KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آش نخورده و دهان سوخته !

 

 آش نخورده و دهان سوخته !

 

 به نام خداوند حکیم

بعد از اینکه آقای لهراسبی اطلاعیه ی حراست در مورد حجاب رو در وبلاگ نمایندگان منتشر کردند ، من شروع به نوشتم انتقاد از این اطلاعیه نمودم ، و حدود ساعت 2:30 صبح انتقاد رو در وبلاگ گروهی منتشر کردم !

چند روز بعد برای صحبت حضوری در مورد این اطلاعیه با رئیس حراست دانشگاه خواجه نصیر به سمت دانشگاه به راه افتادم !

وقتی وارد اتاق رئیس حراست شدم ، دیدم یک کاسه آش روی میز حاج آقا نوربخشه ، کاسه ی آش دست نخورده بود اما دهان حاج آقا نوربخش حسابی سوخته بود !

پرینت رنگی وبلاگ گروهی روی میز حاج اقا نوربخش بود ، ایشان از من یک نسخه از اطلاعیه حراست را خواستند ، من گفتم اطلاعیه را در وبلاگ نمایندگان مطالعه کردم و بعد آن را نقد نمودم ؟!

بعد از صحبت ایشان تازه متوجه شدم که اصلا اطلاعیه ای در کار نبوده ! و آقای لهراسبی اشتباها از واژه ی اطلاعیه استفاده کرده بودند و من هم قبل از اینکه از چیزی مطمئن بشوم ، آن را نقد کرده ام !

حاج آقا در مورد قوانین برام توضیح دادند و با ارائه ی دلایل محکم چندین جرمی که من و اقای لهراسبی انجام داده بودیم را شرح دادند ، حاج آقا برام توضیح دادند که این اشتباهات برای اخراج یک دانشجو کفایت میکنه !

 

بررسی برخی اشتاباهات :

اشتباه اول را آقای لهراسبی انجام دادند ، ایشان متنی را به عنوان اطلاعیه حراست دانشگاه معرفی کردند که حراست از اون متن بی خبر بوده !

اشتباه اصلی رو من انجام دادم ، بدون معطلی و بدون اینکه اقدامی برای بررسی صحت اطلاعیه بکنم ، شروع به نقد نمودم !

اشتباه سوم رو هم من مرتکب شدم ، در متن نوشته بودم که کسانی که مورد امر به معروف و نهی از منکر قرار گرفته اند شرایط امر به معروف شدن را نداشته اند ، اما حاج آقا نوربخش با ذکر مثال های متعدد منو متقاعد کردند که امر به معروف هایی که قبلا انجام گرفته نتیجه بخش بوده است !

دیروز واقعا به خاطر سهل انگاری ای که انجام داده بودم ، شرمنده شدم ، عجله کردن من باعث شده بود که حراست دانشگاه زیر سوال بره ، من با متن انتقادی خودم حراست را اونطور که نیست معرفی نمودم !

از طرف خودم و آقای لهراسبی از حاج آقا نوربخش و همه دانشجویان خواجه نصیر معذرت خواهی می کنم !

سعی بر این دارم در اولین فرصت با تهیه گزارش در مورد یکی از خانمهایی که مورد امر به معروف قرار گرفته اند ، چهره ی واقعی حراست را به شما نشان دهم !

 

 متن انتقاد : امر به معروف و نهی از منکر یا همان نصیحت های بی تاثیر!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
, چهارشنبه 23 آبان 1386 ساعت 09:24

حمید جان دیدی سیاست پدر مادر نداره

من فکر می کنم شما تغییر کرده اید

متاسفم هم برای خودم هم برای شما

شما زودتر از اونی که انتظار میرفت......

من که نمیگم داره !

عزیزم من تغییر نکردم ، اشتباه کردم ، اشتباه خودمو پذیرفتم ، معذرت خواهی کردم ، و الان هم دنبال اون گزارش هستم !

دوست عزیز ، من هنوز حرفهای خودمو در مورد امر به معروف قبول دارم ولی وقتی اطلاعیه ای در کار نبوده ، نمیشه کسی رو بی دلیل متهم کرد !

اگه فکر می کنی اطلاعیه ای وجود داشته یدونه برام بیار تا موضوع رو پیگیری کنم ، مشکل اشتباه در بیان آقای لهراسبی بوده !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد