KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سنگ رو به دانشگاه برگردونید !

سنگ رو به دانشگاه برگردونید !

 

 

به نام خدا

آقای علی تهرانی من بهت حق میدم و از انتقادی که کردی ممنونم ، هم از تو و هم از همه منتقدین و هم از آقای لهراسبی که به انتقادات پاسخ دادند !

انتقاد حق تو و همه ی دانشجوهاست!س

یه چیزهایی هست که دانشجوها نمی دونند ولی حق دارند بدونن - گفتی که : در آن روز شورش هر کی رفت بالا صحبت کنه خودش رو کرد نماینده پس هیچ کسی بنام نماینده نداریم که بخواهد از طرف ما صحبت کنه!

شاید این سوء تفاهمی که توی ذهنت پیش اومده به خاطر اطلاع رسانی ضعیف منه ، مثلا اسم خودمو گذاشتم گزارشگر ولی همیشه اون چیزایی که لازمه فراموش میکنم بگم !

اون روزی که من گزارشگر با حدود 13 نفر از دانشجوها رفتیم با رئیس حراست ، حاج آقا نوربخش ( که تا به امروز حامی دانشجوها بوده ) صحبت کنیم ، اگه اشتباه نکنم جناب دکتر کاویان پور از دانشجوها درخواست کردند که یک نماینده برای صحبت انتخاب کنید که دفعه ی بعد لازم نباشه همه ی دانشجوها بیان !

از جناب دکتر درخواست شد که چند نماینده انتخاب شوند و آنها از بین خود یک نفر را به عنوان سخنگو انتخاب نمایند !

 

یک چیزی رو هیچوقت فراموش نمی کنم ، صادقانه هم میگم ، موقعی که داشتند نماینده انتخاب میکردند ، دانشجویی که داشت اسم نماینده ها رو وارد می کرد چند بار از همه خواست که خودتونو به عنوان نماینده معرفی کنید اما انگار همه اون کسایی که برای حرف زدن اومده بودند جلسه ، لال شده بودند !  چون انگار هیچ کدومشون برای نماینده شدن عجله نداشتند ، رقابتی نبود ، بلکه همه اش رفاقت بود - اونایی که نماینده شدند هیجان زده و خوشحال نشدند و اونایی هم که نماینده نشدند ناراحت نبودند !

اونا مجبور بودند توی اون موقعیت انتخاب کنند ، چون اگر توی اون موقعیت انتخابی انجام نمی گرفت فرصت سوزی می شد .

و بعد از اون هم همه نماینده ها تلاششون این بود که یا به اسم انجمن اسلامی یا به هر عنوان دیگه یه انتخابات برای برگزاری نماینده رسمی برگزار کنند ، همه هم سعی کردند اما باور کنید اگه هنوز انتخاباتی برگزار نشده فقط به خاطر اون سنگ هاییه که دانشگاه جلوی پای نماینده ها انداخته !  چون دانشگاه خوب میدونه که اگر دانشجوها نماینده انتخاب کنند ، متحد می شوند و اگر متحد شوند قوی تر می شوند و اگر قوی شدند مطالبات منطقی انها زیاد می شود !

برای همین هم همیشه به هر پیشنهادی که در این مورد داده می شد خندیدند و مسخره کردند !

ولی بالاخره انتخابات برگزار میشه ، چون این حق دانشجویان الکترونیکیه و مطمئنا اونا به این حق میرسند !

دانشجوهای گل من از همتون خواهش میکنم که انتقاد کنید ! چون انتقاد این سوء تفاهم ها رو از بین میبره ! انتقاد کنید و از نماینده هاتو بخواهید که جواب بدهند ، من هم تا اونجایی که بتونم سعی میکنم اطلاع رسانی کنم ، باور کنید که بعضی موقع ها نماینده هامون حق دارند گله کنند! البته نه ما دانشجوها مقصریم و نه نماینده هامون و من شک ندارم که همه این مسائلی که داره امروز بین ما پیش میاد به خاطر بعضی از مسئولین دانشگاه است که هنوز نتونستند دانشجوی الکترونیکی رو جدی بگیرند !

خلاصه ی حرفم اینه که : مشکلات نه از دانشجوهاست و نه از نماینده هاشون ، ریشه ی مشکلات بعضی از مسئولین دانشگاه هستند که هر چقدر نماینده ها تلاش کردند که انتخابات رسمی برگزار کنند تا به امروز سنگ انداخته اند ، امام علی (ع) می فرمایند : سنگ را به جایی که آمده برگردانید زیرا شر و بدی را جز شر از بین نبرد ،

همکلاسی های عزیر من ، این سنگ رو با اتحاد و با برگزاری یک انتخابات جهت تشکیل انجمن اسلامی دانشجویان الکترونیکی به همه اونایی که به انتخابات می خندند برگردونید !

راستی قبول دارید من همینجوری خودمو به عنوان گزارشگر معرفی کردم و هنوز نمی دونم گزارشگر یعنی چی ؟! خواهشم از شما اینه که توی تهیه گزارش ها و بیان انتقاد ها حضورتونو پررنگ تر کنید تا من کم کم بتونم کنار برم و این عنوان کاذب رو از روی خودم بردارم !

 

 جوابیه خیلی مهم برای همه -  بچه ها، با خودمان نجنگیم!!!!!!!!

که از امروز با دانشجوهای روزانه فرقی نداریم؟!!!

انتقاد از نمایندگان- حرف خیلی هاست لطفا جدی بگیرید !

انتقادهایی از نماینده های دانشجویان !

توضیح - انتخابات را دانشگاه و مسئولین آن به رسمیت می شناسند

یه خواهش دوستانه - دوست دارید ما نماینده بشیم ؟

۳ خبر خوب نتیجه ی جلسه ی نماینده ی های عزیز آی تی با دکتر .....

 

تشکیل انجمن اسلامی دانشجویان الکترونیکی خواجه نصیر ؟ چه لزومی دا

اعتراض دانشجویان دانشکده علوم به وضعیت آموزشی

چی فکر میکردیم چی شد

خواجه نصیر ، دانشگاهی که به نام تو اعتبار یافته امان مرا بریده !

وبلاگ دانشجویان صنایع به دستور دانشگاه خواجه نصیر حذف شد! جرم ؟

یک وبلاگ حذف شد ، دو وبلاگ ثبت شد !

 

نظرات 5 + ارسال نظر
alitehrani, it سه‌شنبه 15 آبان 1386 ساعت 09:22

حمید جان من با نمایندگان مشکلی ندارم مشکل من اینه که من بعنوان یک داشنجوی الکترونیکی خواستار کلاس حضوری ۴۰۰ نفری نیستم دانشگاه هم اصلا همچین تعهدی به من نداده من کلاس اینترنتی درست و حسابی می خواهم چیزی که خود دانشگاه متعهد شده
من میگم چرا نمایندگان نمیگن مشکل ما چیه و همیشه در خفی میروند جلسه تشکیل میدهند و خواسته های خودشون رو بنام ما به دانشگاه تزریق میکنند به نظر من یک رای گیری کنیم ببینیم کسی با این کلاس حضوری ۴۰۰ نفری با یک تخته وایت برد که نورم روش میافته موافق هست یا نه که نمایندگان برای همچین کلاسی سر و کله میشکنند شما یک داشنجوی شهرستانی رو درنظر بگیر چه جوری از شهرستان بیاد تهران برای همچین کلاسی؟!!!!!

من متوجه منظورت هستم ، حرفت هم درسته ، اما باور کن که بعضی حرف های نگفته شده باعث سوء تفاهم شده! و متاسفانه نمیشه همه حرف ها رو در وبلاگی که مسئولین مطالعه می کنند زد ، حتی سند تو ال هم نمیشه کرد ، به هرحال تو و همه ی دوستان حق انتقاد دارید ، انتقاد کنید ، نماینده ها هم که تا به حال جواب دادند بعد از این هم ان شاالله پاسخگو هستند !

امیدورام این انجمن اسلامی هرچه زودتر تشکیل بشه تا سوء تفاهم ها از بین بره !

سامی قناد, فناوری چی چی؟! سه‌شنبه 15 آبان 1386 ساعت 11:03

سلام بر دوست عزیزم٬ آقای توکلی
اول٬ بابت آپدیت نکردن وبلاگ ازتون عذر میخوام.
خیلی سرم شلوغ هست ولی در اولین آپدیت با دست پر برمیگردم.
عرض کنم که جناب توکلی!
زبان سرخ سر سبز میدهد بر باد!
ما به شما نیاز داریم! لطفا سرتان را بر باد ندهید!!!! ;)
شاد باشید!
سامی قناد!

سلام ، خواهش میکنم ، دلیلی نداره که از من عذر خواهی کنید!
منتظر مطالب مفیدتون هستم !

از بابت سر من خیالتان راحت باشه ! بادمجان بم آفت نداره !

از لطفی که داری ممنونم

majid, سه‌شنبه 15 آبان 1386 ساعت 13:24

aghaye tavakoli hich kasi jolo paye ma sang nandakhte khanoome zanir aghaye doctor aghigh kheyli doostane va mohtaramane az ma khastan baraye oon hamayesh sabr konim dooroogh neveshtane shoma va tahrik kardane bacheha alayhe dneshga hich chizio hal nemikone hich baes mishe hamin chizi ro ham ke darim az dast bedim va faghat oza ro bad tar mikone shoma ham behtare baraye residan be manafe khodetoon rahe digehee ro entekhab konin na in ke bacheha va namaynadeha ro separe balayte khodetoon konin

majid, سه‌شنبه 15 آبان 1386 ساعت 13:33

aghaye tavakoli shoma esme khodeto gozashti daneshjoo ?yani shoma ettelaeeye sazman sanjesh ke dar morede eslahie boodo nakhoondino in reshtaro entekhab kardin va hala chizio mikhayn ke haghetoon nis/ketabkhoone?kelase hoozoori 5rooz dar hafte?namayandatoon bere ina ro begire namayandeye khoobie dige?berin khejalat bekeshin 1negah ham be rotbatoon bokonin

فاطمه قرباوی, مهندسی it سه‌شنبه 15 آبان 1386 ساعت 16:57

salam aghaye tavakoli...man az emroz shakhsan shomaro be onvane namayande ghabol daram..hamchenin aghaye lohrasbi ro ...va ta onja ke betonam az ein rahe dor hemayateto mikonam ...ama khahesham az shoma eine ke be fekre ma bachehaye shahrestanam bashin va say konid nazarateton jori bashe ke shamele bachehaye shahrestanam bashe...mamnonetonam va azaton motshakeram....movafagh sarboland va piroz bashin....fateme gharbavi(ashk_mahtab50) az abadan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد