KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

لوکابوناچیچ:سپاهان در دفاع مشکل دارد فدراسیون‌علاقه‌ای به موفقیت

لوکابوناچیچ: سپاهان

دردفاع مشکل دارد


فدراسیون‌علاقه‌ای به

موفقیت ما ندارد


ظاهرا زور کمیته‌ی

انضباطی فقط به من می‌رسد


 



 

سپاهان موفق شد با گل دقیقه 95 مدافع ملوان برابر این تیم به برتری برسد و از یک تساوی داخل خانه فرار کند. لوکا بوناچیچ بعد از این بازی گفت: مشکل بزرگ تیم ما در این هفته‌های اخیر در دفاع است. به طوری که در بازی قبل سه گل و در این بازی هم دو گل دریافت کردیم. باید برای این مشکل راه حلی بیندیشم تا در بازی‌های آینده به مشکلاتمان اضافه نشود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از اصفهان، بوناچیچ درمورد محرومیتش از این بازی گفت: این رای کمیته‌ی انضباطی واقعا ناعادلانه بود و فدراسیون من را بدون دلیل محروم کرد. فکر می‌کنم فدراسیون علاقه ندارد تیم ما به موفقیت برسد. آنها ظاهرا زورشان فقط به من می‌رسد و مربیان ایرانی را که به مراتب اخلاق و رفتار بدتری نسبت به من دارند را محروم نمی‌کنند.

سرمربی طلایی‌پوشان اصفهانی با اشاره به این نکته که تا به حال کمیته‌ی انضباطی 3 بار او را محروم کرده‌ است، گفت: برای من جای سوال دارد که چطور هر 3 باری که من کارم به کمیته‌ی انضباطی کشیده شده، رای به ضررم صادر شد اما، درباره‌ی مربیان ایرانی، این مساله صدق نمی‌کند.

بوناچیچ غیبت بازیکنان اصلی‌اش را علت اصلی نتایج یکی دو هفته اخیر دانست و گفت: تاکتیک ملوان در این بازی ضد حمله بود و آنها برای استفاده از ضد حمله به اصفهان آمده بودند. با این حال در این بازی هم اقتدار گذشته‌مان را نداشتیم و به سختی ملوان را بردیم.

وی درمورد بازی چهارشنبه آینده مقابل الوحده امارات گفت: هم اکنون تمام حواسم به این بازی است و تمام تمریناتم در این هفته بر طبق بازی هفته‌ی آینده تنظیم شده است. امیدوارم با رسیدن بازیکنان مصدوم و محروم به این بازی موفق شویم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد