KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

500 هزار رفاه‌ کارت دانشجو در دانشگاهها توزیع می‌شود

مدیر کل امور فرهنگ وزارت علوم:
سمفونی دانشگاهیان ماه آینده در تهران اجرا می‌شود
500 هزار رفاه‌ کارت دانشجو در دانشگاهها توزیع می‌شود

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: صنفی

مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از توزیع 500 هزار فرهنگ کارت دانشجو تا پایان سال و اجرای سمفونی دانشگاهیان در آذر ماه خبر داد.

دکتر محسن اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با اشاره به تکمیل سمفونی دانشگاهیان، تصریح کرد: سمفونی دانشگاهیان در آذر ماه در یکی از دانشگاه‌های تهران اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا کنون حدود 60 هزار فرهنگ کارت در بین دانشجویان فعال فرهنگی توزیع شده است گفت: ‌با توجه به درخواستهای فراوان در این راستا احتمالا تا پایان سال حدود 500 هزار فرهنگ کارت در بین دانشجویان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از فرهنگ کارت دانشجو توسط نهادها و ارگانهای دولتی تصریح کرد: در حال حاضر دانشجویان با استفاده از فرهنگ کارت می‌توانند از تسهیلات سینما بهره‌مند شوند، ‌همچنین تا یک ماه آینده نیز می‌توانند با استفاده از این کارت از موزه‌ها نیز بهره‌مند شوند.

مدیر کل امور فرهنگ وزارت علوم افزود: همچنین با انتشارات ‌دانشگاهی تفاهم نامه‌هایی منعقد شده که طی آن دارندگان فرهنگ کارت می‌توانند از تخفیف محصولات این انتشارات استفاده کنند.

توزیع رفاه کارت و بن 50 درصدی تخفیف در دانشگاهها

اسلامی همچنین با اشاره به توزیع رفاه کارت در بین دانشجویان تصریح کرد:‌ بر اساس این طرح رفاه کارت در بین حدود 500 هزار دانشجو توزیع خواهد شد و بر این اساس دانشجویان می‌توانند از طریق این کارت از این فروشگاه خرید کرده و مبلغ خرید خود را چند ماه بعد پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در حال توزیع بن 50 درصد تخفیف در بین دانشگاه‌ها هستیم،‌ گفت:‌ همچنین حدود 100 فیلم داخلی و خارجی تهیه شده و در بین دانشگاه‌ها و بخصوص خوابگاه‌ها برای ایجاد بانک فیلم توزیع می‌شود.

دکتر اسلامی با بیان اینکه همچنین 15 خانه فرهنگ نیز در دانشگاه‌های کشور ایجاد شده است گفت:‌ 15 خانه فرهنگ دیگر تا پایان تابستان 87 به بهره برداری می‌رسد.

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید توکلی, IT, خواجه نصیر یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 14:25 http://kntu.blogsky.com

تست قالب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد