KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی خواجه نصیر: اعتراضات خود به رئیس دانشگ

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی خواجه نصیر:

اعتراضات خود به مدیریت دانشگاه را

 در سطوح بالاتر پی‌گیری می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر تهران با اشاره به نتایج مذاکرات نمایندگان بسیج دانشجویی با ریاست این دانشگاه، گفت: اعتراضات خود به مدیریت دانشگاه را در سطوح بالاتر پی‌گیری خواهیم کرد.
 
 
محمد جواد اخوان، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در خصوص نتیجه مذاکرات نمایندگان بسیج دانشجویی با ریاست این دانشگاه اظهار داشت: در این جلسه آقای علی خاکی صدیق، اعلام کردند که رغبتی برای ماندن در پست ریاست دانشگاه خواجه نصیر را ندارند و بارها این نکته را به وزارت علوم اعلام کرده‌اند اما وزارت علوم از ایشان خواسته است که در این پست باقی بمانند.
وی افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر این انتقاد را به وزارت علوم وارد می‌داند که چرا وقتی مدیری به ماندن در پست خود رغبتی نداشته و به نظر می‌رسد توانایی آن را نیز ندارد، اصرار بر ماندن وی می‌کند.
اخوان در ادامه با اشاره به اینکه مدیر مسئول نشریه "سکوت" به دلیل نشر مطالب توهین‌آمیز در این نشریه به 2 ترم تعلیق از تحصیل محکوم شده است، خاطرنشان ساخت: بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر نسبت به سبک بودن این حکم اعتراض دارد و آن را قابل قبول نمی‌داند.
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر در پاسخ به این سوال که آیا تحصن خود را ادامه خواهید داد یا خیر؟ ابراز داشت: شورای متحصنین درخواست‌های ما را تا رسیدن به هدف نهایی پی‌گیری خواهد کرد و اعتراضات خود به مدیریت دانشگاه را در سطوح بالاتر پی‌گیری خواهیم کرد.

 تحصن بسیج دانشجویی در مقابل دفتر ریاست دانشگاه خواجه نصیر


پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر راه افتاد

نامه سرگشاده دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر به رئیس جمهور

انجمن اسلامی و بسیج - دکتر خاکی صدیق - دبیرستان ما

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد