KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اخبار احزاب: قوامی: ما اصلاح‌طلب تندرو نداریم

قوامی: ما اصلاح‌طلب تندرو نداریم


رییس کمیسیون حقوقی و قضایی دوره ششم مجلس شورای اسلامی گفت: طرح حضور اصلاح‌طلبان اعتدال‌گرا در مجلس هشتم، ترفندی تکراری از سوی محافظه‌کاران برای به حاشیه‌بردن اصلاح‌طلبان پیشرو است.

ناصر قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با بیان این‌ اعتقاد که " محافظه‌کاران به دنبال ایجاد اختلاف در میان اصلاح‌طلبان هستند" ادامه داد: عده‌ای می‌خواهند اصلاح‌طلبان را به تندرو و معتدل تقسیم کنند تا با استفاده از همان ترفندی که درمجلس هفتم داشتند، در این انتخابات هم موفق شوند. آن‌ها عده‌ای را به اسم اعتدالگرا تایید صلاحیت کرده و عده‌ای را به نام تندرو رد صلاحیت کردند و با این روش حتی اعتدالگراهای اصلاح‌طلب هم رای نیاوردند.

وی با اشاره به این‌که " ما اصلاح‌طلب تندرو نداریم، بلکه آن‌ها اصلاح‌طلب پیشرو هستند" اظهار کرد: محافظه کاران در انتخابات مجلس هفتم با رد صلاحیت اصلاح‌طلبان پیشرو کاری کردند تا اصلاح‌طلبان در این انتخابات رای نیاورد و از همین ترفند با تقسیم‌بندی اصلاح‌طلبان می خواهند مانع موفقیت اصلاح‌طلبان شوند. چون با این روش ممکن است طرفداران اصلاح‌طلبان پیشرو در انتخابات حاضر نشوند و عدم حضور آن‌ها نیز موجب می‌شود تا اصلاح‌طلبان معتدل هم رای نیاورند و این مساله به نفع اصولگرایان خواهد بود.

این عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس با تاکید بر این‌که " محافظه‌کاران با در دست داشتن ابزار قدرت از رانت‌ها برای پیروزی در انتخابات استفاده می‌کنند" اظهار کرد: گردنه رد صلاحیت‌ها برای اصلاح‌طلبان پیشرو بسیار مهم است و چون رد صلاحیت مانند بازی فوتبال است که داور یک طرفه همه بازیکنان یک تیم را اخراج می‌کند، همین مساله موجب واگذاری قدرت به یک جریان خاص می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد