KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اینجا دانشگاه است !

پادگان نظامی خواجه نصیر و سرهنگ خاکی صدیق!

 

به نام خداوند حکیم

حدود یک هفته پیش درکنفرانسی چند نفره که بعضی نمایندگان گل ِ دانشجویان مهندسی نرم افزار و مهندسی صنایع و چند تن از وبلاگ نویسان عزیز وبلاگ گروهی دانشجویان خواجه نصیر در آن حضور داشتند شرکت کردم ، از همان ابتدای کنفرانس یکی از دانشجویان شروع به انتقاد از متن هایی نمود که بنده در وبلاگ گروهی منتشر کرده ام ! به خصوص متن خواجه نصیر ، دانشگاهی که به نام تو اعتبار یافته امان مرا بریده !

این دوست عزیز ما شروع کردند به تعریف و طرفداری از دانشگاه و تحقیر دانشجویان الکترونیکی ، مثلا گفتند که : ما سربار دانشگاه هستیم ، چون ما هنوز هیچ اختراعی نکرده ایم و هیچ مقاله ی علمی ننوشته ایم و رتبه های ما با دانشجویان غیر الکترونیکی خیلی متفاوت است است و  خیلی از دانشجویان لیاقت دانشجوی خواجه نصیر شدن را نداشتند ، این جملات آنقدر برایم عجیب بود که تصور کردم ایشان قصد دارند کنفرانس را با مزاح شروع نمایند! اما کم کم متوجه شدم که قضیه جدی است و ایشان شدیدا دچار خودباختگی هستند !

بعضی از دانشجویان حاضر در کنفرانس در مقابل این سخنان موضع گرفتند و صراحتا آن چه لازم بود را به این دانشجوی عزیز بیان نمودند !

ایشان خطاب به بنده گفتند که : نوشتن چنین متن هایی در وبلاگ و نقد مسئولین دانشگاه  اشتباه است چون با این وضع ، دانشگاه با ما لج خواهد کرد !

این جمله باز مرا گیج نمود و احساس کردم بعضی از دانشجویان نظیر این دوست خوبم در مورد دانشگاه دچار سوء تفاهم شده اند !

( جهت رفع سوء تفاهم ، از اینجا به بعد نقل قول نیست و نوشته های خودمه ! )

بعضی ها تصورشان این است که کنکور قبول نشده اند و به سربازی رفته اند ، دوست عزیر من اینجا دانشگاه صنعتی خواجه نصیر است ! نه پادگان نظامی خواجه نصیر !

برای آقایان خاکی صدیق ، کاویان پور و عقیق و ... پیشوند دکتر را ذکر می کنند ، نه تیمسار و سرهنگ ، این آقایان که امروز به عنوان مسئولین دانشگاه خواجه نصیر خدمت گزار دانشجویان مطرح کشور هستند ، سالها برای گرفتن مدرک دکتری تلاش نموده اند ، این زحمت و رنج را نکشیده اند که امروز بیایند با من دانشجو مثل بچه ها لج بازی کنند ! اگر قرار بود که لج بازی و قدرت نمایی جز اصول کاری مسئولین دانشگاه باشد ، وزارت علوم از قهرمانان بوکس و کونگ فو ، ریاست و مسئولین دیگر دانشگاه را انتخاب می نمود !

دوست عزیز من کسانی که برای هیئت علمی دانشگاهی چون دانشگاه صنعتی خواجه نصیر انتخاب می شوند ، فقط شخصیت های علمی کشور نیستند بلکه این عزیزان از بعد اجتماعی نیز در شان بالایی قرار دارند !

از شما و از همه دانشجویان جدید الورود خواهشمندم دیدگاه خود را در مورد مسئولین دانشگاه تغییر دهند ، نمی گویم این مسئولین هیچ نقصی ندارند ، این طور نیست این عزیزان نیز مانند من و شما جایز الخطا می باشند ، و باید از آنها انتقاد کنیم اما به نظر من نباید تصور کنیم که آنها همانند کودکان خردسال اهل لجبازی ، انتقام و سوء استفاده از قدرت اجرایی  هستند !

من اگر چندین بار در متن هایم از مسئولین دانشگاه انتقاد کرده ام ، دلیل بر آن است که آنها را انتقاد پذیر یافته ام و به نظر من انتقاد صریح از مسئولین حتی اگر از دید برخی دانشجویان بد هم باشد خیلی بهتر از آن است که صفات کودکانه را به آنها نسبت دهیم!

با وجود اینکه بنا به دلایلی از آوردن اسم دوست عزیزم صرف نظر نموده ام اما با این حال از ایشان می خواهم اگر در انتقال صحبت هایشان دچار قصوری شده ام پوزش مرا بپذیرند!

در آخر از انتقاد پذیری مسئولین گل دانشگاه تشکر می نمایم !

 

سنگ رو به دانشگاه برگردونید !

خواجه نصیر ، دانشگاهی که به نام تو اعتبار یافته امان مرا بریده !

آیا سایت آموزشی خواجه نصیر واقعا هک شده است ؟!؟       یا...

وبلاگ دانشجویان صنایع به دستور دانشگاه خواجه نصیر حذف شد! جرم ؟

اولین ثمره ی تجمع ۲۹ مهر دانشجویان خواجه نصیر - یک خبر خوب و بد

گزارشی از تجمع اعتراض آمیز دانشجویان الکترونیکی دانشگاه خواجه نص

مهم نیست چه کسی خطا می کند این دانشجو است که باید تنبیه شود !!!

 

راستی یه مطلب دیگه ! یکی از دوستان که از کیفیت برگزاری کلاس امروز خیلی عصبانی بود به من گفت : با این وضعیت تحصیلی ، الویت ما رفع مشکلات آموزشی است چرا اینقدر روی انجمن اسلامی دانشجویان الکترونیکی تاکید داری ؟

دوست من تاکید بنده روی انجمن اسلامی برای هماهنگ شدن دانشجویان ، اتحاد ، انتخاب نماینده از طریق انتخابات عمومی و ...است تا منتخبین دانشجویان در این انجمن بتوانند با قدرت بیشتر به مذاکره بپردازند و تسلط بهتری روی دانشجویان داشته باشند !

 اگر تا دیروز می گفتم این تشکل را تشکیل دهید بیشتر به خاطر این بود که می خواستم نمایندگان از دید مسئولین دانشگاه به رسمیت شناخته شوند اما امروز با توجه به انتقاداتی که روز پیش از نمایندگان شد ، یک دلیل دیگر هم اضافه شده و می خواهم با تشکیل این تشکل برتر دانشجویی نمایندگان از دید دانشجویان هم رسمیت پیدا کنند!

دوباره اعلام می کنم ، همانطور که نمایندگان مهندسی فناوری اطلاعات خودشان هم می دانند ، من شخصا آنها را به رسمیت می شناسم و تاکید من روی انتخابات به این دلیل است که می خواهم این عزیزان برای تک تک دانشجویان به رسمیت شناخته شوید !

 

در باب  انجمن اسلامی

اختلاف بر سر یک واژه!   نماینده ی موقت

تشکیل انجمن اسلامی دانشجویان الکترونیکی خواجه نصیر ؟ چه لزومی دارد ؟ا

 

نظرات 10 + ارسال نظر
فرزان بالکانی, نرم افزار چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 20:07

چرا ننوشتین اسم منو؟ من یکی از نمایندگان دانشجویان نرم افزار هستم و این حرف ها هم طبق عادت آقای توکلی با کمی تغییرات از طرف من نوشته شده! کسی سوالی داشته باشه من در خدمتم!

دانشجویان ، من با توجه به این نظری که آقای بالکانی دادند با آقای پویا صفری که در کنفرانس بودند صحبت کردم و از ایشان خواستم که بگویند کدام حرف جناب بالکانی تحریف شده ، آقای صفری هم لطف کردند و جمله ای که متعلق به ایشان نبود را برایم مشخص نمودند و من آن را حذف کردم و جهت اطمینان بیشتر با خود آقای بالکانی هم صحبت کردم ، ایشان هم از روی محبت و لطفی که به حقیر دارند خیلی سریع بنده رو بخشیدند ، باز هم از ایشان پوزش میطلبم !

شما دانشجویان هم مرا ببخشید ، از کنفرانس یک هفته ای میگذرد و همانطور که میدانید چون نوشته ها در کنفرانس پشت سر هم میاید ، امکان اشتباه وجود دارد ، شاید جمله ی حذف شده متعلق به کس دیگری بوده و یا این جمله را جای دیگری شنیده باشم ، در کل قصد تحریف نداشتم ، به هر حال مرا ببخشید !

حمید توکلی

محمد, چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 20:11

آقای بالکانی فرمودید کمی تغییرات ؟
اگه میشه کاملا توضیح بدین چه تحریفی در کلام شما انجام شده تا ما هم این توکلی رو بشناسیم

پویا صفری, IT چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 20:38 http://kntu.blogsky.com/

با درود بر حمید عزیز٬ دانشجوی فعال و دلسوز IT
من نیز خوشبختانه در این کنفرانس حضور داشتم و شاهد گفته ها بودم و نقل قول های جناب توکلی را تصدیق می کنم.
امید به آمکه همه ی دانشجویان الکترونیکی خود را پیدا کرده و به شخصیت والای دانشجویی خود پی برند.
با آرزوی بهترین ها برایتان تا درودی دگر بار بدرود

bahman, چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 20:46 http://photo7.blogsky.com/

سلام
وبلاگت جالبه
سری هم به ما بزنین
اگه با تبادل لینک هم موافقی بههههههم خبر بده
موفق باشی

علی, چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 21:44

من خرخره ی تو یه نفر رو میجوم

روح الله, چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 22:28

سلام به تمامی دوستان
حمید جان منظور بنده این نبود که انجمن اسلامی مهم نیست
من گفتم که اول از همه باید بچه های گروه ها به صورت جداگانه دور هم جمع بشن و مشکلاتشون رو با هم جمع بندی کنند و به یک اتحاد نظر برسن و در مورد انجمن در آن جلسه بحث شود . آخه ما که نمی توونیم مشکلاتموون رو از طریق کنفرانسهای اینترنتی با هم در میان بذاریم و در مورد یک چنین موضوع مهمی (انجمن اسلامی) به این صورت تصمیم گیری کنیم.
پیشنهاد من اینه که کله بچه های IT دور هم جم بشن و در مورد این مسایل صحبت کنن آخه با کنفرانس و این حرفا کاری ییش نمیره و ما همین طور میریم با دانشگاه جلسه میذاریم وباز هم همون وضعیت قبلیه.
نمی خوام بگم که دانشگاه کاری نمی کنه من میگم دانشگاه کار مفید وسازنده ای انجام نمیده.
ضمنآ واسه اوون دانشجوو هم متاسم.

روح الله, چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 22:42

ببخشید
من نظر فرزان رو ندیدم.
حالا اومدم از حمید حمایت کنم.
با اجازتون منم تو اون کنفرانس بودم.
و حرفای حمید رو تایید می کنم.
و حمید از روی دلسوزی این کارا رو برای ما می کنه و من به شخصه ازش ممنونم.
ما نباید زحمات اونو دست کم بگیریم.

سپیده, صنایع.kntu پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 00:09

سلام .امیدوارم همیشه موفق باشی.مطب جالبی بود.نمی دونم چرا بعضیها خودشونو با بقیه جمع می بندن؟ از افرادیم که اظهار نظر می کنن خواهش می کنم شخصیت خودشونو حفظ کنن.

دریا, صنایع پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 12:52

آقای توکلی من با نظر شما و متنتون اصلا موافق نیستم . چون من خودم اونجا بودم و اصلا همچین چیزی نبود. شما اول باید مطمین شید بعد.

پارمیدا, نرم افزار جمعه 18 آبان 1386 ساعت 11:21

اقای توکلی منم با نظرتون اصلا موافق نیستم . اقای بالکانی شخص بسیار محترمی هستن و اگر هم چیزی گفتن نظرشونو بیان کردن شما و بقیه بچه ها نباید جبهه بگیرید!!!به نظر من همه ازادن نظراشونو بیان کنن حالا چه انتقاد باشه چه تعریف!! من واقعا واسه این علی اقا متاسفم که این حرفه زشتو اینجا زدن لطف کنید یه کم جنبه داشته باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد