KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بعد از رفع مشکل همه درسها از اولین صفحه ی کتاب شروع میشه !

به نام خدا

امروز با آقای لهراسبی هماهنگ کردم و ازشون اجازه خواستم که در مورد انجمن اسلامی و تشکل دانشجویی با دانشگاه صحبت کنم ، البته امروز و دیروز کارهای زیادی با دانشگاه داشتم و فقط اونایی رو میگم که شخصی نیست !

 

خبرهای خوب از حراست دانشگاه :

 

در مورد مسائل آموزشی :

حاج آقا نوربخش اعلام کردند و قول حتمی دادند که ترم رسمی موقعی شروع میشه که مشکل کلاسها به طور کامل رفع بشه و بعد از رفع مشکل همه درسها از اولین صفحه ی کتاب شروع میشه !

پس خیالتون راحت باشه !

 

در مورد مشکلات دیگر دانشجویی :

در مورد انجمن صنفی دانشجویان الکترونیکی از حاج آقا نوربخش ریاست حراست دانشگاه خواجه نصیر سوال کردم !

ایشون گفتند که ، با انجمن صنفی 100% موافقند و باید در این مورد با دانشگاه صحبت کنند و نتیجه رو بعدا اعلام می کنند !

http://3entre.com/photo/image/1386-08/6db343c23bDSC01469.JPG

در انجمن صنفی ما می تونیم ، از طریق انتخابات نماینده انتخاب کنیم ، و به جز مسائل آموزشی در مورد مسائل گروههای ورزشی و هنری و ... کارهای دیگه ی دانشجویی تصمیم گیری کنیم ، در این انجمن وظایف نماینده و دانشجو در قبال همدیگه کاملا تعریف شده است !

 

در مورد مسائل خفن :

در مورد تجمع سوال کردم ! ایشون گفتند که برای تجمع باید با دانشگاه هماهنگ کنید اگر دلیل تجمع منطقی باشه ، دانشگاه برای تجمع راهنماییتون میکنه ! و ممکنه بخواد سالن آمفی تئاتر در اختیارتون بزاره ! 

دانشجویان عزیز تجمع بدون هماهنگی ممکنه مشکلاتی بوجود بیاره که پیش بینیش برای ما دانشجوهای جدیدالورود خیلی سخته !

 

 

 

تشکل های دانشجویی و وبلاگ گروهی دانشجویان :

 

امروز چند دقیقه ای هم با نماینده ی ولی فقیه ، حجت الاسلام کاملی صحبت کرده و وبلاگ گروهی را معرفی نمودم !

دیروز به انجمن اسلامی و بسیج دانشجویی دانشکده برق سر زدم و با مسئولین آنها هم گفت و گو کردم !

و امروز هم به بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر سری زدم و با فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه در مورد وبلاگ صحبت هایی کردم !

امیدوارم در فرصت بعدی با رئیس انجمن اسلامی دانشگاه هم فرصت گفت و گو پیش بیاید !

 

آقای جواد علیرضایی ، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ، سمت راست و من سمت چپ

  • مشخصات مدیران ِ وبلاگ گروهی
  • ورود به کنترل پنل وبلاگ گروهی
  • چگونگی عضویت در وبلاگ گروهی
  • در مورد وبلاگ گروهی
  • نظرات 2 + ارسال نظر
    رویا, IT سه‌شنبه 22 آبان 1386 ساعت 11:15

    خیلی خوب شد که در مورد تجمع سوال کردید.
    ممنون از گزارش خوبتون!

    کریمی , برق ۸۵, چه فرق۵ یکشنبه 25 آذر 1386 ساعت 19:34

    این بچه بازی ها چیه می خواید همه رو رتضی نگه دارید که من دارم وبلاگ راه می ندازم نکنه نفوذی هستی بابا حرف بچهها رو بزن

    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد