثباتی کلمات و گفتار شما در عجبم اول پارک بعد وزارت علوم ،اگر نشد رییس جمهوری وبعد هم خدا میداند ، چرا جملات اساسی شما با کلمه من شروع می شود و جملات بی اهمیت با کلمه ما؟
آیا هیچ موقع خود خواهی را برای خود تعریف و تفسیر کرده ای؟
مصداق خود خواهی منیت است. اگر اول تلاش کنی منیت را در ذهنت حل کنی شاید بتوانی حرف دل دانشجو را بفهمی وگرنه تاوان این خصلت را به دیگران تحمیل خواهی کرد.
ایا می دانی وزارت علوم چگونه جایی است و چه کسانی تصمیم گیرنده می باشند؟ آیا از قبل محیطی که بچه ها میآیند را دیده ای.چگونه پیامی را با چه غلظتی می خواهی به چه کسی برسانی؟ آیا تا به حال کسی از این روش استفاده کرده است؟و بسیار سوالات دیگر که می بایست پاسخ بدهی.
آیا می دانی گذشته چراغ راه آینده است؟

خود خواهی ! حرفهای شما متناقض است ، بی ثباتی نظرات من به خاطره اینه که با نظر دانشجو ها نظرم تغییر میکنه و نظر خودم رو برتر از نظر اونا نمی دونم که اگر غیر از این بود ، نظرم رو با قاطعیت اعلام میکردم و دیگه تغییر نمی دادم !

بی ثباتی با غرور متانقض است


شما برای این متن دوبار نظر دادید ، یکبار دموکراسی و آزادی در همکلاسی رو زیر سوال بردید و اینبار هم می فرمایید که بنده مغرورم !

به هرحال نظر شما محترمه !

من از شما مشورت می خواهم شما بنده رو راهنمایی کنید !

ممنونم از صداقت گفتار شما !

, صنایع, یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 18:50

تا حالا به کدوم نامه نگاریهای ما جواب دادن؟ پیشنهاد من اینکه الکی خودتونو با این کارا خسته نکنین. اینا اگه می خواستن میتونستن یکی از روزهای خدا رو تو این چند وقت مشخص کنن تا ما بریم با هاشون صحبت کنیم.در سالن یکی دانشگاه ها نه وسط خیابون.

درسته ، ما دوبار درخواست همایش دادیم و بارها نامه ، برای همینه که میگم بریم وزارت علوم و دور دانشگاه رو خط بکشیم !

وزارت علوم رو هنوز امتحان نکردیم !

روح اله عنایتی, IT, یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 19:02

سلام به همه
یه نکته را عرض کنم همه فعل ها را مخاطب قرار دادم چون من شهرستانم (نه اینکه با شما فرق دارم)(منم جزئی از شما هستم و مشکلات شما رو هم دارم) ولی متاسفانه نمیتونم بیام تهران
به نظر من باید همه جانبه به این موضوع نگاه کنین
باید از نماینده ها هم نظر خواهی کنین چون اینا خیلی با دانشگاه در ارتباط بودند و میدونن که چطوری باید با مسولین دانشگاه برخورد بشه
البته خود شما اقای توکلی از این موضوع خبر دارین
از جهت دیگه شما از کجا میدونین که وزارت علوم به کار های شما رسیدگی میکنه؟
پس باید همه شرایط را در نظر بگیرین
منم با نظر اقای صفری و خانم قرباوی موافقم
شما همین فشار را به جای وزارت علوم به دانشگاه ارجاع بدین شاید این طور بهتر باشه هم خودتون و هم تمام بچه های مجازی سبک نمیشین هم احترام همه رعایت میشه(منظورم از همه:مسولین دانشگاه/استادان/و مخصوصا خودمون)
یه سوال هم دارم
چرا همه بچه های مجازی با هم متحد نمیشن و هر کدوم(صنایع و نرم افزار وIT) یه ساز برای خودشون میزنن؟
در هر صورت من نظر خودمو دادم
بقیشو هر جور شما و بچه ها صلاح میدونین
ولی
اگه قرار باشه وزارت علوم یا دانشگاه یا هر جای دیگه برین به نظرم از هر سه رشته باشین
ممنون از همه

سلام
من مطمئن هستم که دانشگاه رسیدگی نمیکنه ، و وزارت علوم چون مافوق دانشگاه هست میگم بریم اونجا !

من فکر میکنم نتیجه ی دوماه فشار بر دانشگاه برای همه آشکار شده !
بهتره این فشار از بالا بیاد نه از پایین !

ما نمی خواهیم به کسی بی احترامی کنیم ، ما به وزارت علوم میریم که امکانات بیشتری برای دانشگاه در نظر بگیره !

من هم خیلی سعی کردم که همه رشته ها متحد بشوند و اصلا یادمون بره که رشته هامون فرق داره ، و باز هم سعی میکنم !

ممنون از نظر مفیدت !

حامد, , IT یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 19:33

ببینید دوستان ،
ما که نمیخوایم خودمونو گول بزنیم ، دانشگاه اگه قرار بود کاری برای ما بکنه تا حالا با اینهمه پیگیری و نامه و امضا ، کرده بود. فکر میکنید با فشار بیشتر به دانشگاه کاری پیش میره !!
نه .. مطمئن باشید نه .. چون تجربه اینو نشون داده که ما فعلا اینجا یه منبع درآمد برای دانشگاه هستیم و بس ..
ارزش دانشجو بودن ما زیر سوال رفته .. هیچ وقت به ما جواب منطقی داده نشده و هیچ توجهیم به خواسته های ما نشده .. اینا وضیفه دانشگاهه تا یه فضای مناسب برای یادگیری دروس رو در اختیار ما بذاره .. ولی خنده داره که ما باید این امتیازو که حق ماست با زور بگیریم ...

درسته ، برای همینه که میگم باید مسیر رو از دانشگاه به وزارت علوم تغییر بدیم !

ما باید سعی خودمونو بکنیم !

الهه حسین پور, صنایع, یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 20:38

من با اعتراض به وازت علوم کاملاْ با شما موافقم .

فقط با چهارشنبه مشکل دارم. اگه ممکنه روزش رو عوض کنید.

من مخالف تغییر روز نیستم ، باید دید نظر دوستان چیه !

به لینکی که دادم مراجعه کنید اینو یکی از مخالفان تجمع نوشته است ، البته یکی از دوستان خوبم !

, , یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 21:09

شما همه کاراتونو بی هدف دارین انجام میدین.نذارین با یه اشتباه همه چی خراب شه

کاش بیشتر توضیح میدادید !

هدف ما اینه که حداقل مشکلات آموزش ما حل بشه و ترم ما از اول با کیفیت شروع بشه !
همون جور که قبلا قولشو دادن بهمون !

هدف اینه که مشکلاتو با وزارت علوم در میان بزاریم !
تا شاید راه حلی بهتر از راه حل دانشگاه در اختیارمون بزاره !
و به دانشگاه امتیازات و امکانات بیشتری بده !

هدفمون اینکه اعلام کنیم با وجود اینکه میدونیم وضع کمی بهتر شده ولی نمی تونیم با این وضع ۴ سال ادامه بدیم !

arefeh, sanaye, یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 21:29

na daneshgah na vezarate oolom ,age ina mikhastan miomadan mishestan paye harfamon.vezarate oolom age mikhast kari kone hamon aval ba bi manteghi daneshgaro vadar nemikard ke in hame pazirash dashte bashe ba in ke midonest in doreye amozeshi emkanate khasi mikhad . khode daneshgaham ke dg hichi,namayandehamonam ke felan deleshon be vade vaeedaye ina khoshe. az bas raftan ba masolin harf zadan shodan mesle ona.az ghadim goftan kamale hamneshin hamchin bi asaram nist!!!

, , یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 21:45

شماها چشمشاتونو بستین و نمیدونین چی کار میخواین بکنین.کاش کمی چشماتونو باز میکردین

رویا, IT, یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 21:53

مگه نمی گید وزارت علوم رو تاحالا امتحان نکردیم؟
خوب چرا از حالا تجمع؟؟
نماینده ها برن وزارت علوم!!اون هم با نامه ای که آماده می کنیم!میتونیم به جای امضاء شماره دانشجوویی هامون رو بدیم!
من با جمع شدن کاملا مخالفم! فقط اوضاع رو بد تر می کنه!
۲۹ مهر سخت نگرفتن، ولی اینبار دردسر می شه!
بده اول جوونی مون بگیرنمون و برامون پرونده تشکیل بدن!
(شاید بگید زیادی بدبینم ولی ۱۰۰٪ یه دردسری میشه!!)
باز اگه این جمعه و جمعه بعدیش تو دانشگاه امضاء می دادیم یه چیزی!
(که البته باز برای کسی که داره امضاء جمع می کنه دردسر می شه!)
به نظرم همون شماره دانشجویی دادن و رفتن نماینده ها به وزارت علوم عاقلانه تره!
بد می گم؟؟

عاطفه شفیعی, صنا یع, خواجه نصیر یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 22:00

به فرما یشات اقای بالکانی که بسیار هم کامل بود به تایید بیتی از حضرت حافظ میافزایم:انان که درنظر خاک را کیمیا کنند ایا شود گوشه چشمی به ما کنند؟؟؟؟

هرکی, هه هه, هررررررررررررر یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 22:12

aval mamlekat baayd doros she bad daneshgah..nemidunam chera aghaye X baraxesho gofte bud?

:-$ یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 22:15

vaghean deletun khoshe....az manam khoshtarin afarin :| :-?

, نرم افزار, یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 22:55

با سلام
اولا می خواستم شما دوست عزیز رو به آرامش و تفکر بیشتر در آرامش دعوت کنم!
دوما من واقعا سورپرایز شدم وقتی پیشنهاد رفتن به 'پارک ملت' رو دیدم!!!!
سوما شما فکر می کنید که روز ۴ شنبه،بعد از انتقال اعتراضتون به وزارت علوم،بلافاصله مسئولین محترم،نامه ی توبیخ به دانشگاه ما می فرستند که چرا به وضع این دانشجویان... رسیدگی نمی کنید؟؟؟ نه دوست عزیز!گویا فراموش کردید که خود وزارت علوم فشار پذیرش این تعداد دانشجو رو به دانشگاه وارد کرده!!! البته می دونم که شما در پاسخ به من خواهید گفت که ما باید سعی خودمون رو بکنیم!ولی دوست عزیز،به چه قیمتی؟؟؟!!! به قیمت زیر سوال بردن مسئولین دانشگاه؟!به قیمت زیر سوال بردن تلاش های مسئولین دانشگاه؟!چرا شما همیشه نیمه ی خالی لیوان رو می بینید؟!چرا تلاش های مسئولین دانشگاه رو نمی بینید؟من از طرف خودم اعلام می کنم که در کلاس های مجازی دروس عمومی،هیچ مشکلی نداشته ام و ندارم!در مورد دروس تخصصی هم،فقط در بعضی جلسات،مشکل تخته داشته ام!البته اوایل ترم مشکل صدا هم بود؛که با مراجعات همه ی نمایندگان محترم و عزیز-که همین جا کمال تشکر رو ازشون دارم-تقریبا به طور کامل برطرف شده!
به هر حال،این نظر من بود؛امیدوارم در نهایت-اگر قرار حرکتی صورت بگیره -با رای و نظر اکثریت دانشجویان و به خصوص همه ی نمایندگان محترم،و از روش های منطقی صورت بگیره!
خدانگهدار

مجید, , دوشنبه 12 آذر 1386 ساعت 07:06

آقای توکلی عزیز ، از نظر بنده شما ویا آقای صفری فرقی ندارید هر دو سعی می کنید وضع بهبود یابد ولی اگر انسان ثبات نظر داشته باشد بدین معنا است که حداقل در مورد حرکات بینش صحیصی پیدا نموده درحالیکه شما می فرمایید نظراتتان با تغییر نظر دوستان مرتبا تغییر میکند، این بدین مفهوم است که شما نسبت به ماهیت خواسته های آنها بی اطلاع هستید.خواهشمندم نسبت به شناخت ماهیت خواسته ها بیشتر مذاکره و فکر کنید.
شاید بخواهید نظر بنده را بدانید: ماهیت حرکات به اثبات رساندن هویت و شخصیت دانشجو به بالاییها می باشد ولی راه رسیدن به آن با حرکات حساب شده ( مثل شطرنج) میباشد.
باز هم در این مورد صحبت خواهیم کرد.

, , دوشنبه 12 آذر 1386 ساعت 08:24

bebinid in masyale sadetar az in harfast ke mizanid va darin bozorgesh mikonid .alan taghriban 2 mahe ke gozashte vali ma 1 kekase dorost hesabi ham nadashtim .badesh hala mifahmam ke har chi sare iran va irani biad hagheshe . age masyolan ya har kas har chi began ghabol mikonim masalan age alan shab bashe began roze hame migan alan roze .akhe chera inghadr harfe alaki mizanid .vaghti hame moshkel daran bayad yki residegi kone.shoma berid vaze kelasaye majazie bagheye daneshgahha ro bebenid . hame bayad motahed beshim va az danesgah bekhiam vasamon kelase hozori bezare.va man ino motmayen hastam ke age daneshagh bekhad vasash kari nadare . az in bachehaye tarsoye khaje nasir ham halam baham mikhore

khafesho farzane balkani , , دوشنبه 12 آذر 1386 ساعت 10:38

farzane balkani bebin roye sage mano bala nayar .tahala nakhastam dava konam ba bacheha ama bebin key goftam hali azat migiram ke morghaye asemon vasat gerye konan .farzane balkani ahmagh va bishoyor va kheng va kodan age yek bar dige gofti kelasa khobe va ma moshkel nadarim khodet midoni. 2 mahe hame bimarie asab gereftan badesh miay intori migi . pas ba asabe bacheha bazi nakon .kheili gosfandi bayad heivon bashi ta yensan
|

ایدا قنبری, صنایع, دوشنبه 12 آذر 1386 ساعت 15:49

bacheha enghadr hame chizo sakht nagirid.doroste ke ma kelase dorosto hesabi nadarim vali bekhoda bachehaye roozane ham ke kelas daran be zoor miran sare kelas.daneshgah yani inke khodetun bayad dars bekhunid.az bachehayi ke talash mikonan ta sharayet behtar beshe mamnoonam vali enghadr asabe khodetuno khord nakonido khodetuno aziat nakonid.jeddi migam.man ba in vaziat kenar umadam.tuye mamlekate ma bayad adam khodesho vase kheili badtar az ina amade kone.hala az man goftano az shoma nashnidan.4_5 sale dige ke ishalla lisansetuno gereftin be in rooza mikhandin.

الیار عاصمی زاده, مهندسی کامپیوتر, دوشنبه 12 آذر 1386 ساعت 16:31

در ابتدا سلام می کنم خدمت دوست عزیزمان که اینهمه ناراحت هستند بنده قبول دارم که کلاسها درست حسابی برگزار نمیشن ولی اگه آیین نامه انضباطی دانشگاه هارو مطالعه کنین متوجه میشید که به جز مذاکره نمایندگان بزرگوار وعزیز راه دیگه ای نداریم پس بهتره خودمون درسهارو بخونیم تا آخر ترم یعنی تقریبا یک ماه دیگه حسرت این روزا رو نخوریم
یا علی

علی, , سه‌شنبه 13 آذر 1386 ساعت 16:22

عزیزان سلام. جان مادرتون بیخیال شین. دیگه کامنت نذارین. تقصیر همه بوده. از کسی که شروع کرد. از کسی که ادامه داد. از کسی که برای شروع دلیل ایجاد کرد. همه. بیخیال شین دیگه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد