KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آیا سایت آموزشی خواجه نصیر واقعا هک شده است ؟!؟ یا...

به نام خدا

6 آبان که نماینده های دانشجویان با خانم زنیر جلسه داشتند ، ایشون یک حرفی زدند که یادم رفت بود بگم :

روز اول آبان ، در سایت آموزش الکترونیکی خبر داده بودند :

بدینوسیله به اطلاع  می رساند با توجه به مشکلاتی که در کلاسهای آن لاین به وجود آمده و به منظور جبران ان از هم اکنون تا رفع کامل مشکل هر جمعه برنامه کلاس درس ریاضی 1 و فیزیک 1 به صورت حضوری مطابق برنامه روز جمعه مورخ 4/8/86 برگزار خواهد شد.

 

ولی در اولین جمعه آقای دکتر عقیق در سالن آمفی تئاتر دانشکده عمران خواجه نصیر فرمودند که اگر جمعه کلاس باشه قبلش اطلاع میدیم و الزاما هفته بعد کلاس برگزار نخواهد شد !

خیلی تعجب کردم چون جناب دکتر اعتبار سایتی رو زیر سوال بردند که خودشون به ما معرفی کردند !

برای همین از خانم زنیر پرسیده شد که : چرا جناب دکتر عقیق در صحبت ها دچار دوگانگی شده اند ؟

ایشون یک جواب فوق العاده جالب دادند که نظیرشو قبلا جایی نشنیده بودیم ، ایشون فرمودند که : کارمندی که مسئول به روز رسانی سایت بوده با یکی از دانشجوها فرندلی شده بعدش اون دانشجو از روابط فرندلی سوء استفاده کرده و مخفیانه یوزر و پسورد کارمندرو برداشته و این خبر رو وارد سایت کرده !

 به عبارت دیگه کارمند خواجه نصیر که حداقل 5 سال سابقه کار داره با ساده لوحی زمینه ی نفوذگری یا هک سایت رسمی آموزشی رو برای یک دانشجو فراهم کرده و اون دانشجو هم به ما این خبرو داده !

تا یک ساعت پیش فکر میکردم مساله دوگانگی در صحبت آقای دکتر عقیق حل شده اما امروز که دیدم هنوز این خبر جعلی از سایت حذف نشده متوجه شدم دوگانگی حل نشده هیچ ، یک گان دیگر هم اضافه شد و شد سه گانگی !

چرا یک خبر جعلی در سایت باقی مانده است ؟

البته اضافه میکنم که اگر من گیج شده ام دلیل بر آن نیست که مساله گیج کننده است ، نه مساله خیلی ساده و معمولی است و این اتفاقات در دانشگاه خواجه نصیر زیاد می افتد ، شما هم تعجب نکنید بعدا به همه چیز عادت می کنید ! فقط امیدورام این هکر ها مسئولین خواجه نصیر را هک نکنند !

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد