KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

گزارشی دیگر از بازدید دانشجویی از الکامپ ۲۰۰۷

 

علی رستمی : سلام خدمت همه دوستای گلم .


میخوام یک گزارش از برنامه الکامپمون بنویسم . البته میدونم یه کم دیر شد باور کنید اصلا نمی رسم . گزارش الان هم بیشتر عکسه



من خودم 2 بار با بچه ها دانشگاه نمایشگاه رفتم یکی یکشنبه که ساعت 10:30 بود البته قرار

بوذ ساعت 2 باشه به خاطر کلاس برنامه رو عوض کردیم که همین باعث شد یه عده از بچه ها

نتونن بیان ولی در کل ما 30 نفر بودیم 8 نفر هم از بچه های کامپیوتر هم جدا اومدن . 20 تا از

بچه های صنایع هم به خاطر همایشی که داشتن ساعت 2 اومدن

روز سه شنبه هم یه عده دیگه بچه ها اومدن

روز چهارشنبه ساعت 10 هم بچه های کامپیوتر رفتن

امسال جمعیت عجیبی اومده بودن طوری که خود غرفه دار ها هم باورشون نمیشد!!!



خلاصه نمایشگاه که از سال های پیش افتضاح تر بود من خودم 4 ساله دارم میرم . هر سال هم

بدتر میشه ولی با بچه های دانشگاه خیلی خوش گذشت . جای همه اونایی که نیومدن خالی .

همون طوری که انتظار می رفت غرفه سونی باز از همه قوی تر ظاهر شده بود

البته لپ تاش هاش اون ور بود فکر کنم یادم رفت عکس بگیرم

از این مانیتوره هم خوشم اومده . انگار داره یه وری به آدم نگاه می کنه !!!

خب حالا بچه ها جمع شین یه عکس کوچولو بگیرم . البته خیلی ها تو این عکس نیستن ! همه گم و گور شدیم!!!!!!

بعدش ناهار !! البته این عکسو یکی یواشکی گرفت !!

آهان راستی یه سوال !!! کوروش جدی این جا داری سوال تخصصی میپرسی؟

راستی این ایرانسل هم شاده واسه خودشا !!!!!

و اما آخرین عکس . شما ها حاضرید لپتاپتونو محکم پرت کنید زمین یا بزاریدش زیره ماشین یا موتور؟ اما تو نمایشگاه از این کارا میکردن!!!

در آخر جا داره از مرتضی قاسم پور www.webworld.ir  و علیرضا قهرمانی www.kntumajazi.coo.ir  به خاطر عکس ها و ممنون از همه بچه هایی که اون روز اومدن

منتظر نظراتتون هستم...

علی...

http://www.knt.coo.ir/

 

گزارش بازدید از الکامپ ۲۰۰۷ همراه با  ۲۵ عکس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد