KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

فال روزانه ۶/۹/۸۶

ره: 1 فروردین - 31 فروردین

امروز قبل از این که یک پرش بزرگ بکنید قدم بعدی را خوب مطالعه کنید. بخصوص اگر می خواهید پول سرمایه گذاری کنید و یا یکنوع داد و ستد مالی انجام دهید گرچه کاملاً قادرید که منافع و مضرات هر موقعیتی را بسنجید ولی نصیحت های یک شخص مطلع ضرری ندارد.

گاو: 1 اردیبهشت - 31 اردیبهشت

اوه خدای من یکنفر امروز قصد دارد به شما بی اعتنائی کند آنها ممکن است انتقادگر باشند و یا بخواهند شما را طرد کنند و گرچه این کار آنها خصوصیات بد آنها را نشان می دهد ونه شما را ولی می تواند مضراتی برای شما داشته باشد خوشبختانه خیلی ها در زندگی شما هستند که به شما اعتقاد دارند پس شما اجازه ندهید فقط نظر یکنفر احساس منفی از خودتان را به شما بدهد.

دوقلوها: 1 خرداد - 31 خرداد

هر چند وقت یکبار به شما فرصتی داده می شود که جنبه هایی از زندگی خود را تحت نظر خود قرار دهید تا بتوانید از نزدیکتر بررسی شان کنید این به شما خودآگاهی بزرگی می دهد و کمک می کند بعضی از انگیزه های ذهنی ناخودآگاه خود را بشناسید هر چه بیشتر راجع به خود بدانید راحت تر طبیعت اصلی خود را می توانید بیان کنید.

خرچنگ: 1 تیر - 31 تیر

اگر شانس خوبی داشته باشید همه تلاش هایتان امروز سود می دهد و هر چیزی جای خود را پیدا خواهد کرد این مهلت نفس کشیدن به شما می دهد و برای مدت یکروز دیگر مجبور نیستید کار خیلی مهمی انجام دهید واگر احیاناً احساس بی قراری می کنید چقدر خوب است که آدم مثل زمینی که شخم خورده ولی فعال نیست و استراحت میکند بخودش استراحت بدهد؟ استراحت مثل غذا برای فکر است.

شیر: 1 مرداد - 31 مرداد

امروز فرصت استراحت کردن دارید بعد از آنهمه انرژی که دیروز مصرف کردید البته برایتان مهم است که زندگی خود را به جلو ببرید ولی شما ارزش توقف و نگاهی به عقب انداختن و یا حتی برای مدتی به حرکت ایستادن و کاری نکردن را می دانید اگر موفق شوید که این کار را انجام دهید نیروی شروع آنچه در پیش است را خواهید داشت زیاد استراحت بکنید و تلفنها را قطع کنید اگر آرامش کامل می خواهید.

سنبله: 1 شهریور - 31 شهریور

دیگران را ببخشید اگر فکر می کنید که امروز شما روی این سیاره زندگی نمی کنید چون کاملاً غرق در کاری که انجام می دهید شده اید هر آنچه لازمه اش فکر خلاق تصمیم گیری سریع است شما را بسیار بانشاط می کند و شما قادرید ساعتهای طولانی و خسته کننده ای را کار کنید بدون این که خم به ابرو بیاورید تا پایان روز یک احساس موفقیت در انجام کارها را خواهید داشت.

ترازو: 1 مهر - 30 مهر

امروز تمایل نشان بدهید به یادگیری از دیگران چون خیلی چیزها است که به شما یاد بدهند اشتباه کردن قسمتی از یادگیری است که به شما کمک می کند تا راه برای یک زندگی مستقل و طبق سلیقه تان باز شود و بیائید صادق باشیم آذریهای عزیز رسیدن به آن هدف ارزش کمی تحقیر شدن را دارد.

عقرب: 1 آبان - 30 آبان

امروز وقتتان را با دیگران نگذرانید چون به تنهائی به انجام کارهای بیشتری می رسید منظور ما کوچک کردن دیگران نیست(مقصود بد گفتن از دیگران نیست) ولی موضوع اینجاست که شما ممکن است وقت با ارزش خود را هدر بدهید اگر تلفن های زیادیست که باید بزنید و یا نامه هایی که باید بنویسید پس آنها را الان شروع کنید چون دیگران منتظر خبری از شما هستند.

کمان: 1 آذر - 30 آذر

خندیدن یکی از خصوصیاتی است که شما را نزد دیگران عزیز میکند و خدا را شکر که امروز متوجه جنبه خنده دار یک موضوعی می شوید فکر نکنید که همه ماهها از چنین نعمتی (خندیدن) برخوردارند پس تعجب نکنید اگر یکنفر برایتان جبهه گرفت شما بی شک بدون عصبانی شدن از این مسئله خواهید گذشت.

بز: 1 دی - 30 دی

بقدری اخیراً شما متوجه ذهن خود بوده اید که بدن خود را فراموش کرده اید بهتر است استراحت کنیدچون بنفع سلامتی و شادی شماست پس خستگی بدر کردن را امری ضروری قرار دهید البته اول شما باید حرکت خود را آهسته کنید و یک کار آرامش دهنده انجام دهید و این می تواند یک چالش برایتان باشد فقط یادتان باشد خودتان فعالیتتان را کم کنید تا این که مجبور شوید به این کار.

ظرف آب: 1 بهمن - 30 بهمن

آنچه بالا میرود روزی باید به پائین برگردد و این مسئله ای است که شما امروز با آن دست به گریبانید شما بقدری بلند و بالا پرواز می کرده اید که شاید اگر همه چیز طبق برنامه پیش نرود کمی شوکه شوید شاید هنوز یک جنبه از زندگی تان نیاز دارد که سازمان دوباره ای بگیرد که در آن صورت شما نیاز دارید عجله کنید بدون تاخیر بیشتر در این مورد فقط این شمائید که می توانید آنچه را که دیگر در زندگی تان موثر نیست عوض کنید.

ماهی: 1 اسفند - 30 اسفند

اگر شما امروز بدنبال تحریکات ذهنی هستید ناامید نخواهید شد آنهائیکه در اطراف شما هستند خوشحال خواهند شد که انعکاس ایده های شما را به شما برگردانند و جوابی که از آنها می گیرید می تواند شما را به طرف بلندیهای بزرگتر رهبری کند فعالیتی پیدا کنید تا بتوانید امشب خستگی خود را از تن بیرون کنید چون ذهن شما خیلی زیاده فعال خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد