KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

کتاب دکتر ایروانی و پیشنهاد من برای یادگیری کلمات= فکرافزار جی ۵

سلام

به نظر من کلاس زبان امروز هم خوب بود البته ۲ دقیقه صدا قطع و وصل شد و یکبار هم ارتباطم با سرور قطع شد که ظاهرا به خاطر این بود که FireWall من فعال بود .

استاد ایروانی یک منبع غیراجباری برای گرامر و مکالمه معرفی کردند

IELTS Speaking Tests

By Dr.Iravani

انتشارات زبانکده- که میتونید از جلوی دانشگاه تهران و از کتابفروشیهای معتبر تهیه کنید .

با توجه به اینکه قبلا دکتر ایروانی گفتند که یادگیری معنی کلمات خیلی مهمه توصیه میکنم برای یادگیری سریع و پایدار کلمات زبان انگلیسی از فکر افزار جی ۵ استفاده کنید ، جی ۵ رو با جعبه لایتنر اشتباه نگیرید ، جی ۵ تکمیل شده ی جعبه لایتنر است .

با جی ۵ مشکل یادگیری کلمات زبان رو میتونید ۱۰۰٪ حل کنید

من هر کلمه ای رو با جی ۵ یادگرفتم هیچوقت فراموش نکردم

قیمت جی ۵ تا اونجایی که من میدونم ۱۲ هزار تومانه

 

نمایندگی های جی ۵ :

نمایندگی کرج

تلفن : 2229467-2239271-2234567(0261)

آدرس : میدان آزادگان – پاساژ رضا- طبقه همکف – پلاک 36 – فروشگاه جی5

 

نمایندگی تهران

تلفن :   66967315(021)

آدرس : روبروی درب اصلی دانشگاه – بین دوازده فروردین و فخر رازی – پاساژ فروزنده – طبقه زیر همکف – شماره 218

 

اخبار دانشجویان خواجه نصیر *

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد