KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تحصن بسیج دانشجویی در مقابل دفتر ریاست دانشگاه خواجه نصیر


تحصن بسیج دانشجویی در مقابل دفتر ریاست

دانشگاه خواجه نصیر

خبرگزاری فارس: تحصن بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر که از ساعت 9 صبح امروز در مقابل دفتر ریاست دانشگاه آغاز شده همچنان ادامه دارد.
  
 
وحید پاچیده جانشین مسئول بسیج دانشجویی خواجه نصیر در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس از تحصن بسیج دانشجویی این دانشگاه در مقابل دفتر ریاست دانشگاه خبر داد.
پاچیده در این خصوص گفت:در این تحصن که از ساعت 9 صبح آغاز شده و حدود 80 تن از دانشجویان در آن شرکت دارند، دانشجویان نسبت به عدم برخورد مناسب مسئولان دانشگاه با برخی اقدامات غیر قانونی معترض هستند و خواستار حضور رئیس دانشگاه در میان خود و پاسخ دادن به سؤالات دانشجویان هستند.
جانشین مسئول بسیج دانشجویی خواجه نصیر در ادامه افزود: پس از اعتراض های دانشجویان حوالی ساعت 13 پنج نفر از نمایندگان دانشجویان به اتاق ریاست دانشگاه رفتند تا دلایل اعتراض و تحصن خود را با وی درمیان بگذارند.
وی در ادامه افزود: دانشجویان نسبت به عدم جلوگیری از فعالیت غیرقانونی برخی تشکل‌های دانشجویی از جمله انجمن اسلامی در توهین به مقدسات مانند حجاب، مراجع و درخواست اختلاط در اردوهای دانشجویی معترض هستند.
پاچیده در ادامه افزود: معاونت فرهنگی دانشگاه نیز اخیراً گفته است که با برخورد با بی‌حجابی مخالفیم که این نیز از دیگر موارد اعتراض دانشجویان بسیجی بوده است.
جانشین رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر در ادامه افزود: اخیراً مطلبی در دانشکده عمران دانشگاه منتشر شده که در آن نسبت به ولایت فقیه و ارکان جمهوری اسلامی توهین صورت گرفته که ما اعتقاد داریم اگر مسئولین دانشگاه جلوی این حرکات را می‌گرفتند، امروز شاهد این حادثه نبودیم.
وی در ادامه افزود: دانشگاه برای فردی که چنین اقدام گستاخانه‌ای که انجام داده است تنها دو ترم تعلیق لحاظ کرده است که این حکم هیچ تناسبی با اهانت این فرد ندارد.
پاچیده در ادامه افزود: نشریه "سکوت" نیز اخیراً مطلبی توهین‌آمیز در خصوص امام زمان (عج)، نوشته است که این موضوع نیز از دیگر موارد اعتراض دانشجویان است.
این تحصن تا ساعت تنظیم خبر همچنان ادامه دارد. 
 
پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر راه افتاد

نامه سرگشاده دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر به رئیس جمهور

انجمن اسلامی و بسیج - دکتر خاکی صدیق - دبیرستان ما

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد