KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

انتخابات شورای صنفی دانشجویان الکترونیکی ورودی 86 - خواجه نصیر

 

انتخابات شورای صنفی دانشجویان الکترونیکی ورودی 86

 دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

به نام خدا

یکی از موضوعات مهمی که قراره در همایش روز پنجشنبه 1 آذر عنوان بشه ، بحث شورای صنفیه !

اولین باری که انتخاب نماینده ها در تجمع 29 مهر مطرح شد ، من  پیشنهاد دادم که از هر رشته به تعداد مساوی نماینده داشته باشیم ، اما الان کاملا به این نتیجه رسیدم که اشتباه کرده ام ، یک اشتباه بزرگ که باعث شد این تفکر در بین بعضی از دانشجوها بوجود بیاد که الزاما هر نماینده باید مشکلات مربوط به همکلاسی های خودش رو حل کنه ! و این طرز تفکر باعث شد دانشجوی صنایع ارتباط خودشو با نماینده آی تی قطع کنه و نماینده ی آی تی رو نماینده ی خودش ندونه ، هرچند این دید در بین نماینده های کامپیوتر ، صنایع و آی تی نبوده و نیست و همه نماینده های عزیز تا امروز سعی کردند به رفع مشکل کلیه دانشجویان بپردازند !

در شورای دانش آموزی دبیرستان که ، اینچنین تفکری بین دانش آموزان وجود نداشت و الان در هیچ کدام از شوراهای صنفی دانشکده های خواجه نصیر چنین تفکری وجود نداره و مثلا در دانشکده برق وقتی چندین نفر برای شورای صنفی توسط دانشجویان دیگر رای می آورند ،  همه دانشجویان از همه رشته ها و کلاس ها با نمایندگان ارتباط برقرار کرده و  رفع مشکلات صنفی خود را خواستار می شوند ! در واقع رشته تحصیلی باعث جدایی دانشجویان نشده است !

دانشجویان عزیز ، اتحاد دانشجویان الکترونیکی که ما الان داریم زیر پاهامون لهش میکنیم ، اولین قدم برای رفع مشکلات ماست !

در انتخابات شورای صنفی دانشجویان الکترونیکی نیز طبق عرف دانشکده های خواجه نصیر ، رشته کاندیداها به هیچ عنوان مطرح نخواهد بود !

 و مثلا اگر آقای .... از رشته صنایع ، بیشترین تعداد رای را آوردند ، اولا بنده به عنوان یکی از اعضای وبلاگ گروهی در خدمتشان خواهم بود ، ثانیا بنده هر موقع که لازم باشد برای اثبات دوستی از ایشان انتقاد خواهم نمود ! ثالثا مشکلات رشته آی تی را نیز به ایشان خواهم گفت و ایشان هم پیگیری خواهند کرد !   در واقع اعضای شورای صنفی از هر رشته ای که باشند را نماینده خودم خواهم دانست!

نماینده های فعلی دانشجویان الکترونیکی همگی از موقعی که انتخاب شده اند همه سعی خود را کرده اند که به رفع مشکلات بپردازند و با وجود اینکه دانشگاه نسبت به رفع مشکلات سست است ، نتیجه برخی فعالیت های این عزیزان برای دانشجویان حقیقتا مفید واقع شده است !

از همگی این نمایندگان گل صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم در انتخابات شورای صنفی دانشجویان الکترونیکی رای آورده و اینبار با رسمیت بیشتر ، با اعتماد به نفس بیشتر و تکیه بر حمایت کلیه دانشجویان از همه رشته ها با مسئولین دانشگاه رو به رو شوند !

یکی از دانشجویان میگفت در جلسه دیروز جناب دکتر .... با کراهت نمایندگان ما را به گفتگو پذیرفته اند ، ایشان حق دارند این روزها هر بهانه ای بیاورند !

 به عنوان یک دانشجو  به ایشان و به همه مسئولین گل دانشگاه اعلام می کنم بعد از انتخابات شورای صنفی دانشجویان الکترونیکی ورودی 86 ، هر نماینده از هر رشته ای که باشد ، چه مورد قبول بنده باشد و چه نباشد ، توهین به آن را توهین به خود تلقی کرده و قطعا در برابر اینگونه رفتار ها سکوت نخواهم کرد !

امیدورام بعد از انتخابات شورای صنفی به چند هدف برسیم : اتحاد بین رشته ها ، همفکری بیشتر بین نماینده ها ، تعیین وظیفه دانشجو نسبت به نماینده و تعیین وظیفه نماینده نسبت به دانشجو ، اطلاع رسانی قوی تر نمایند ها به دانشجویان ، استفاده از توانایی کلیه دانشجویان با هماهنگی نماینده ها جهت رفع مشکلات ( مثلا تشکیل تیم فنی دانشجویان برای کمک به تیم فنی دانشگاه جهت رفع مشکلات سیستم آموزشی و تشکیل تیم های ورزشی دانشجویی)

دستورالعمل اجرایی شورای صنفی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر

http://www.google.com/search?q=%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C+%D8%B5%D9%86%D9%81%DB%8C+%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%AC%D9%87+%D9%86%D8%B5%DB%8C%D8%B1&sitesearch=kntu.blogsky.com

 

نظر من به عنوان یک دانشجو این بود ، نظر شما چیه ؟