KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

یک وبلاگ حذف شد ، دو وبلاگ ثبت شد !

یک وبلاگ حذف شد ، دو وبلاگ ثبت شد !

به نام خدا

همانطور که می دانید وبلاگ مهندسی صنایع خواجه نصیر بدون هیچ دلیلی به دستور یکی از مسئولین دانشگاه حذف شد و این مساله موجبات ناراحتی اکثر دانشجویانِ مهندسی صنایع خواجه نصیر را فراهم آورد .

در پی حذف وبلاگ توسط مدیر آن جناب محمد رضا غفاری ، یکی از دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات آقای علی رستمی در اولین فرصت وبلاگ را دوباره در بلاگفا ثبت کرد و برای تقدیم دوباره آن به آقای غفاری اعلام آمادگی نمود .

آقای غفاری با توجه به درخواست دوستان دوباره بر آن شدند که به مدیریت وبلاگ بپردازند اما این بار این وبلاگ در بلاگ اسکای ثبت گردیده است و با توجه به هماهنگی های انجام شده جزء وبلاگ گروهی دانشجویان خواجه نصیر محسوب می شود .

اتحاد و همدلی بیشتر بین دانشجویان صنایع و فناوری اطلاعات و ارتقاء کیفی وبلاگ تنها بعضی از نتایج این دخالت غیر اصولی در امور دانشجویی بود .

برای دوست خوبم آقای غفاری آرزوی موفقیت دارم !

 

منبع : http://ind-kntu.blogsky.com

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی, جمعه 11 آبان 1386 ساعت 15:48

لعنت به کسی که بگه اون وبلاگ پرت حذف شد. ایندفعه دانشگاه اینکار رو نکنه من خودم میکنم

هنوز عصبانیت دانشجویان صنایع که ناشی از حذف وبلاگ پربازدید محمد رضا بود را فراموش نکرده ام

همانطور که آدم های خوب دشمن دارند ، وبلاگ های خوب هم دشمن دارند .

من به محمد رضا غفاری مدیر وبلاگ صنایع تبریک میگم چون دشمنش از خوبان نیست ، اولا بی ادب است ، ثانیا آنقدر شجاعت ندارد که یک ایمیل از خود به جا بگذارد .

محمد جان آن روزی که چنین انسانهایی از دشمنی با تو دست برداشته با تو طرح دوستی ریختند روز آغاز دشمنی من با توست !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد