KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانشگاه خواجه نصیر به خاطر هدیه هایی که میفرستم، از من تشکر کن !

O, man! Surely you must strive ( to attain ) to your Lord, a hard striving until you meet Him (6-The Bursting Asunder)

 

دانشگاه خواجه نصیر به خاطر هدیه هایی که میفرستم

از من تشکر کن !

 

به نام خداوند حکیم

دیروز خیلی ها از من انتقاد کردند ، همه این انتقاد ها هم منطقی بود ، چندین نفر به متن هایی که در وبلاگ گروهی مینویسم انتقاد داشتند ، میگفتند که ما با متن هات موافقیم اما نباید اونا رو در وبلاگ مطرح کرد ، متن ها خیلی تند است و ممکنه برات از سوی دانشگاه ایجاد دردسر کنه ! یکی میگفت مثل دکتر شریعتی می نویسی یعنی هرکس هرجور دلش بخواد برداشت می کنه ! یکی میگفت این تندی در متن رو بزار برای بعد از دانشگاه ! یکی می گفت حداقل بذار ترم یک تموم بشه بعد شروع کن ! یک نفر هم به محتوای یکی از متون ایراد گرفت ! البته یکی دو نفر هم میگفتن همینطوری ادامه بده !

من از همتون تشکر میکنم ، بعضی هاتون دفعه ی اول بود که منو می دیدید اما از روی دلسوزی از من انتقاد کردید ، انتقاد کردید که برای من مشکلی پیش نیاد ! اما متاسفانه نمی تونم ادامه ندم !

احساس میکنم حرف برای گفتنه نه برای در دل نگه داشتن ، ترجیح میدم به جای اینکه توی مکان های عمومی مثل تاکسی و مترو پشت سر دانشگاه صحبت کنم ، عیب دانشگاهمونو در وبلاگ گروهی مطرح کنم تا وقتی مسئولین دانشگاه مطالعه می کنند درصدد رفع مشکل برآیند ، امام صادق(ع) می فرمایند : بهترین دوست من کسی است که عیب من را به من هدیه کند !  من با هدیه این عیب ها دوستی خودم رو با دانشگاه به اثبات رسوندم ، اثباتی که مثل قضیه های هندسه دیگه نمیشه بهش شک کرد !

اگر دانشگاه بتونه این دوستی رو درک کنه و تفاوتی بین من و اونی که توی تاکسی پشت سرش صحبت میکنه ، قائل بشه که دیگه دردسری نخواهد بود ، ولی اگر دانشگاه به جای تشویق من ، قصد تنبیه داشته باشه ، باز هم خیلی فرق نمیکنه !  شما ها خودتون  از روی لطفی که داشتید ، تصدیق کردید که متن هایی که نوشتم حقه ، پس اگر حقه بزارید بیان بشه ، که بیان حرف حق ارزش از دست دادن خیلی چیزها رو داره !

 اگه جلوی حرف حق رو بگیرید ، نا حق ها گفته خواهد شد و اون روزی که ناحق ها بیان بشه تازه متوجه میشید دردسر واقعی یعنی چی !

البته اینجا جا داره که از دانشگاه به خاطر حق پذیری ای که تا به حال از خودش نشون داده تشکر کنم ، من شماره موبایلمو به چند تن از مسئولین دانشگاه دادم تا در صورتی که انتقادی به وبلاگ گروهی داشتند بیان کنند ، ضمن اینکه هر مسئولی که بخواد میتونه خیلی سریع به همه ی مشخصات من دسترسی داشته باشه ! اما با وجود همه این نقد های تند ، هنوز کوچکترین ایرادی از سوی دانشگاه از من گرفته نشده !

تا امروز هیچ دلیلی پیدا نکردم که بخوام دانشگاه خواجه نصیر رو متحجر و انتقاد ناپذیر بنامم ، مطمئنا سکوت دانشگاه در مقابل نقد های تند بنده از روی بی خبری نیست ، چرا که علاوه بر آنکه شخصا وبلاگ را به مسئولین معرفی نموده ام لینک وبلاگ در سایت رسمی دانشگاه خواجه نصیر هم موجوده ، در همسایگی دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاهی هست که رئیسش از دانشجوهاش به دادگاه انقلاب شکایت میکنه !  درسته که دانشگاه ما خالی از اشکال نیست و مثل همه ی دانشگاههای دنیا میشه ازش ایراد گرفت ولی حقیقتا ، انتقاد پذیری دانشگاه خواجه نصیر حرف نداره !

دانشگاه خواجه نصیر چه بخواهی چه نخواهی ، دوست تو خواهم ماند ! پس  به خاطر هدیه هایی که میفرستم ، از من تشکر کن !

 تا دوستانت فراوان گردند !

 

پادگان نظامی خواجه نصیر و سرهنگ خاکی صدیق !!!

 

چند تا از هدیه هایی که قبلا تقدیم دانشگاه کردم :

سنگ رو به دانشگاه برگردونید !

خواجه نصیر ، دانشگاهی که به نام تو اعتبار یافته امان مرا بریده !

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد زهره وند, آیتی خواجه نصیر شنبه 19 آبان 1386 ساعت 20:36

حمید جان
بهت تبریک میگم
تو هم با هوشی
هم با سیاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد