KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تشریح نتایج نشست دفتر تحکیم توسط بهاره هدایت: تلاش برای انسجام

تشریح نتایج نشست دفتر تحکیم توسط بهاره هدایت: تلاش برای انسجام بیشتر در تشکیلات تحکیم 


خبر نامه امیرکبیر: بهاره هدایت عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت مهمترین دستاورد نشست دو روزه شورای عمومی این اتحادیه دانشجویی در تهران را ایجاد انسجام تشکیلاتی میان ارکان مختلف تشکیلات تحکیم دانست.

 

هدایت در پایان نشست دو روزه شورای عمومی دفتر تحکیم و در تشریح نتایج آن گفت: شکی نیست که یکی از مهمترین اهداف حاکمیت از انحلال انجمنهای اسلامی، بازداشت دانشجویان تحکیمی، محرومیت فعالان دانشجویی از تحصیل و ممنوع الورود کردن آنها به دانشگاه تلاش برای ضربه زدن و نهایتا نابودی تشکیلات دفتر تحکیم وحدت به عنوان مهمترین تشکل دانشجویی منتقد حاضر در دانشگاهها است.

 

بهاره هدایت بازداشت وسیع اعضای شورای مرکزی و شورای تهران تحکیم در ۶ ماهه اخیر را مورد اشاره قرار داد و گفت: متاسفانه دو لت نهم که از طریق انحلال انجمنها و خذف دانشجویان از سطح دانشگاه از طریق محروم کردن انها از تحصیل به نتایج دلخواه دست نیافته است، با بازداشت دانشجویان سعی در رسیدن به اهداف خود دارد.

 

عضو شورای مرکزی تحکیم در همین زمینه به ادامه بازداشت احمد قصابان،مجید توکلی و احسان منصوری اشاره کرد و گفت: اگرچه بهانه بازداشت این ۳ دانشجو ماجرای انتشار نشریات مجعول در دانشگاه پلی تکنیک است اما نباید فراموش کرد که این ۳ فعال دانشجویی از اعضای موثر انجمن اسلامی دانشگاه پلی تکنیک و دفتر تحکیم وحدت هستند.

 

هدایت ادامه داد: بر این اساس و با توجه به بازداشت علی عزیزی و علی نیکونسبتی دو عضو شورای مرکزی اتحادیه، نشست دوروزه شورای عمومی تحکیم برگزار شد تا شورای مرکزی ضمن مشورت با بدنه تشکیلات تحکیم و انجمنهای اسلامی در خصوص راهکارهای موجود برای واکنش به وضعیت موجود،هماهنگی و انسجام میان ارکان مختلف دفتر تحکیم وحدت را افزایش دهد.

 

هدایت عدم برگزاری این نشست در دانشگاه را مورد اشاره قرار داد و گفت: مطلوب ما برگزاری این نشست در دانشگاه بود اما با توجه به وضعیت موجود و فشارهای امنیتی تصمیم گرفتیم این نشست را بر هر نحو ممکن برگزار کنیم وی در این راستا از همکاری مهندس کیوان صمیمی با دانشجویان قدردانی کرد.

 

ادوارنیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد