KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

هراس از ریزش نیروها در حزب پادگانی

با اظهارات تند و توهین‌آمیز امام‌جمعه مشهد خطاب به بسیجیان آشکار شد:
هراس از ریزش نیروها در حزب پادگانی


نوروز: در حالیکه اخبار و تحلیل‌های موجود از شکاف، بی‌انگیزگی و عدم انسجام درونی حزب پادگانی برای شرکت مؤثر در انتخابات آتی مجلس حکایت دارد و نیروهای بدنه بسیج و سپاه بشدت نسبت به ادامه حمایت از جناح حاکم و دولت نهم ناراضی هستند، سخنرانان و تصمیم‌گیرندگان حزب پادگانی برای فعال نگاه داشتن و توجیه ایدئولوزیک نیروهای خود بشدت دچار مشکل شده‌اند تا آنجا که در سخنرانی‌های خود، ناچار به طرح مطالب و هزینه کردن بیش از پیش از نهادهای عالی نظام و مقدسات و حتی نشر اکاذیب و طرح نسبت‌های ناروا علیه جریان مقابل و حتی امام خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی، (بعنوان مهمترین مخالف شرکت بسیج و سپاه در قالب نیروی نظامی در عرصه سیاسی) دست زده‌اند.

در این زمینه، امام جمعه مشهد (شهری که با فهرست معروف «هوالمطلوب» سرآمد دخالت بسیج در عرصه‌های سیاسی و انتخاباتی است)، مطالب بیان کرده که بخوبی این نگرانی از ریزش نیروها در حزب پادگانی را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، «سید احمد علم‌الهدی» روز سه‌شنبه در جمع بسیجیان مشهد به آنان هشدار داد:« باید مواظب بود شایعات دروغ، بسیج را از عرصه سیاست نظام کنار نزند».

وی یکی از جنگ‌های روانی دشمن را «شایعه‌پراکنی‌های دروغ» خواند و اظهار داشت: اینکه می‌گویند سپاه پاسداران و بسیج به عنوان نیروی نظامی نمی‌توانند در سیاست مداخله کنند و آن را به امام نسبت می‌دهند، حرف دشمنان خدا و جریانات فاسدی است که بسیج را سد راه خود می‌داند.

اظهارات توهین‌آمیز امام جمعه مشهد که از همفکران و متحدان مصباح‌یزدی و احمدی‌نژاد محسوب می‌شود، در حالی مطرح می‌شود که این جملات عینا در صحیفه امام ثبت و ضبط شده است.

وی در ادامه ادعاهایش گفت: معنای اینکه بسیج در سیاست دخالت نکند، این است که بسیج سکولار و بی‌دین شود، در صورتی که همه محور بسیج دین، ایمان و اعتقاد به خداست. امام(ره) هیچگاه چنین چیزی نفرمودند و شما حواستان جمع باشد که مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرید.

وی تصریح کرد: در همه صحنه‌های سیاسی بسیج حضور دارد و باید حضور داشته باشد و من از فرماندهان می‌خواهم که در جلسات مقابل این شایعه‌ها مقاومت کنند.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: در زمان انتخابات مجلس دوم یا سوم بود که امام(ره) فرمودند نیروهای نظامی اعمال نفوذ نکنند، یعنی مردم را به زور وادار نکنند که به چه کسی رای بدهند، چرا که خلاف انتخابات آزاد است و از اول انقلاب تا به امروز الحمدالله این کار صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: اولین بسیجی و فرمانده بسیج در تاریخ اسلام امام رضا (ع) است، چرا که در حقیقت ایشان در برابر جریان استکباری و غاصب مامون به عنوان اولین امام و رهبر مانور بسیج را به منصه ظهور گذاشتند. ما سابقه بسیج را از امام رضا(ع) داریم و این که امام خمینی(ره) فرمان ارتش 20 میلیونی می‌دهند، یک نقطه تجربه شده در زندگی سیاسی حضرت رضا(ع) بود.

وی با بیان اینکه «امام رضا(ع) در دو جبهه داخلی و خارجی با سلاح سیاست، تحلیل و مناظره با دشمنان می‌جنگیدند»، یادآور شد: در داخل با جریانات سرآورده از دل شیعه ناب و همچنین جریانات الحادی و التقاطی و در خارج با تهاجم فکری و فرهنگی خارجی در جبهه کلامی می‌جنگیدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علم‌الهدی با بیان اینکه «اگر ما نسخه بسیج را از امام رضا(ع) بگیریم، باید برای تحقق رسالت بسیج از این نسخه استفاده کنیم»، گفت: رسالت بسیج تنها به عنوان یک ارگان نظامی جنگ با دشمن خارجی نیست، بلکه مقابله با جریانات داخلی است.

وی افزود: امروز پس از 29 سال دشمن به این نتیجه رسیده است که از بیرون نمی‌تواند انقلاب را بین ببرد، چرا که در جنگ 8 ساله این مساله را تجربه کرد. جنگ، انقلاب را بیمه و نظام را تثبیت کرد، چرا که قبل از جنگ انقلاب ما مثل آب لرزان بود و جریانات مختلف فکری مانند مارکسیست‌های ملحد، منافق‌های مشرک و فرصت طلبانی که ماسک دین زده بودند، اما دستشان در دست آمریکا بود از نظام اسلامی سهم‌خواهی می‌کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادعاهای خود را چنین ادامه داد: انقلاب ما به دست کسانی بود که طرح انفجار جماران و خاکستر کردن امام(ره) را طراحی کرده بودند. 8 سال جنگ و خون شهدا معلوم کرد که انقلاب باید دست چه کسی باشد و امروز کار به جایی رسیده است که مردم حاضر نمی‌شوند یک فرد کمتر از حزب‌اللهی ذوب شده در ولایت را قبول کنند.


امام جمعه مشهد با بیان این که باب تهاجم خارجی دشمن بسته شده است، گفت: اگر هجوم خارجی صورت بگیرد هم انقلاب قوی خواهد شد و هم دشمن نابود می‌شود. از آنجایی که دشمن به دنبال جریانات داخلی است، بنابراین کار بسیج نیز باید برانداز جریانات منافقانه و مضر باشد، چرا که بسیج پاسدار انقلاب است.

وی خطاب به بسیجیان گفت: شما هر جا هستید باید توجه داشته باشید که جریانات ضد ولایی و آلوده در جامعه رشد نکنند. جنگ عملیات روانی دشمن این گونه است که به مقاومت شما حرکت ضد دموکراتیک، ضد آزادی، خشن و چماق‌داری اطلاق می‌کنند و شما باید حواستان جمع باشد، سوژه این عملیات روانی قرار نگیرید، چرا که آن چیزی که برای شماست خشونت نیست، بلکه مقاومت است، یعنی نیروی مقاومتی که هیچ چیزی نمی‌تواند تکانش بدهد.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: اگر در این نظام مقاومت شما بسیجیان را از دست بدهیم، همه چیز را از دست داده‌ایم، چرا که هیچ قدرتی نمی‌تواند نیروی مردمی و مقاومت شما را به حساب نیروی خودش محاسبه کند.

وی با بیان اینکه «امروز بسیج یک جریان بومی شده در میان نسل ماست»، گفت: امروز از پیرمرد 85 ساله تا نوجوان 12 ساله بسیجی هستند که این پشت دشمن را می‌لرزاند و اجازه تجاوز به دشمن را نمی‌دهد، چرا که هر آسیبی که به انقلاب برسد، بسیجیان جلوی آن را می‌گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد