KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

رییس‌جمهور : کسانی با کارشکنی می‌خواهند از مردم انتقام بگیرند

/آخرین گزارش از سفر اردبیل/
رییس‌جمهور در جمع ایثارگران:
ساختن کشور نیازمند روحیه بسیجی است
کسانی با کارشکنی می‌خواهند از مردم انتقام بگیرند


 

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: سیاسی

رییس‌جمهور کشورمان عصر چهارشنبه در جمع ایثارگران استان اردبیل اظهار داشت: برای ساختن کشور در ابعاد مختلف از جمله عرصه‌ی اقتصاد نیازمند روحیه‌ی بسیجی هستیم.

وی افزود: هستند کسانی که با کارشکنی در برنامه‌های اقتصادی می‌خواهند از ملت و مردم ما انتقام بگیرند و مانعی در برابر حرکت ملت ایران ایجاد کنند که راه ‌حل ما در برابر آن‌ها، حفظ روحیه‌ی بسیجی و ایثارگری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمود احمدی‌نژاد در ابتدای سخنانش با تبریک فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع) خطاب به شرکت‌کنندگان در این جلسه، گفت: شما کسانی هستید که برای اصلاح جامعه قیام کردید، فرزندان و برادران شما برای اصلاح امور جامعه قیام کردند و بزرگ‌ترین و ارزشمندترین اقدامی که یک انسان می‌تواند انجام دهد، قیام برای اصلاح جامعه است.

رییس‌جمهور گفت: عزیزان من! اصلاح‌گری کار پیامبران الهی و ائمه‌ی اطهار است و مرز و جغرافیا، نژاد و قوم و قبیله نمی‌شناسد. اصلاح‌گری حقیقی یک کار جهانی و فراتر از مرزهای جغرافیایی و نژادی است. امروز ما باید ایران و نابسامانی‌ها و مشکلات باقی‌مانده از حاکمیت غیرمصلحان را اصلاح کنیم. امروز اصلاح ایران مقدمه‌ی اصلاح جهان است و اصلاح جهان مقوم اصلاح ایران.

رییس‌جمهور گفت: ما نمی‌توانیم مرزهای کشور خود را ببندیم و بگوییم فقط ایران را می‌سازیم و تمام خوبی‌ها را در کشور پیاده می‌کنیم ولی کاری به جهان نداریم. این امر امکان‌پذیر نیست. حتی اگر ما کاری به دیگران نداشته باشیم دیگران با ما کار دارند و در مراکز تبلیغاتی خود امواج تبلیغات را به کار می‌اندازند و می‌آیند حتی در خانه‌های تک تک ما مزاحم می‌شوند؛ بنابراین اگر ما می‌خواهیم ایران را بسازیم همزمان باید برای اصلاح جهان حرکت و تلاش کنیم؛ البته نقطه‌ی اصلی تلاش و کوشش ما باید ایران عزیز باشد.

وی با بیان این که اکنون ایران نقطه‌ی امید تعداد زیادی از انسان‌های آزادی‌خواه و مومن جهان است، گفت: ایران عزیز جایگاه اصلی انقلاب، انقلابی‌گری و حمایت از مومنان و آزادگان جهان است. ما باید در عرصه‌ی جهانی به دنبال شکستن قدرت قدرت‌های فاسد و زورگویان با کمک انسان‌های آزادی‌خواه باشیم.

احمدی‌نژاد گفت: من می‌خواهم در اینجا بشارتی به شما عزیزان بدهم؛ بشارتی در راستای آرمان‌ها و اهدافی که شما همواره و دائم دنبال آن بودید و جوانان شما جان خود را در راستای آن تقدیم و شما زندگی خود را وقف آن کرده‌اید. امروز به لطف شما و ایثارگری شما و فرزندان‌تان جهان بشریت در آستانه‌ی یک تحول بزرگ و اساسی قرار گرفته است و هر جای دنیا سفر می‌کنید آثار این تحول را مشاهده می‌شود.

رییس‌جمهور با بیان این که نقطه‌ امید ملت‌های آزاده، ملت ایران است، گفت: برخی فکر می‌کنند مردم اروپا و آمریکا با آرمان‌ها و مردم ما خیلی فاصله دارند و از آن دور هستند، ولی به شما بگویم این طور نیست.

رییس‌جمهور تاکید کرد: امروز ملت ایران عزیزترین ملت عالم است.

وی در این جلسه خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: این فریادها و شعارهایی را که می‌شنوید فریادها و شعارهای خانواده‌های شهداست که جوانان خود را در راه آرمان‌ها داده‌اند؛ اما همین مردم برای تحقق آرمان‌های ملت و دفاع از حقوق ملت ایران شجاع‌تر، آماده‌تر و محکم‌تر از روز اول انقلاب در وسط صحنه ایستاده‌اند و توی دهن شما خواهند زد. (الله‌اکبر جمعیت)

رییس‌جمهور خطاب به دشمنان ایران اسلامی، افزود: شما می‌دانید که کاری نمی‌توانید بکنید. من به شما نصحیت می‌کنم که از رفتار زشت خود دست بردارید. شما در طول این سال‌ها با ملت ایران بد رفتار کردید. بی‌ادبی و توهین کردید. بی‌اخلاقی و ظلم کردید. من به شما می‌گویم از این رفتار دست بردارید. شما ملت ایران را به آنچه متهم کردید که خودتان شایسته و لایق آن بودید. شما بداخلاقی و ظلم کردید و همه‌ی دنیا فهمیدند که دروغ می‌گویید و ادعاهایتان از اصل بی‌پایه بود. من به شما نصحیت می‌کنم این راه را ادامه ندهید.

رییس‌جمهور اظهار داشت: خوشبختانه اکثر آنها متوجه اشتباهاتشان شده‌اند و راه خود را اصلاح کرده و یا در حال اصلاح کردن هستند، دو – سه تا مانده‌اند که دماغ‌شان همچنان پر از باد است و به خاطر خودخواهی‌شان سعی نمی‌کنند رفتارشان را اصلاح کنند. ما به آنها می‌گوییم کنار بروید و اجازه دهید ملت ایران کار خود را بکند؛ چرا که این ملت راه خود را انتخاب کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: برای ساختن کشور در ابعاد گوناگون از جمله اقتصاد باید روحیه‌ی بسیجی داشت و با روحیه‌ی بسیجی حرکت کرد؛ هر چند کسانی که با کارشکنی در برنامه‌های اقتصادی می‌خواهند از ملت و مردم ما انتقام بگیرند و در برابر حرکت ملت ایران مانع ایجاد کنند. راه ‌حل ما طبق روحیه‌ی بسیجی و ایثارگری است.

رییس‌جمهور در پایان گفت: اگر می‌خواهیم بهترین باشیم باید در راه ایثارگران و شهدا حرکت کنیم.

انتهای پیام

کد خبر: 8608-18210
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد