KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مهم نیست چه کسی خطا می کند این دانشجو است که باید تنبیه شود !!!

  مهم نیست چه کسی خطا می کند این دانشجو است که باید تنبیه شود !!!

 

به نام خدا

قبل از اینکه کنکور قبول بشم معلم ما میگفت که در ایران مساله کنکور مثل یک قیف وارونه است یعنی اگر دانش آموزان بتونند از قسمت تنگ قیف یا همان کنکور بگذرند بقیه قیف یا همان ادامه تحصیل در دانشگاه به راحتی میگذره و تمام میشه ، نمی دونم چرا  بعد از اینکه کنکور قبول شدم و در دانشگاه خواجه نصیر ثبت نام کردم این قیف داره هر لحظه تنگ تر و تنگ تر میشه !!!

روزی که با یکی از دوستان برای گرفتن کتاب دیفرانسیل 1 به دانشکده ی علوم خواجه نصیر رفته بودم در سالن دانشکده یک دخترخانم از من پرسید : ببخشید شما هم رشتتون آی تیه ؟

گفتم : بله ، بعدش گفت : شما پشیمون نشدید اومدید خواجه نصیر ؟

من هم که نمی دونستم نمیشه خیلی روی قول مسئولین دانشگاه حساب کرد با اطمینان بهش گفتم نه و سعی کردم اونو از نا امیدی دربیارم ولی نمی دونم امروز اگه یک دانشجو از من بپرسه شما از ثبت نام در خواجه نصیر پشیمان هستید یا نه ؟ چی باید جواب بدم ؟

 

روز 31 شهریور مثل کلاس اولی ها می خواستم برم مدرسه ولی به ما گفتند 7 مهر !

7 مهر که کلاسها همگی به قول بچه ها افتضاح بود اعلام کردند که نگران نباشید دو سه روزی آزمایشیه ! برای رفع نقص سیستم دانشجوها این کلاسها برگزار میشه !

کم کم دانشجوها متوجه شدند زنگ آزمایشگاه داره خیلی بیش از دو سه روز طول میکشه و نقص بیشتر از اون که از سیستم دانشجوها باشه از سیستم دانشگاهه !

شروع کردند به تلفن زدن و مراجعه به دانشگاه ! و تا اونجایی که من اطلاع دارم دوتا تجمع برای اعتراض تشکیل شده و دانشجوها درخواست دادند امضاء کردند پیگیری کردند و مسئولین دانشگاه هم مهلت خواستند و گفتند مشکلات تا فلان روز حل میشه !

داشت بحث اصلی یادم میرفت !!!

یادمه مدرسه که میرفتیم دانش آموزهایی که درس نمی خواندند برای اینکه تنبلی های خودشونو جبران کنند به مدرسه پول می دادند و از مدرسه می خواستند که کلاس جبرانی برگزار کنه تا تجدید نشوند

وقتی که اومدیم دانشگاه برای ثبت نام 430000 تومان پول گرفتند ، اما بعد از گذشت یکماه هنوز هیچ کلاس استانداردی تشکیل نشده ( به جز یکی دو تا جلسه که اون هم به خاطر اینه که از تخته وایت برد استفاده نشده ) حالا دانشگاه تصمیم گرفته برای جبران وقت و پول تلف شده دانشجویان یکبار دیگه 360000 تومان از دانشجویان پول بگیره تا دو تا درس حضوری براشون برگزار کنه !

 

دانش آموزهای تنبل برای این پول میدادند که تنبیلشون جبران بشه

ولی امروز دانشگاه از ما پول می خواد که تنبلی ِ خودشو جبران کنه

ظاهرا یکی از تفاوتهای دانشگاه با مدرسه اینه که اینجا چه دانشجو خطا کنه چه دانشگاه

این دانشجو هست که باید تنبیه بشه !

 

از مسئولین دانشگاه یک سوال دارم : شما موقع ثبت نام 430000 تومان پول گرفتید در ازای این پول چه خدماتی به دانشجویان ارائه دادید ؟

از کجا مطمئن باشیم که اگر این 360000 تومان را بدهیم کلاسی برگزار می شود یا خیر ؟

شاید فردا ساعت 10 تا 11 که همه دانشجوهای الکترونیکی در ساختمان مرکزی خواجه نصیر برای اعتراض جمع شدند ، مسئولین دانشگاه در جواب این سوال به ما بگویند که : ما پول برگزاری کلاس های جبرانی رو اگه از شما نگیریم از کی بگیریم ؟ اگه من تا فردا زنده نموندم و نیومدم بهشون بگید که : از همون حساب دانشگاه که روز ثبت نام پر شد و اگر اون حساب به همین زودی خالی شده بردید از سازمان سنجشی که به شما کد رشته داده و ما رو به این روز انداخته پول بگیرید !

 

ولی خسته نباشید در ازای این پول حداقل یک چیزی از شما یاد گرفتیم و اون هم اینه که اگر با ماشین زدیم یکی رو له کردیم ببریمش بیمارستان بعد بهش بگیم درسته که من مقصر بودم ولی خرج بیمارستان با خودته !

همکلاسی مارگزیده ی من یادت باشه که آدم عاقل اشتباهشو تکرار نمی کنه!

کلاس جبران ِ اشتباهات دانشگاه باید رایگان برگزار شود !

 

در آخر از آقای دکتر عقیق ، دکتر صفایی ، دکتر خاکی صدیق ، دکتر کاویانپور و ... به خاطر لحن تندم معذرت می خوام اگر بچه ها تا امروز صبر کردند فقط به خاطر ادب و شخصیت شما عزیزان بوده چون نحوه برخوردتون یجوریه که عصبانیت دانشجوها را فروکش می کنه ما می دونیم که شما ها دارید همه ی سعی خودتونو می کنید که مشکل رفع بشه ، قبول کنید که یک ماهی هم که صبر کردیم به خاطر شماها بوده اما بعد از این اگه بخواهیم صبر کنیم خیلی ضرر می کنیم و  وقتی دانشجوها ضرر کنند قطعا دانشگاه هم ضرر میکنه و اعتبارشو از دست میده ! چون  میدونیم که مشکل از کم کاری شماها نیست و شما هم مثل ما غصه خوردید برای همین فردا قرار نیست خیلی مزاحم شما بشویم و اگر همه چیز طبق برنامه پیش بره به مسئولینی رجوع می کنیم که اصل مشکلات ما کم کاری آنهاست ، و اگر به جای این مسئولین کم کار ، مسئولین دانشگاه را مخاطب قرار دادم فقط به خاطر اینه که هنوز نمی دونم فردا قراره کی رو ببینم و اسم کسی رو بلد نیستم . به هر حال ببخشید !

 

تجمع اعتراض آمیز دانشجویان الکترونیک فردا ساعت ۱۰ تا ۱۱ در .....

انجمن اسلامی و بسیج - دکتر خاکی صدیق - دبیرستان ما 

وبلاگ گروهی دانشجویان خواجه نصیر !!!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
...., ُّّّّفن اوری‌ اطلاعات شنبه 28 مهر 1386 ساعت 20:33

عالی‌ بود

, شنبه 28 مهر 1386 ساعت 22:45

حرف حق جواب نداره

علیرضا قهرمانی, یکشنبه 29 مهر 1386 ساعت 03:14

روز اولی که به اینجا اومدم با افتخار به همه می گفتم دانشجوی مجازی دانشگاه خواجه نصیر هستم.ولی الان خودم اسم دانشگاهم رو پنهان نگه میدارم.ولی اگر کسی ازم بپرسه کدوم دانشگاه درس میخونی با خجالت و پشیمانی تمام میگم سیستم مجازی دانشگاه خواجه نصیر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد