KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اطلاعیه روابط عمومی دفتر تحکیم وحدت در حمایت از برگزاری تجمع

اطلاعیه روابط عمومی دفتر تحکیم وحدت در حمایت از برگزاری تجمع سراسری دانشجویان در دانشگاه امیرکبیر

autnews.gif

ادوارنیوز:ظلمی که این روزها بر مدافعان آزادی، عدالت و حقوق بشر می رود در کمتر برهه ای از تاریخ این کشور نظیری داشته است. پرونده سازی امنیتی برای سه دانشجوی امیرکبیر که سرانجام پس از تمام تلاشها و کوششهای مدافعان حقوق بشر، جامعه دانشگاهی وسایر فعالین سیاسی و مدنی  منجر به صدور حکم زندان برای آنها شد، نشان از پیش نوشته شدن این حکم توسط رئیس دولت و مشاورانش   است که در هنگام حضور در دانشگاه مورد انتقاد دانشجویان قرار گرفته بودند .

 

همچنین در روزهای گذشته شاهد افزایش شدید بازداشتهای خودسرانه و برخوردهای قضایی و امنیتی با فعالان سیاسی و مدنی بوده ایم.در مجموع افزایش سرکوب منتقدان در روزهای گذشته از تلاش حاکمتی اقتدارگرا و دولتی نظامی  برای ساکت کردن صدای منتقدان حکایت دارد و لزوم مقاومت بیشتر نیروهای تحول خواه رابرای صیانت از عدالت ،آزادی و حقوق بشر یادآور می شود.

 

دفتر تحکیم وحدت ضمن تقدیر از ایستادگی و مقاومت ستودنی دانشجویان امیرکبیر حمایت خود را از تجمع انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر که اعتراضی به صدور حکم ننگین برای سه دانشجوی منتقد امیر کبیر و گسترش سرکوب فعالان سیاسی و مدنی است و روز دوشنبه مورخه 30/7/1386 ساعت 12برگزار می شود اعلام می دارد و با حضور در آن همبستگی دانشجویان سراسر کشور را با دانشجویان امیرکبیر تکرار خواهیم نمود

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد