KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دیدار با حجت الاسلام کاملی ، نماینده ولی فقیه ، معرفی وبلاگ گروه

به نام خدا

دیروز با حاج آقا کاملی ، نماینده محترم ولی فقیه در دانشگاه خواجه نصیر ملاقات کردم

تعریف ایشون رو قبلا از آقای علیرضا قهرمانی ، دانشجوی نرم افزار شنیده بودم ، همانطور که آقای قهرمانی گفته بود ایشون به دانشجوهای الکترونیکی خیلی لطف دارند.

اونجا که بودم یکی از دانشجوهای آی تی برای ثبت نام ازدواج دانشجویی اومده بود !

حاج اقا کاملی به من گفتند که جهت هرگونه همکاری با دانشجویان عزیز الکترونیکی آماده اند

صفحه ی مخصوص نهاد نمایندگی در سایت دانشگاه رو هم به من معرفی کردند

http://www.kntu.ac.ir/Default.aspx?alias=www.kntu.ac.ir/nahad

در مورد وبلاگ گروهی توضیح دادم ، و گفتم که این وبلاگ جهت خاصی نداره و همه دانشجوها با هر طرز تفکری میتونند توش عضو بشن ، من وبلاگ رو به ایشون نشون دادم و ایشون هم وبلاگ رو به همکارانشون معرفی کردند !

من بهتون پیشنهاد میدم که حتما یک سری به ایشون بزنید ، طبقه دوم ساختمان مرکزی ، سمت راست .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد