KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

روسای کمیته‌های اجرایی ائتلاف مردمی اصلاحات انتخاب شدند

روسای کمیته‌های اجرایی ائتلاف مردمی اصلاحات انتخاب شدند


خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: سیاسی

سخنگوی ائتلاف مردمی اصلاحات از انتخاب روسای کمیته‌های چهارده گانه ستاد انتخاباتی این ائتلاف خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، فاطمه کروبی، دبیر کل مجمع اسلامی بانوان افزود: در آخرین نشست شورای هماهنگی ائتلاف مردمی اصلاحات، پس از تصویب اصول میثاق‌نامه ائتلاف، با تاکید بر کسب رضایت الهی، حرکت در خط امام خمینی(ره)، خدمتگزاری به مردم، صداقت کامل در رفتار و گفتار، رعایت مقررات نظام جمهوری اسلامی، انتخاب کاندیداها بر مبنای شایسته‌سالاری و ... افراد پیشنهادی از سوی رییس ستاد انتخاباتی برای کمیته‌های اجرایی انتخاب شدند.

معاون ارتباطات ائتلاف مردمی اصلاحات با اشاره به این که افراد یادشده از میان احزاب عضو ائتلاف انتخاب شده‌اند، اظهار داشت: کمیته‌های تبلیغاتی، سیاسی، حقوقی، اعزام مبلغ، احزاب، نمایندگان ادوار، اقوام، اقشار، مشارکت‌های مردمی، بانوان، نخبگان، جوانان، امور اهل سنت و برنامه‌ریزی از جمله کمیته‌های اجرایی ستاد انتخاباتی ائتلاف مردمی اصلاحات است که قرار است در ساختمان اصلی این ستاد از هفته آینده مستقر شوند.

فاطمه کروبی در پایان با اشاره به جایگاه مجمع مشورتی ائتلاف بررسی نهایی و انتخاب 75 نفر از میان 200 اسامی پیشنهادی احزاب عضو ائتلاف برای این مجمع در نشست آینده شورای هماهنگی خبر داد.

انتهای پیام

کد خبر: 8608-17975
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد