KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نشست دفتر تحکیم به کار خود پایان داد

نشست دفتر تحکیم به کار خود پایان داد، عربشاهی: حاکمیت در مقابل دانشجویانی که به بودجه و مجوز نیاز ندارند و از زندان نمی هراسند مجبور به عقب نشینی است 


خبرنامه امیرکبیر: دومین و آخرین روز نشست سراسری دفتر تحکیم وحدت با سخنرانی تعدادی دیگر از نمایندگان انجمن های اسلامی دانشگاه ها و بحث پیرامون برنامه های این اتحادیه در خصوص مراسم روز دانشجو برگزار شد.

 

به گزارش خبرنامه امیرکبیر، نمایندگان انجمن های اسلامی دانشجویان سراسر کشور با تاکید بر انسجام و ارتباط بیشتر انجمن ها با یکدیگر بر برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه ها تاکید کردند.

 

برخی از دانشجویان در این نشست پیشنهاد کردند با توجه به مصادف شدن ۱۶ آذرماه امسال با روز جمعه، این مراسم به جای یک روز، در طول یک هفته برگزار گردد.

 

نمایندگان انجمن های اسلامی همچنین در مورد مشکلات و محدودیت هایی که در مدت چند ماهه اخیر بر تشکل های متبوع خود و همچنین عموم دانشجویان وارد شده صحبت کردند.

 

در پایان این نشست، مهدی عربشاهی، دبیر سیاسی دفتر تحکیم به سخنرانی پرداخت. عربشاهی با یاد کردن از علی نیکونسبتی و علی عزیزی، اظهار داشت: «جای خالی دوستانمان را در نشست احساس می کردیم. اگر به بند کشیدن عزیزی و نیکونسبتی به دلیل اعتراضات اخیر در دانشگاه ها است، حاکمیت بداند که همه ما پشت این اعتراضات هستیم و بهتر است که همه ما را زندانی کنند».

 

به گزارش خبرنامه امیرکبیر عربشاهی در ادامه این جلسه را یکی از بهترین نشست های سالیان اخیر دفتر تحکیم دانست که بدون هیچ وابستگی به قدرت و تنها با اتکا به توان دانشجویان برگزار شده و خطاب به مسوولان گفت: «در برابر اراده و خواست دانشجویانی که نه به بودجه و مجوز شما وابسته هستند و نه از زندان های شما می هراسند چاره ای جز عقب نشینی نخواهید داشت».

 

وی با یاد کردن از همه زندانیان سیاسی و عقیدتی بخحصوص دانشجویان در بند پایان نشست سراسری دفتر تحکیم وحدت را اعلام نمود. در انتها نمایندگان انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور با سر دادن سرود «یار دبستانی» به نشست دو روزه خود پایان دادند.

گزارش کامل روز اول نشست سراسری دفتر تحکیم وحدت، همراه با عکس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد