KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ادعای تازه باهنر: دوم‌خردادی‌ها می‌خواهند ایران را «کره شمالی» ک

ادعای تازه باهنر: دوم‌خردادی‌ها می‌خواهند ایران را «کره شمالی» کنند!


نوروز: «محمد رضا باهنر» نایب رییس مجلس هفتم و دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، در اظهاراتی عجیب علیه اصلاح‌طلبان مدعی شد:« جناح دوم خرداد می‌خواهد ایران را کره شمالی کند، ما نمی‌گذاریم».

باهنر که به همراه تعدادی از محافظه‌کاران و بنیادگرایان در انتخابات نمایشی مجلس هفتم و با شعار «تبدیل ایران به ژاپن اسلامی» به پارلمان راه یافته بود، در مصاحبه‌ای با روزنامه «اعتماد» این ادعا را پس از آن مطرح کرد که خبرنگار نظر وی را درباره میزان تحقق شعار «ژاپن اسلامی» پرسید.

دبیرکل تشکل راستگرای جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ گفت:« این را از آقای حدادعادل (که شعار «زاپن اسلامی» را مطرح کرده بود)، بپرسید. اصلاً هدف ما ژاپن شدن نیست. هدف ما چشم‌انداز 20 ساله نظام جمهوری اسلامی است که در مجمع تشخیص مصلحت نشستیم و به تصویب رساندیم و به سمت آن داریم حرکت می‌کنیم».

گفتنی است مدتی پیش دکتر «عبدالله رمضان‌زاده» قائم‌مقام دبیرکل جبهه‌مشارکت طی سخنانی در جمع اصلاح‌طلبان کرمان گفته بود:«جناح حاکم با ادعای «ژاپن اسلامی» سرکار آمدند ولی با این روند، تا دو سال دیگر «کره شمالی اسلامی» می‌شویم». گفته می‌شود این اظهارات، بشدت حامیان دولت و فعالان جناح حاکم را عصبانی کرده و اظهارات باهنر، واکنشی انفعالی به آن سخنان بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد