KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

الکامپ 2007 - درباره اولین کلاس حضوری دانشجویان الکترونیکی و ..

 

به نام خدا

امروز در دانشکده ی عمران و نقشه برداری ، تعدادی از دانشجویان از هر سه رشته ی آموزش الکترونیکی را دیدم که می خواستند حرف هایشان در وبلاگ گروهی منعکس شود :

تعدادی از آنها به من گفتند که وضع کلاسهای آخر خیلی بهتر شده و تعدای هم با وجود اینکه بهتر شدن وضع آموزشی را رد نمی کردند اما هنوز انتقاداتی از کلاس ها داشتند

امروز دکتر عقیق بر خلاف انچه قبلا اعلام شده بود اعلام کردند که قرار نیست هر جمعه این کلاس ها باشد !!

آقای پیام لهراسبی همراه با چند تن از دوستان دیگر در مورد وضع کلاسهای آموزشی مستقیما با دکتر نوروزی و استاد فلاح صحبت کردند .

امروز نماینده های عزیز صنایع خانم حمیدی و آقای مهیار مرادی با نماینده های گرامی ِ آی تی آقای لهراسبی ملاقات کردند .

از نماینده های محبوبمون میخواهم دو چیز را برای دانشجویان مشخص کنند : ۱- آیا هرهفته دانشجویان شهرستانی باید به تهران آمده و در کلاس های حضوری شرکت کنند ؟ ۲ -تعدادی از دانشجویان برای کلاس های جبرانی ۳۶۰ هزار تومان به حساب دانشگاه ریخته اند و با توجه به تشکیل کلاس های رایگان پشیمانند ، این پول ها کی به دست آنها بر می گردد؟

اگر استاد هایی که در سالن آمفی تئاتر تدریس داشتند از میکروفون های سبک که به یقه متصل میشه استفاده میکردند راحت تر بودند .

اگر پروژکتور در سالن آمفی تئاتر چند متر عقب تر از پرده و نصب به سقف باشه تصویر تشکیل شده بزرگتر میشه اینجوری استاد ها میتونند در صورت لزوم از این ابزار هم بهره ببرند .

یکی از مشکلاتی که امروز با آن مواجه شدیم این بود که تنها صندلی های ردیف وسط طبقه ی اول سالن آمفی تئاتر دید مناسب برای استفاده از تخته وایت برد را داشتند و عملا کسانی که در طبقه ی دوم و در ردیف های کناری نشسته بودند بهره زیادی از این جلسات درسی نبردند

بعضی از مسئولین دانشگاه قبل از شروع کلاس دکتر نوروزی ، در سالن آمفی تئاتر دخترها رو در ردیف وسط و پسرها رو در دو ردیف کناری نشاندند ، در واقع بین دخترها و پسرها خط کشیدند وقتی دلیل این کار عجیب پرسیده شد گفتند ما "دلیل کار ما چیزهایی است که از شما دیده ایم" ، این در حالیه که در کلاس قبل از ریاضی یعنی کلاس فیزیک ، دختر ها و پسرها در دسته های مختلف و بصورت تفکیک شده بودند و بین آن ها حد ها و مرزهایی بود که خودشان برای خودشان کشیده بودند از مسئولین ریز بین دانشگاه صنعتی خواجه نصیر می پرسم ! شما از دانشجویان خواجه نصیر چه دیدید که خودشان ندیدند ؟

اگر دانشجویان بخواهند که حد و مرزی قائل شوند که خواستند و قائل شدند این کار را می کنند اما اگر دانشجویان خودشان را ملزم به رعایت حد و مرزهای ظاهری نکنند هیچ کس حق ندارد آنها را مجبور به کاری کند و هرگونه اجبار در این محدودیت ها توهین به شخصیت دانشجو است ، دانشجویان امروز این توهین را  به احترام مسئولین اصلی دانشگاه نادیده گرفتند اما فردا ممکن است سکوت بشکند و جلوی دخالت های بیجا گرفته شود ! اگر سکوت شکست برای توجیه عملتان چه جوابی ارائه خواهید کرد ؟؟؟ لحن بنده تنها انعکاس رفتار توهین آمیز شما بود رفتاری که دیگر خیلی ها به آن عادت کرده اند!

الکامپ 2007

از دانشجویان عزیر خواجه نصیر تقاضا دارم یکشنبه 6 آبان راس ساعت 14 جلوی در شمالی نمایشگاه بین المللی تهران واقع در بزرگراه شهید چمران بعد از پل پارک وی حضور به هم رسانند تا بازدید دسته جمعی از نمایشگاه بین المللی الکامپ 2007 صورت بگیرد ، این بازدید احتمالا تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت .

کلاس حضوری معارف 1  فردا ( شنبه ) ساعت 1:30 در دانشکده ی عمران خواجه نصیر برای علاقه مندان به فهم بیشتر معارف اسلامی برگزار می شود ، تعدای از دانشجویان الکترونیکی با قرار قبلی در این کلاس شرکت خواهند کرد ، از دانشجویان تقاضا دارم حتما قبل از حضور در کلاس با ارسال پیامک یا تماس تلفی با استاد کرمانی نژاد هماهنگی لازم را به عمل بیاورند :۰۹۱۲۲۱۸۱۶۲۰

کلاس جمعه ۴ آبان - تصویر

 

نظرات 2 + ارسال نظر
‌sepideh, جمعه 4 آبان 1386 ساعت 20:57 http://deltange-naseria.blogsky.com

سلام دوست عزیز، خسته نباشی ...

دلتنگ ناصریا آپدیت شد با :

بغض نشکسته ......

www.deltange-naseria.blogsky.com

موفق باشید.

*** جاوید یاد و نام ناصریا ***

یک دوست شنبه 2 آذر 1387 ساعت 10:30

چرا به دانشجوی مجازی اینقدر ظلم میشه؟

کلاسهای حضوری رایگان ماله همه ترم هاست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد