KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اولین ثمره ی تجمع ۲۹ مهر دانشجویان خواجه نصیر - یک خبر خوب و بد

 اولین ثمره ی تجمع ۲۹ مهر دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیر

به نام خدا

در روز تجمع یکشنبه 29 مهر – با اینکه به قصد اطلاع رسانی به دانشجوها در جلسه نمایندگان معترضین با رئیس حراست و معاون آموزشی دانشگاه شرکت کردم ولی تازه امروز متوجه شدم که به خاطر اینکه چندین بار برای صحبت با جمعیت معترضینی که در جلوی ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کرده بودند از جلسه خارج شدم از بعضی چیزها بی اطلاع موندم ....

یکی از چیزهایی که ازش بی اطلاع بودم اینه که قرار شده بود سه شنبه ( امروز ) خانم نماینده مقبول  دانشجوهای آی تی با رئیس حراست تماس بگیرند و در مورد وضعیت تحصیلی به ایشون گزارش بدهند !

خانم --- هم امروز صبح در کنفرانسی که برگزار شد از دانشجوها خواستند که اگه پیشنهادی یا نظری در مورد این مکالمه ی تلفنی دارید بفرمایید !

تا اونجایی که من متوجه شدم هیچکس در کنفرانس عمومی نظر خاصی در مورد مکالمه تلفی نداد تا اینکه یک جلسه ی چند نفره با حضور دانشجویانی از سه رشته ی آی تی ، صنایع و کامپیوتر تشکیل شد و خانم --- هم بعد از تبادل نظر با دانشجوها تماس گرفتند ، نتیجه ی تماس اول خانم --- خبر بدی بود که در مورد حاج اقا نوربخش رئیس حراست دانشگاه به ما دادند ، متاسفانه باخبر شدیم که یکی از بستگان نزدیک حاج اقا نوربخش به رحمت ایزدی پیوستند و حاج آقا نوربخش اون موقع بهشت زهرا تشریف داشتند ، همین الان یک فاتحه بخوانید !

و اما خبر دوم که خبر خوبی هم بود همونیه که امروز در سایت آموزشی منتشر شده :

بدینوسیله به اطلاع  می رساند با توجه به مشکلاتی که در کلاسهای آن لاین به وجود آمده و به منظور جبران ان از هم اکنون تا رفع کامل مشکل هر جمعه برنامه کلاس درس ریاضی 1 و فیزیک 1 به صورت حضوری مطابق برنامه روز جمعه مورخ 4/8/86 برگزار خواهد شد.

 

http://81.12.13.196/eLearning/app/users.run?action_type=index

 

از خدا برای رفتگان حاج اقا نوربخش طلب آمرزش می کنم واقعا ایشون حامی خوبی برای دانشجوها هستند .

از دانشجوهایی که امروز در کنفرانس چند نفره شرکت کردند به خصوص از نماینده ی مسئولیت پذیرمون خانم --- به خاطر زحمتی که کشیدند صمیمانه سپاسگزاری میکنم !

در آخر هم به اطلاعتون میرسونم که قراره مذاکرات اولیه جهت تشکیل انجمن اسلامی با حاج آقا کاملی نماینده ی محترم ولی فقیه در دانشگاه انجام بشه ! بعدا خبرهای دیگه رو هم بهتون میدم .

دانشجوهای عزیز من نماینده های صنایع رو نمیشناسم ولی نماینده های فعلی آی تی و کامپیوتر به نظر من برای تشکیل انجمن اسلامی خوب هستند البته همه چیز به رای اکثریت بستگی داره !

بررسی آمار بازدید از وبلاگ گروهی دانشجویان خواجه نصیر - مهر ۸۶

 

کاریکاتوری از حمید توکلی@@@@دانشجوی IT   تصویر نامه ای که در تجمع دیروز تقدیم رئیس حراست دانشگاه خواجه نص   معرفی اعضای وبلاگ گروهی   تشکیل انجمن اسلامی دانشجویان الکترونیکی خواجه نصیر ؟ چه لزومی دا   گزارشی از تجمع اعتراض آمیز دانشجویان الکترونیکی دانشگاه خواجه نص   مهم نیست چه کسی خطا می کند این دانشجو است که باید تنبیه شود !!!   ((علیرضا قهرمانی : اینم از وضع کلاسای دانشجوهای سال دومی که مسئولین به دانشجوهای جدید میگن اونا کلاساشون خوبه و راضی هستن. این عکس مربوط به کلاس آمارو احتمالات مهندسی هست.اگر چیزی از وایت برد تونستید بخونید بهم ایمیل بزنید. عکس 1 عکس 2 http://kntumajazi.blogfa.com   )) فکر کنم امروز علیرضا حداقل ۱۰۰ تا ایمیل دریافت کنه!
نظرات 1 + ارسال نظر
, عمران, خواجه نصیر یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 12:14

سلام . مهندس!
ممکنه خواهش کنم یه عکس از حاج آقا نوربخش هم در وبلاگ تون بزنید.
ممنون.
خسته نباشید. یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد