KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

گزارش اول علیرضا قهرمانی از الکامپ ۲۰۰۷

گزارش اول علیرضا قهرمانی از الکامپ ۲۰۰۷

 

علیرضا قهرمانی : خوشبختانه علیرغم اینکه دانشگاه یه حال اساسی به قرار بچه ها داده بود(ساعت ۱۰ شب قبل از قرار بچه ها توی مکاتبات داخلی اعلام کرد برنامه کلاس ها تغییر کرده)اما عده بچه ها حدودا بیشتر از ۷۰ نفر شده بود. از بهزاد خدا بنده عزیز هم بابت عکس های خوبش تشکر می کنم.

امسال همونطور که پیش بینی هم می کردم نمایشگاه الکامپ در مقایسه با دو سال گذشته سطح پایین تری داشت.واقعا حوصله همه داشت سر می رفت تا اینکه به سالن ۳۸ و ۳۵ رسیدیم.

مثل همیشه شلوغی نمایشگاه خیلی اعصاب خورد کن شده بود.به طوری که ما بچه های دانشگاه رو چند بار گم کردیم

سالن ۳۸ رو که نگید !از شلوغی آدما نمی تونستن درست راه برن!وای به حال اینکه از غرفه ها دیدن کنن.البته علت جذابیت غرفه ۳۸ حضور پررنگ Sonyو Asus  در این سالن بود.

قسمت جالبش وقتی بود که به غرفه سونی رسیدیم

انواع تلویزیونهای مدل براویا و وایو مدل CTR دراین غرفه یافت میشد.

جالبه که بدونید شرکت سونی فقط برای تلویزیون های وایو یک غرفه جداگانه زده بود !!!

 و تلویزیون های براویای سونی که واقعا توی شفافیت بی نظیر بودن و آدم رو یاد بازیهای کامپیوتری می انداخت

و یک مدل از تلویزیون های وایو که مجهز به چندین امکان برای دوربین های مدار بسته بود و همه ریخته بودن سر مسئول غرفه سونی که قیمتش رو جویا بشن!!!!

 

و اینم لپ تاپ های سونی مدل سی ال وی . تنها محصول شرکت سونی بود که هم توی نمایشگاه الکامپ ایران و هم توی جی تکس آلمان شرکت داده شده بود

و این مدل sparknig از لپ تاپ های وایو  سونی که جدید ترین مدل لپ تاپهای سونی هستش!

و اما یکی از جالب ترین وسایلی که توی غرفه ۳۵ دیده بودم همین وسیله بود.UPS هایی که متعلق به شرکت Zener  سوییس بود و وسیله ای با این حجم کم قابلیت انتقال داده بین 150 کامپیوتر و دستگاه اداری رو دارا بود و همین طور امکان اتصال به برق سه فاز 110 آمپری رو هم داشت!!!!!که توی ایران برق صنعتی و اداری با آمپراژ بالا اکثرا 100 آمپر هستش.

اینم یک نوع دیگه از یو پی اس که نوع معمولی اون هست.

و اینم جدید ترین مدل یو پی اس صنعتی که بهDelta Ups معروفه و حتی کارکرد عالی  اون حتی سازنده های یو پی اس رو هم به تعجب وا داشته بود.این نوع یو پی اس توانایی اتصال و انتقال داده بیش از 300 دستگاه و ابزار صنعتی و همچنین ابزار و کامپیوتر های اداری رو داره.

جالبه که بدونید معاون شرکت ZENER یک ایرانی بود که خودش همه مسایل رو برای بازدید کننده ها تشریح می کرد.

 اینم یکی دیگه از عکسها که مربوط به سالن 40 میشه و شرکت فاراتل که شرکت ایرانی هم هست از معدود شرکت های داخلی شرکت کننده در نمایشگاه بود

و اینم لپ تاپ توشیبا که توی غرفه سونی بود!!!!

و همین طور غرفه هیوندای که به خاطر نزدیک بودن به غرفه سونی کاملا محو شده بود!شاید اگر جای این غرفه رو میشد عوض کرد این غرفه بازدید کننده بیشتری می داشت.

ولی انصافا تلویزیون های قشنگی داره این هیوندای !!!!

و عکسهایی از غرفه شرکت ASUS که حضور خوبی در سالن 38 داشت.از نکات جالب امکان استفاده عموم از لپ تاپهای این شرکت بود که امکانات دور بین مدار بسته هم داشت .البته یک سری از بازدید کننده ها از دوربین مدار بسته استفاده نادرست داشتن که مسئولین بعد از اون تصمیم گرفتن دوربین مدار بسته رو خاموش کنن!!!

 

 اینم از وسایل جانبی شرکت ASUS که کارت های گرافیکی کپچر و معمولی هستن.

اینم غرفه شرکت A4TECH   از سازندگان تجهیزات کامپیوتر  که در ایران شرکت معروفی بحساب میاد

و اما یه عکس از غرفه 41 که مربوط به کابل های فیبر نوری میشه و خیلی ازبازدید کننده هایی که  اشخاص حقوقی به حساب می اومدن در حال مذاکره برای خریداری این گونه کابل ها برای شرکت یا اداره خودشون بودن

http://kntumajazi.blogfa.com/

 

گزارش علی رستمی از الکامپ ۲۰۰۷

 

گزارش حمید توکلی  از الکامپ ۲۰۰۷

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد