KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

افشین قطبی، برنامه دارد

افشین قطبی، برنامه دارد    
۲۵ مهر ۱۳۸۶

آشوبی بر می گردد، آن هم با قدرت
فرزاد آشوبی فعلاً که باید به رتق و فتق امور مربوط به ازدواجش بپردازد. تا چند روز بعد از آن هم که بازار دید و بازدید و رفت و آمد داغ است. اما بعد از همه این ها او باید برگردد و جدی برنامه هایش را دنبال کند تا دوباره همان پدیده برتر لیگ برتر باشد.آشوبی این فصل را خوب شروع کرد، او در ادامه، روی نیمکت رفت و این مسئله با حرف و حدیث هایی در خارج از تیم همراه بوده است، اما قرار نیست این روند ادامه پیدا کند، همه چیز تا حد زیادی بستگی به خود آشوبی دارد، اما فاکتورهای دیگری مثل خواست مربی و شرایط دیگر نفرات تیم نیز تعیین کننده است
.
یک بحث این بوده است که آشوبی تا روز قبل از بازی دربی در ترکیب اصلی بوده، اما افشین قطبی تحت تأثیر غرولند بازیکن دیگری، آن ها را جابجا کرده است. البته از ظواهر امر همین بر می آمد ولی اینطور نبود. وقتی مجموع صحبت های کادر فنی را کنار هم قرار می دهیم، به این جمع بندی می رسیم که واقعاً اینطور نبوده است. همه اعضای کادر فنی این سخن افشین قطبی را تکرار می کنند که در طول هفته، فرم های مختلفی از ترکیب مد نظر بوده است و در آخرین تصمیم گیری با توجه به پیشرفت حسین بادامکی در طول هفته و همچنین آخرین تحلیل ها از نوع بازی استقلال، ترکیب تیم مشخص شد.
به هر حال برای ما مسجل شده است که واقعاً اینطور نبوده است که از ترس یک بازیکن تصمیمی گرفته شود. گو اینکه نمی توانیم منکر این ایراد باشیم که مثلاً در نوع برخورد انضباطی با شیث رضایی و نیکبخت واحدی تفاوت آشکاری در میان بوده است و البته این هم از ناحیه تفاوت قائل شدن بین بازیکنان نبوده، بلکه ناشی از تفاوت در حساسیت بازی ها بوده است
.
از اصل موضوع دور نشویم. صحبت بر سر آشوبی بود. آشوبی جای خود را در ترکیب فیکس از دست داد ولی شاید این سراشیبی، آغاز یک سر بالایی باشد. شاید که نه، حتماً اینطور است.

افشین قطبی می گوید: به آشوبی اعتقاد کامل دارم، اگر او از هافبک دفاعی کنار رفت، به خاطر بالا رفتن فرم الونگ بوده است، اما می دانم که او قابلیت های ویژه ای دارد، می تواند در بازی رو به جلو نقش داشته باشد. او را کنار نگذاشته ایم.
برای او برنامه های خاصی داریم، البته این سخن من به این معنی نیست که قرار است او را جای کسی بگذارم، اما او می تواند خود را در یک قالب جدید به ترکیب اصلی نزدیک کند. تیم ما، تیم خوشبختی است که رقابت در میان هافبک های آن بالاست
.
و اما قطبی به عنوان سرمربی، نمی تواند بسیاری مسایل را شفاف مطرح کند. آشوبی از اینکه هافبک دفاعی باشد و اجازه پیشروی پیدا نکند، راضی نبود. این شاید برای الونگ و شخصیت فوتبال او که کمی به تنبلی هم نزدیک است، ایده آل باشد، اما آشوبی دنبال هیجان و جسارت است. به هر حال این تغییر و تحول نمی تواند بدون تبعات باشد. در حال حاضر مهم ترین کار برای آشوبی، دور کردن همه افکار و تصورات بد است که ممکن است در شرایط سخت، در ذهن هر فردی متولد شود. نقش اعضای کادر فنی هم در ایجاد آرامش و اعتماد، تعیین کننده خواهد بود، اما در نهایت یک بازیکن حرفه ای نباید توقع داشته باشد که مرتب دور و اطرافش را بگیرند و البته آشوبی را به عنوان یک جوان خود ساخته، چنین نمی بینیم.
او کار سخت و سنگینی را هم پیش روی خود دارد. به هر حال چند روز دوری از تمرینات و برداشته شدن تمرکز به دلیل رویداد مهم ترین بخش زندگی می تواند برای یک مقطع کوتاه بخشی از انرژی و زمان او را بگیرد، اما این گذرا است. به هر حال آخرین وضعیت آشوبی و نگاه کادر فنی، نسبت به او اینگونه است. مافیایی در کار نیست. اعتقاد وجود دارد، اما آشوبی که از نوادگان پهلوانان کشتی است، خوب باید بداند که وقتی یک کشتی گیر به یک وزن بالاتر برود یا اینکه به وزن پایین تری بیاید، با شرایط و رقبای کاملاً جدیدی روبرو می شود و گاهی نیاز به گذشت زمان، کاملاً ضروری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد