KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ویژگی‌های فهرست اعلامی جبهه‌مشارکت به ستاد ائتلاف

رییس دفترانتخابات اعلام کرد:
ویژگی‌های فهرست اعلامی جبهه‌مشارکت به ستاد ائتلاف
 


نوروز: مهندس «شمس‌الدین وهابی» رییس دفتر دائمی انتخابات جبهه مشارکت ایران اسلامی اعلام کرد که مسئول ستاد انتخاباتی این حزب تا دو هفته آینده معرفی می‌شود و حزب مشارکت در تمامی استانها ستاد مستقل تشکیل می‌دهد.

وهابی در گفتگو با خبرنگار نوروز با بیان اینکه «تمامی تلاش دفتر انتخابات و ستاد انتخابات حزب مشارکت بر هماهنگی هر چه بیشتر و کمک به ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان است»، گفت: تلاش ما بر این است که فرهنگ هماهنگی با سایر اصلاح‌طلبان را هرچه بیشتر در حزب ترویج کنیم و کار ائتلافی را در این انتخابات نسبت به کار حزبی ترجیح دهیم و با اعتمادی که به ائتلاف داریم، امیدواریم این رویکرد تا پایان انتخابات با موفقیت دنبال شود.

وی بر تشکیل ستادهای انتخاباتی جبهه مشارکت ایران اسلامی در تمامی استانها تاکید کرد و گفت: ستادهای مشارکت در تمامی استانها به ستادهای ائتلاف اصلاح‌طلبان خدمات می‌دهند چرا که ائتلاف به یک فعالیت گسترده نیاز دارد و تمامی احزاب و گروهها باید توان خود را به صورت سازمان‌یافته در اختیار ائتلاف قرار دهند.

رییس دفتر انتخابات جبهه مشارکت ایران اسلامی، در مورد نامزدهای پیشنهادی این حزب به ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان گفت: افراد قابل طرح و مورد قبول برای کاندیداتوری را برای تهران به ستاد ائتلاف پیشنهاد کرده‌ایم. در بین آنها نمایندگان سابق مجلس، اعضای حزب، زنان و جوانان حضور دارند؛ اما بنای ما این است که به دلیل هماهنگی با ائتلاف اصلاح‌طلبان در مورد جزئیات و اسامی افراد حاضر در لیست سخنی نگوییم. در سطح استانها نیز بنابرقاعده ائتلاف عمل می‌شود؛ یعنی در هر استان ائتلاف استان پیشنهاد احزاب را دریافت و بر اساس آن فهرست را تهیه می‌کند.

وی شرط جبهه مشارکت برای حضور در انتخابات مجلس را «برگزاری رقابتی عادلانه» دانست و تصریح کرد: ملاک ما برای تعیین مرز رقابت عادلانه قاعده جمعی یعنی ائتلاف است و امیدواریم همه با ملاک جمعی حرکت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد