KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نیروهای سپاه پاسداران مشمول دریافت سهام عدالت می‌شوند

نیروهای سپاه پاسداران مشمول دریافت سهام عدالت می‌شوند


خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: سیاسی

سرپرست بنیاد تعاون سپاه استان تهران گفت: همه آحاد سپاه پاسداران مشمول دریافت سهام عدالت می‌شوند و می‌توانند از سود سهام آن استفاده کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید عبدالحمید حسینی در همایش سهام عدالت و بیمه‌ی کارکنان سپاه افزود: در پی فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرایی شدن اصل ‌٤٤ قانون اساسی، دولت خدمتگزار طرح توزیع سهام عدالت در بین نیروهای مسلح را در دستور کار دارد که به منظور توجیه مسوولان کارگزینی رده‌های مختلف سپاه با حضور مسوولان وزارت اقتصاد و دارایی همایش سهام عدالت را برگزار کردیم.

وی با اشاره به این که اجرای این طرح وسیع نیازمند فرهنگ‌سازی مناسب در بین اقشار مختلف و خانواده‌های پاسدار است، اضافه کرد: امیدواریم مشمولان این طرح با ارسال به موقع فرم‌های ثبت‌نام بتوانند در آینده از عواید و سود سهام در سال مالی ‌١٣٨٦ بهره‌مند شوند.

سرپرست بنیاد تعاون سپاه استان تهران، یادآور شد: بر اساس مقررات به هر نفر از خانواده‌های نیروهای مسلح مبلغ ‌٥٠٠ هزار تومان سهام عدالت پرداخت می‌شود و برای هر خانوار تا سقف ‌٥/٢ میلیون تومان سهام عدالت قابل تخصیص است.

وی با بیان این که سهام عدالت پشتوانه‌ی تعریف‌شده‌ای برای خانواده‌های سپاه پاسداران ایجاد می‌کند، تصریح کرد: برنامه‌ریزی مجریان طرح سهام عدالت این است که پس از ثبت آمار دقیق افراد مشمول طرح در آینده و طی یک برنامه‌ی دقیق زمان‌بندی بلندمدت هر خانوار ایرانی تا سقف ده میلیون تومان سهام عدالت دریافت کند که این اقدام گامی موثر در تامین و تعمیم عدالت اجتماعی است که همواره مورد تاکید دولت نهم است.

در این مراسم مدیرعامل موسسه‌ی بیمه‌ی بنیاد تعاون سپاه پاسداران نیز هدف از برگزاری همایش بیمه را ایجاد عدالت و فراگیری خدمات بیمه و گسترش خدمات‌رسانی در سراسر کشور اعلام کرد و گفت: محوریت خدمات بیمه بنیاد تعاون با موضوع بیمه‌ی اشخاص مانند بیمه‌ی عمر و حوادث، بیمه‌ی خانه و اثاثیه، بیمه خانواده و خدمات کمک هزینه‌ی بیماران صعب‌العلاج است و در بیمه‌ی کارکنان سپاه نیز خدمات ارزنده‌ای به این افراد ارائه شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: تامین عدالت اجتماعی، حفظ کرامت و عزت نفس انسانی، ایجاد اطمینان و آرامش خاطر، از بین بردن زمینه‌های فقر، ایجاد تکیه‌گاهی برای اقتصاد، صرفه‌جویی برنامه‌ریزی شده، ترویج نوع دوستی و همیاری در حوادث را از آثار خدمات بیمه‌ای مناسب برشمرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فخر نماینده ولی فقیه در بنیاد تعاون نیز با تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع)، گفت: فقه اسلامی حوزه‌ای وسیع و گسترده دارد و برای زندگی و تکامل انسان‌ها پایه‌گذاری شده است.

وی افزود: از آنجا که فقه اسلامی شیعه یک فقه پویاست در زمینه‌ی بیمه که یکی از عقود جدید محسوب می‌شود نیز باید پاسخگوی سوالات باشد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون، افزود: دست‌اندرکاران امر بیمه در سپاه باید مراقب حق‌الناس باشند و این جمله را سرلوحه کار خویش قرار دهند که به عنوان خدمتگزاران پاسداران، مراجعان آنها بهترین بندگان خداوند هستند.

وی اظهار داشت: همه ما باید سعی کنیم مشکلات مراجعان را به بهترین شکل حل کنیم و عزت و شخصیت آنها را حفظ کنیم.

همچنین سردار مداح معاون هماهنگ‌کننده بنیاد تعاون سپاه در این همایش، تاکید کرد: اصرار داریم در عرصه‌های جدید بیمه‌ای وارد شویم و بیمه مشاغل خاصی را که دارای خطر هستند در لیست ارایه خدمات موسسه بنیاد تعاون قرار دهیم.

سردار مداح اضافه کرد: موسسه بنیاد تعاون یکی از ساختارهای بسیار فعال در بنیاد است و میزان رضایتمندی از آن در استان‌ها بسیار بالاست. حتی نرم تصادفات خودروهای سپاه که تحت پوشش خدمات بیمه‌ای این موسسه قرار دارد، از سطح متوسط کشور پایین‌تر است.

وی اظهار امیدواری کرد علی‌رغم هزینه‌های زیاد در بخش بیمه خودرو این موسسه بتواند خدمات بیمه‌ای خودرو را گسترش دهد.

انتهای پیام

کد خبر: 8608-18110
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد