KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

وبلاگ دانشجویان صنایع به دستور دانشگاه خواجه نصیر حذف شد! جرم ؟

به نام خدا

همین الان با یکی از دخترای صنایع که خیلی از دست آقای .... ناراحت بودند ، چت میکردم و متوجه شدم وبلاگ محبوب دانشجوهای صنایع که نسبت به خودش بازدید قابل توجهی هم داشت به دستور یکی از مسئولین خواجه نصیر که امروز در موردشون انتقادات زیادی شنیدم از اینترنت حذف شده ، ماجرا هم از این قرار بوده که دانشجوهای صنایع می خواستند مثل من و دانشجوهای دیگه از کلاس های امروز عکس تهیه کنند و آقای .... دوربین آنها رو گرفته اونها هم گفتند که عکس ها رو برای وبلاگ می خواهیم آقای .... وبلاگشون رو هم گرفت . 

اگه اشتباه نکنم در قسمت قبل یانگوم  درجه ۹ قصر رو گرفت و خیلی ها مخالفت کردند و امپراطور هم به مخالفت ها و دلایل توجه نکرد و درجه ۸ بعد ۷ و آخرش درجه ۶ رو به یانگوم داد بعدش مخالفای یانگوم دیدند اگه باز هم بخواهند مخالفت کنند یانگوم درجه یک رو هم میگیره برای همین سریع گذاشتند رفتند

دانشجوهای صنایع که هنوز فیلم یانگوم رو از یاد نبرده بودند ترسیدند که بعد از از دست دادن دوربین و وبلاگ ، آقای ... جو امپراطور و بگیره و کتاب و کیف و کفش و لباساشونو هم در بیاره برای همین هم سریع رفتند خونه .

 وبلاگ گروهی دانشجویان خواجه نصیر کتبا مورد حمایت رئیس دانشگاه خواجه نصیر جناب دکتر خاکی صدیق قرار گرفته و تا اونجایی که من میدونم فقط کمیته ی تعیین مصادیق سایت های اینترنتی و دادستان اینترنتی به فیلتر مشغول هستند و ظاهرا آنقدر در کارشان فعال هستند که احتیاجی به مساعدت دیگران نیست !

در مورد وبلاگ دوست عزیزم حتما با نماینده های صنایع و آی تی صحبت خواهم کرد و ازشون کمک میگیرم و تا برگشت این وبلاگ محبوب با آدرس جدید به دنیای اینترنت ، از آقای  محمدرضا غفاری    که عضو وبلاگ گروهی هم میباشند تقاضا دارم مطالبشون رو در وبلاگ گروهی درج کنند ، مسئولیتش هم با من !

ان شاالله اگه لازم باشه با حمایت نماینده های عزیزمون برای تک تک وبلاگ های دانشجویی مجوز میگیریم.

۶ تصویر از جمعه ۴ آبان در دانشکده عمران و ....

مشخصات مدیران ِ وبلاگ گروهی

www.sanaye-kntu-m.blogfa.com   

 برای آشنایی با این

نظرات 3 + ارسال نظر
, شنبه 5 آبان 1386 ساعت 01:12

این آقای ...... خیلی داره جو امپراطور میگیرتش باید جلوشو بگیریم نمی دونم چرا بین این همه مسئول گل خواجه نصیر این یکی خراب از آب دراومده . آقای ز

شما درست میگی ، ایشون تنها خار ِ بوته گل مسئولین خواجه نصیر هستند و به نظر من برای این بوته گل زیبا که من قبلا هیچ کجا ندیده بودم حتی یک خار هم زیاده !

عارفه خوشبخت, صنایع شنبه 5 آبان 1386 ساعت 16:15

سلام با اینکه از حذف شدن وبلاگمون خیلی ناراحت هستم ولی با خواندن این مطلب کمی خوشحال شدم و از شما به خاطر حمایتتون متشکرم .

سلام
خواهش میکنم ، امیدوارم که بتونم کاری کنم

لابالب سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 11:36

لطفاً جهت حمایت از دانشگاه خواجه نصیر در وبلاگ قرار دهید
انتقال دانشگاه خواجه نصیر به مراغه
به نظرمون با این کار فقط یک اسم از دانشگاه خواجه نصیر باقی خواهد ماند. آمار بالای خروج دانشجویان از کشور برای ادامه تحصیل گویای کمبود امکانات و ظرفیت های موجوده.
بیان شده که "تحقق این پیشنهاد منشا خیر و برکت بزرگی برای شهروندان مراغه شده و باعث رشد و شکوفایی آن منطقه می شود". آیا مشکلات شهری که حتی از ساده ترین امکانات حمل و نقل هم محروم هستش با انتقال یکی از معتبر ترین دانشگاه های کشور باید حل بشه؟. واقعاً داریم به چه سمتی پیش می ریم؟. اگه شهر مراغه واقعاً مشکلاتش با دانشگاه حل می شه خوب یه دانشگاه به اسم دانشگاه خواجه نصیر اونجا تأسیس کنن و سعی بشه اونقدر پیشرفت کنه که از دانشگاه خواجه نصیر تهران هم بهتر بشه. نه اینکه امکانات و ظرفیت های موجود رو هم از بین ببریم و دانشجو ها رو روز به روز به ادامه تحصیل در داخل کشور نا امید تر کنیم. بسیاری از دانشکده ها و گروه های علمی دانشگاه خواجه نصیر جزو قطب های علمی کشور هستند. دانشکده نقشه برداری دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی، تنها دانشکده نقشه برداری در بین تمام دانشگاه های کشور هستش. افتخارات این دانشگاه و زیر ساخت های علمی اون، توسط اساتید و دانشجوهای رتبه های خوب کنکوره که شکل گرفته. وگرنه دانشگاه با یه اسم خالی و حتی امکانات و فضای آموزشی به تنهایی آیا واقعاً مفهومی داره؟ حتی اگه در بهترین شرایط درصد خیلی کمی از اساتید این دانشگاه قرار باشه که از این دانشگاه جدا بشن، دانشگاه کلاً از هم خواهد پاشید. چون تعداد زیادی از اساتید واقعاً وزنه های دانشگاه هستن و عملاً بدون حضور اونها خیلی از گروه های آموزشی ماهیت خودشون رو از دست خواهند داد. دانشجوهای کارشناسی ارشد و دکتری خیلی خوب می تونن این قضیه رو درک کنن.
این جور تصمیم های انقلابی با اهداف خاص که کمترین دردسر و زودترین نتیجه رو داشته باشه، عملاً پاک کردن صورت مسئله است. این قضیه که همه کشور باید از امکانات مناسب یکسان برخوردار باشه یک قضیه اثبات شده است. ولی اینکه قوی ترین ساختار هایی رو که پایه و اساس علمی کشور رو دارن تشکیل میدن و برای سطوح پایین تر مولد هستند رو، خراب کنیم و یا ضعیفشون کنیم که بخواهیم یک منطقه دیگری از کشور رو رونق بدیم، واقعاً غیر منطقی هستش. در کنار یکسان سازی شرایط در کل کشور، مسئله اصلی اینه که از علم روز دنیا عقب نمونیم و این موضوع درصد قابل توجهی به خصوص به طور انحصاری در برخی از رشته ها بر عهده دانشگاه خواجه نصیر هستش. به نظرم دانشگاه خواجه نصیر یه نقش خیلی مهم کشوری داره و یک وزنه علمی مهم در ساختار علمی کشور هستش که به هیچ وجه نمیشه با دید محلی و به این شکل ساده به قضیه نگاه کرد. اینکه بگیم "تهران این همه دانشگاه رو می خواد چی کار کنه"، عملاً هسته علمی کشور رو نشانه رفتیم که تمام زیر ساخت های فرهنگی و اجتماعی، آبادی، ساخت و ساز و ... روی این هسته علمی شکل گرفته. هسته ای پیشرو در آبادانی بخشهای مختلف کشور که باید روز به روز فاصله اش رو با علم و تکنولوژی روز دنیا کمتر کنه، نه اینکه با دید یک ابزار برای رسیدن به هدفهای جزئی بخواهیم به اون نگاه بکنیم. مقالات ISI بین المللی که از دانشگاه خواجه نصیر داره به اسم این کشور و به عنوان اعتبار علمی و تولید علم برای ایران منتشر میشه، توسط دانشجوها و اساتیدش هست که داره تولید و چاپ میشه، نه ساختمان و فضای آموزشی و محل دانشگاه! خیلی از این اساتید و دانشجو ها همینجوریش تو ذهنشون یه علامت سوال جلوی ادامه حضورشون توی ایران هست. حالا بیاییم این ها رو از ساده ترین امکانات زندگی هم محروم کنیم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد